Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BarryPlopper

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 17:32

Zelfs op de TT niks leuks gevonden, en wat er leuk uitzag liep al samen met een kerel

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 19:00

BarryPlopper schreef:
Zelfs op de TT niks leuks gevonden, en wat er leuk uitzag liep al samen met een kerel

Zag je mij :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 19:00

Alja schreef:
BarryPlopper schreef:

Liep je samen met een kerel?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 19:02

lieveli schreef:
Alja schreef:

Liep je samen met een kerel?

Ja of je was niks leuks... en hij heeft je gevonden!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 19:03

Oh oh oh, ik voel een fittie aankomen!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 19:24

Jup ik was er met een man ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 19:27

Daar gaat de fittie -O- leuke man?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 19:34

Weet niet eens wat fittie betekend :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 23:17

Fight! :D
En leuk alja! :))

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 08:43

Welkom Mayling!

Haha Goof wat goed dat dat is uitgekomen! Had anders zonde van jullie tijd geweest.

Iemand nog leuke dates gehad?

Ik had normaal gisteren een date maar hij ging er niet op tijd geraken door zijn werk dat was uitgelopen, daarna stuurde hij wel dat hij nog naar de film ging met een vriend. Bij mij gingen er al meteen alarmbelletjes af >;)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 08:59

Dat is raar florence123... zou ik ook vreemd vinden. Waren er al meer alarmbellen of twijfels of lijkt het verder allemaal gewoon oké?

Ik heb geloof ik vanavond een date. Het zou zondag zijn maar hij kan niet meer wachten dus vroeg of ik vanavond niet kan, dus dat wordt een klein drankje ergens. Maar... hij is Engelsman, praat Engels, maar verstaat en begrijpt wel Nederlands. Op dit moment appt hij mij in het Engels en ik hem terug in Nederlands, wat ik mega verwarrend vind haha.. neig steeds naar Engels terug typen. Lijkt me heel lastig communiceren, mijn Engels is ook niet echt mega best.. Dus, daar zie ik wat tegenop. Zijn Facebook staat helemaal vol met foto's dus dat hij er goed uit ziet is geen twijfel over mogelijk haha.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 09:06

Wat leuk Anne! Britten zijn zo leuk :)) Ik heb met een Australiër een date gehad, dat was ook heel tof. Dat accent <<)

Mijn avond liep gisteravond ineens wat anders. Wilde vroeg naar bed, maar iemand O:) was jaloers op het feit dat de kat wel naast mij lag maar hij niet. Dus met een kwartier stond hij voor de deur _O- Hij is nu net weer weg.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 09:14

Berdien schreef:
Wat leuk Anne! Britten zijn zo leuk :)) Ik heb met een Australiër een date gehad, dat was ook heel tof. Dat accent <<)

Mijn avond liep gisteravond ineens wat anders. Wilde vroeg naar bed, maar iemand O:) was jaloers op het feit dat de kat wel naast mij lag maar hij niet. Dus met een kwartier stond hij voor de deur _O- Hij is nu net weer weg.

Haha wat lief :D

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 09:37

Dit is wel een hele slechte "catfish"

Afbeelding

En zoek vervolgens op: Dennis praet
Is een Belgische voetballer en op zijn instagram staat dezelfde foto.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 09:37

Haha leuk Berdien!

Veel plezier vanavond anne_bento!

Hmm dat is wel een beetje vaag florence...

vanavond komt date hierheen eindelijk na bijna 2 weken vakantie. We hebben elkaar echt gemist <3
Zal niet lang meer duren voordat het officieel is gok ik zo

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 13:15

Blue_flower die is wel heel simpel haha.. al kende ik de voetballer niet dus zou dat niet meteen gezien hebben!

SpikkelFire leuk!! Goed teken dat jullie elkaar gemist hebben... snel officieel maken :D

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 13:36

Ik vind dit topic leuk.

hoewel ik een uiterst slechte tinderaar ben ( lees; ik tinderde toen mn relatie net uit was, beter als volstouwen met chocola nam ik mezelf voor. En nu heb ik wat gesprekken lopen waarvan ik vrij snel vergeet dat het alleen een gesprek blijft als ik daadwerkelijk onthou dat ik ook moet reageren ) nu had ik gister van 1 kerel 6 berichtjes over de afgelopen 1,5 week zoekend naar contact en ik die onoplettend lekker vergat te reageren :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 14:00

Haha Yltje, dan ben je er inderdaad niet erg mee bezig, arme jongen :+

Zijn jullie weleens bekenden tegengekomen terwijl je op date was? Mijn date komt vanavond deze kant op, in de stad hier wat drinken, daar ken ik redelijk wat mensen. Wat zeg ik als er een bekende komt, hoi dit is mijn tinderdate? :+

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 14:18

anne_bento schreef:
Blue_flower die is wel heel simpel haha.. al kende ik de voetballer niet dus zou dat niet meteen gezien hebben!

SpikkelFire leuk!! Goed teken dat jullie elkaar gemist hebben... snel officieel maken :D

Deze was inderdaad te makkelijk. Toen ik hem erop wees ben ik ook ontmatcht. Mafkees.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 14:19

anne_bento schreef:

Zijn jullie weleens bekenden tegengekomen terwijl je op date was? Mijn date komt vanavond deze kant op, in de stad hier wat drinken, daar ken ik redelijk wat mensen. Wat zeg ik als er een bekende komt, hoi dit is mijn tinderdate? :+

Gewoon zijn naam zeggen en verder geen uitleg, kan altijd later nog.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 15:23

anne_bento schreef:

Zijn jullie weleens bekenden tegengekomen terwijl je op date was? Mijn date komt vanavond deze kant op, in de stad hier wat drinken, daar ken ik redelijk wat mensen. Wat zeg ik als er een bekende komt, hoi dit is mijn tinder date? :+

Haha, heb het vandaag goed gemaakt, al hele ellenlange gesprekken gehad. Helaas heeft hij wat meer problemen met zich meezeulen als ik had gehoopt. Ik weet nog niet of ik het door ga zetten met hem, maar nu zeker met wat meer "gevoel" reageren (kan even geen beter woord vinden voor gevoel) en het ook soepeler afkappen mocht ik het niet willen doorzetten in plaats van dood laten bloeden.

Toch jammer, leuk joch. :')
maar weer opnieuw aan het swipen gaan.

Een vriendin van me die heeft zeeeeeer regelmatig tinder dates en ik heb haar laatst nog gered omdat hij echt vreselijk was in het echt :Y) Ik ben altijd in voor zulke dingen. Gezegd dat ze dr achterdeur open moest laten en ben daar gewoon naar binnengestormd heel verbaasd gereageerd dat er iemand bij dr was, beetje luidruchtig gedaan en het zo gebracht dat ze mee naar de kroeg moést! nou toen was ie vrij vlot wel weg :Y)

Later appte die dr nog dat hij het echt heel leuk met dr vond :+

Maar qua het tegenkomen van bekenden, ik zou inderdaad heel droog naar de kijken en gewoon als ze vragen wie is dit? inderdaad zeggen "mn tinder date" en gewoon heel droog en emotieloos blijven kijken tot ze zich heel ongemakkelijk voelen en awkward weglopen! :j

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 15:48

Ohh mannen met problemen beter laten lopen nu je nog kunt! En zijn wel meer leuke jochies :D

Ik begin zenuwachtig te worden hahah.. heb daar normaal niet heel veel last van maar toch dat verschil in taal en dat ie zo knap is, maakt me zenuwachtig :+ drink het liefst een borrel van te voren om wat te ontspannen maar moet nog rijden dus dat wordt 'm ook niet :=

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 15:53

Jaa dat is ook zeker zo! alleen dees heeft wel echt heftige problemen, dus best banketstaaf om nu die dat heeft verteld ineens te zeggen van mazzooooll! dus gewoon wat praten is prima, totdat ie me ermee gaat lastig vallen. Dan is het wel mazzooool!

Dat lijkt me trouwens zo leuk! een date met een engelstalige, ik red me best aardig in het engels tot ik het ineens moet spreken dus lijkt me briljant om in dat zenuwachtige engels een date te hebben :Y)

Maar ik vind dat altijd een beetje eng, want de meeste die zijn hier dan maar tijdelijk. En als ik ze leuk vind mogen ze noooooooit meer weg }:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 15:57

Tot 'ie je er mee lastig gaat vallen? Ik vind dat raar, sorry.

Of je gaat all in, of je zegt gewoon eerlijk dat je hier geen trek in hebt. Maar dit is gewoon aan het lijntje houden, dat vind ik zo naar.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 16:00

Deze Engelsman woont hier al 10 jaar dus die zal niet zomaar weggaan denk ik haha.. nu heb ik wel een mening over buitenlanders die al zo lang in NL wonen en nog steeds geen NL praten.... >;)