Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Wat leuk Anne! Britten zijn zo leukIk heb met een Australiër een date gehad, dat was ook heel tof. Dat accent
![]()
Mijn avond liep gisteravond ineens wat anders. Wilde vroeg naar bed, maar iemandwas jaloers op het feit dat de kat wel naast mij lag maar hij niet. Dus met een kwartier stond hij voor de deur
Hij is nu net weer weg.
anne_bento schreef:Blue_flower die is wel heel simpel haha.. al kende ik de voetballer niet dus zou dat niet meteen gezien hebben!
SpikkelFire leuk!! Goed teken dat jullie elkaar gemist hebben... snel officieel maken
anne_bento schreef:Haha Yltje, dan ben je er inderdaad niet erg mee bezig, arme jongen![]()
Zijn jullie weleens bekenden tegengekomen terwijl je op date was? Mijn date komt vanavond deze kant op, in de stad hier wat drinken, daar ken ik redelijk wat mensen. Wat zeg ik als er een bekende komt, hoi dit is mijn tinderdate?
anne_bento schreef:Haha Yltje, dan ben je er inderdaad niet erg mee bezig, arme jongen![]()
Zijn jullie weleens bekenden tegengekomen terwijl je op date was? Mijn date komt vanavond deze kant op, in de stad hier wat drinken, daar ken ik redelijk wat mensen. Wat zeg ik als er een bekende komt, hoi dit is mijn tinder date?