Dit was maandag en dat is echt geen uitzondering:

Had het er laatst met een chauffeur over en die zei dat het gewoon echt te krap is. Hij moet in de spits over de A12 dus vaak file. Dus dan komt ‘ie al vertraagd aan op het station. En dan op Alphen station moest hij even snel naar de wc, nou dan heb je zo +10 minuten te pakken.. vind het ook wel sneu hoor dat het allemaal zo krap is, begrijp wat dit betreft die stakingen volkomen. Dat er niet eens even tijd is om naar het toilet te gaan
en een klacht indienen heeft weinig nut, dan worden die chauffeurs erop aangesproken terwijl het helemaal hun schuld niet is. Overigens heb ik wel één keer een klacht ingediend over deze bus, dat was compleet het andere uiterste namelijk, toen was hij 7 minuten te vroeg vertrokken
echt geen pijl op te trekken deze bus. De reden dat ik toen een klacht ingediend heb is omdat hij maar 6x per dag rijdt en die 7 minuten te vroeg vertrokken was de laatste was en ik ‘m dus gemist had. En ik in een klein rotdorp woon en het toen moeilijk thuiskomen was
Vrijdag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis, we verhuizen naar Leiden. Zo blij mee. De bus naar mijn werk gaat vanaf centraal gewoon 7-10 keer per uur in de spits. Dat is per uur vaker dan mijn bus nu per dag gaat
zeker nu de klachten van Arriva via Twitter lopen
had ik niet echt het idee dat het zoden aan de dijk zet