Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Furrow

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:15

Ja eens met de rest, heb je al vaker die switch zien maken dacht ik in dit topic.
Of je komt allemaal rotkerels tegen wat kan gebeuren of je maakt het jezelf moeilijk

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:34

Ik heb een paar keer een date gehad met een gozer waarvan ik dacht dat ie leuk was. Hij gaat alleen een beetje hard. :') soms krijg ik opmerkingen waarbij hij overkomt alsof hij denkt dat we al wat hebben. :o heb aangegeven dat ie wat overenthousiast over komt.

Hij is voor alsnog ook best saai. Dus ik denk dat dit niks wordt. :+ maar kan leuk met hem praten, en hij is aardig.. Maar voor nu blijft het daarbij.

Wbt Tinder ben ik denk ik te kieskeurig. Weinig matches en anders saaie praatjes, als er al überhaupt praatjes komen. :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:03

Robijntje niet meteen opgeven! Ondanks dat dat makkelijker is. Het hoort erbij. :)

Oh lorette dat klinkt inderdaad alsof het niets gaat worden :')

Betreft afspreken, dat doe ik juist totaal niet snel. Eerst via whatsapp leren kennen, dan valt driekwart namelijk al af en scheelt nogal wat dates :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:48

Nou we hebben ruim 3 u gebeld, veel gepraat en afgesproken dat we dit weekend beide even de tijd nemen om na te denken (of in mijn geval juist niet ;) ) en elkaar dinsdag ofzo weer zien.

Hij zegt wel heel terechte dingen die me flink aan het denken hebben gezet. Dus na het weekend zien we elkaar weer!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:51

Maar waar moet je dan over nadenken als ik het mag vragen? Zeker zo vroeg in de elkaar leren kennen periode

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 23:25

Dat vind ik wat te persoonlijk om hier te delen....

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 02:02

Zo mijn date is weer weg, het was weer errug leuk en ik heb genoten :+

Afspreken, doe ik ook snel.
Soms al naar een uurtje whats appen als ik die avond toch niks te doen heb :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 11:33

Sterkte ermee robijntje.

Ik heb gister 100+ nieuwe matches een berichtje gestuurd en zo'n 80 mensen hebben al terug gepraat, fiets my life. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 12:11

Geryon schreef:
Sterkte ermee robijntje.

Ik heb gister 100+ nieuwe matches een berichtje gestuurd en zo'n 80 mensen hebben al terug gepraat, fiets my life. _O-

Succes :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 12:44

Ik denk dat het probleem niet alleen bij Robijntje ligt.... ;) maar we gaan vanavond gewoon gezellig kleppen!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 13:23

Zonnetje81 schreef:
Ik denk dat het probleem niet alleen bij Robijntje ligt.... ;) maar we gaan vanavond gewoon gezellig kleppen!

nou... ik denk het wel...
:') dramaqueen gewoon lekker genieten ipv steeds nadenken
(herhaal deze zin als ik je weer hysterisch op bel :') )

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 13:52

Robijntjah schreef:
Nou we hebben ruim 3 u gebeld, veel gepraat en afgesproken dat we dit weekend beide even de tijd nemen om na te denken (of in mijn geval juist niet ;) ) en elkaar dinsdag ofzo weer zien.

Hij zegt wel heel terechte dingen die me flink aan het denken hebben gezet. Dus na het weekend zien we elkaar weer!

Zit al een tijdje mee te genieten van verhalen, maar Robijntjah ik denk dat jij een beetje hetzelfde bent als mij. Tenminste ik herken mijzelf heel erg in dingen die jij zegt.

Probeer eens gewoon niet na te denken en gewoon leuke dingen te doen ( zonder het een naam te geven ) Ik ren namelijk ook altijd hard weg bij het minste, weet dit van mezelf ook.
Nu zie ik al een tijdje iemand en heb ik het ook al een paar keer bij geprobeerd ( het wegrennen dan )
Ik weet dat er aan hem niets verkeerd is dus dat dit puur mijn vlucht modus is. Dus probeer zo'n bui uit te zitten en dan weer verder gaan.

Ik probeer dus eigenlijk mijzelf wat anders aan te leren hoe lastig dat ook is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 13:54

We geven het bewust geen naam.

Ik ben er idd hard mee bezig en weet goed waar het vandaan komt en dat het ook helemaal niet raar is wat er nu gebeurd. Geen therapie nodig dus ;)

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 14:17

Bedoelde het ook net als therapie hoor :(

Sorry als je mij verkeerd begreep, bedoelde het in ieder geval goed.

Is vooral dat ik veel herken bij jou reacties hier in het topic.

edit: even de rare emoticon weg gehaald was de verkeerde.
Laatst bijgewerkt door Thenexttry op 26-08-16 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 14:17

Het komt echt wel goed met jullie! :(:) a true lovestory never ends! Jullie vinden elkaar wel weer :))

Nou ik heb eindelijk duidelijkheid! :D
Ik was het zat dat hij me negeerde dus heb op een beetje een boze manier een berichtje gestuurd dat ik het niet fijn vond dat ik geen uitleg kreeg. Toen kwam de aap uit de mouw :Y)

Iemand had dus tegen hem gezegd dat hij via via (daar gaat het al fout) had gehoord dat ik dus nooit iets met hem wilde en dat hij het alleen deed om te n**ken. Hij is totaal niet zo dus was wel flink beledigd en dat snap ik ook zeker. Maar het kwam dus absoluut niet van mij af :=

Hij bood zn excuses aan en zei dat hij het beter aan mij had kunnen vragen

*\o/*

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 14:20

Super dat het goedgekomen is, maar hoe oud is hij? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 14:21

Was ook niet zozeer op jou gericht.

Ik pb je na m'n werk even.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 15:54

Furrow schreef:

22 :)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 16:23

xZiva_ schreef:
Furrow schreef:

22 :)

hahah, mannen kunnen echt baby's zijn.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 13:05

Is ook lastig als je elkaar net kent en je hoort zoiets.. Maar fijn dat het nu uitgesproken is..

Jolijn: je bent een dramaqueen en geniet nou gewoon lekker van je vriendje haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 16:16

Nouja ik heb in ieder geval een goede indruk gemaakt op z'n vrienden vannacht :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 16:40

Robijntjah schreef:
Nouja ik heb in ieder geval een goede indruk gemaakt op z'n vrienden vannacht :')

Wij verdienen meer details haha

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 17:04

Ik kom ook weer even binnen vallen, had een paar pagina's terug gezegd dat ik ook aan het daten was. De dude die ik in de kroeg heb leren kennen, spreek ik nu amper.. Weet ook niet waar het vandaan komt. Heel eerlijk: vind ik het ook niet zo heel erg haha. Paar dagen geleden gematched met een hele leuke jongen.

Ik denk een dag of 2 nog via Tinder gepraat en later overgestapt op Whatsapp. Leuke gesprekken en we vinden allebei dat het zo wel klikt. Hij stelde voor om af te spreken, maar omdat hij veel in het buitenland werkt, is het een beetje lastig plannen. Maaaaaar, we hebben onze pijlen gezet op a.s woensdag. :) Toen ik zei: ''Wat nou als je gebeld word, tijdens of nog voor de date?'' Hij: ''Dan zeg ik gewoon dat ik niet kan...'' :D

Keep you posted!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 17:28

Ik ben er gisterenavond heen gereden en met leraar en zijn vrienden (goed teken dat hij die heeft trouwens :') ) uit geweest maar die wisten niet dat ik kwam. Heb een kruisverhoor overleefd en ik kon goed bier zuipen dus veel punten gescoord. Ook trouwens door er heen te rijden hahaha.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 17:32

Dus het zit weer helemaal goed tussen jullie? Dat is fijn! Ik hoop niet dat je mijn suggestie voor therapie negatief heb opgevat, het was niet vervelend bedoeld, maar het lijkt me voor jezelf prettiger om wat steviger in je schoenen te staan en wat minder wispelturig te zijn.