Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Onze Ross kippen hebben we 3 of 4 maanden gehad. Ze kregen beperkt voer, maar hadden wel een composthoop in de ren, dus hele dag restjes zoeken en eten. Druk op hun eigen manier dan met veel zitten tussendoor. Toen ze (nog) inactiever werden hebben we ze geslacht.
Dag later jonge krielkippen gehaald. En me echt zitten verbazen hoe actief die zijn op een dag
JudithO schreef:Ohhh jaloers! Die moet je inderdaad nog wel even laten lopen. Wij hadden die met 26 weken geslacht. Prachtig vlees kwam eraf!
Die gaan ook geen last van hun lijf krijgen, het is een ouderwets ras en dus niet zo extreem gefokt op snelgroeiend.
Moestuin schreef:Net zoals bij de meeste is het hier ook druk. Mijn paprikas gaan zo goed dat de stelen afbreken van het gewicht, ondanks dat de hoofdstam al is opgebonden. Volgend jaar maar een rij gaas er langs dat wij elke tak individueel kunnen ondersteunen
Ik heb voor het eerst aubergine staan en dit zet ik nu vanaf elk jaar opnieuw. Nog geen enkele vrucht gehad maar de plant alleen is al prachtig
En onze eerste meloenen zijn onderweg
[ [url=m/BKYrW2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O77PNG.jpg]Afbeelding[/url] ]
.
Ook is onze geitenbok begonnen met stinken. Hij krijgt een echte bokkengeur en wij vinden het geweldigNu is het een ‘echte’ boerderij
Morgen wordt alles gesponst en dan begint binnen 2 weken de dek alweer!