Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 23:48

ScarOfWars schreef:
Aan de houtwormkevers op mijn kamer.. Mannn... het zijn er zo veel..

Hahaha vreselijk :')

*Knaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaag*

Zeker de godganse nacht?
Hadden wij in ons wintersporthuisje :=

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 00:20

Muggen

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 04:28

Anoniem schreef:
ScarOfWars schreef:
Aan de houtwormkevers op mijn kamer.. Mannn... het zijn er zo veel..

Hahaha vreselijk :')

*Knaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaagknaag*

Zeker de godganse nacht?
Hadden wij in ons wintersporthuisje :=

Dat is het nog niet zo zeer, het is vooral dat ze overal lopen en het doodslaan wordt nogal vermoeiend..

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 08:40

ik erger me op dit moment aan de hoefsmid.... vorige week dinsdag een berichtje gestuurd met de vraag of hij volgende week dinsdag zou kunnen komen... ik wil graag dat hij even komt kijken naar de hoefijzers, is mijn eerste keer met ijzers en ik ben dus nog niet zo zeker over of ze al aan vervanging toe zijn, andere hoefsmid die op stal was zei me dat ze nog zo'n twee weken wel mee konden... maar dat is inmiddels bijna drie weken geleden.

enige reactie van de hoefsmid was, ik laat je deze week nog weten...

gisteren nog maar eens een berichtje gestuurd of hij al een idee heeft hoe laat dinsdag, maar nog steeds geen enkele reactie van hem...

ik geloof dat de hoefsmeden hier in de buurt een beetje opraken, de ene komt niet op tijd, de ander is niet geschikt voor mijn gevoelige paard, weer een ander vindt ik geen net werk leveren.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 09:18

Dat ik vandaag dus echt geen zin in mijn autorijles heb..

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 19:42

Het feit dat ik voor het eerst op mijn werk niet in staat was te helpen bij een groot incident.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 21:00

Collega's die TE fanatiek zijn bij een teambuilding. Ik ben weggelopen. Heb een paar geocaches gezocht in het nabijgelegen bos. Ben nog even onder de douche gaan staan. Aan de andere kant van het terras even gaan zitten van het uitzicht genieten. En alsnog maar met een lege maag naar huis gegaan. Hij heeft gewoon alles verpest voor mij.
En hij had al niet veel marge meer bij mij.

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 12:26

Dat ik alweer niet ben uitgekozen bij hospiteren.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 12:37

silvericathy schreef:
ik erger me op dit moment aan de hoefsmid.... vorige week dinsdag een berichtje gestuurd met de vraag of hij volgende week dinsdag zou kunnen komen... ik wil graag dat hij even komt kijken naar de hoefijzers, is mijn eerste keer met ijzers en ik ben dus nog niet zo zeker over of ze al aan vervanging toe zijn, andere hoefsmid die op stal was zei me dat ze nog zo'n twee weken wel mee konden... maar dat is inmiddels bijna drie weken geleden.

enige reactie van de hoefsmid was, ik laat je deze week nog weten...

gisteren nog maar eens een berichtje gestuurd of hij al een idee heeft hoe laat dinsdag, maar nog steeds geen enkele reactie van hem...

ik geloof dat de hoefsmeden hier in de buurt een beetje opraken, de ene komt niet op tijd, de ander is niet geschikt voor mijn gevoelige paard, weer een ander vindt ik geen net werk leveren.

Momenteel hebben hoefsmeden echt genoeg te doen ivm wedstrijdseizoen.
Ze zijn vaak langer bezig aangezien vele ijzers willen ipv blote voeten.
Daarom is het gewoon handig om optijd een afspraak te maken.
In de zomer plannen we elke 8 weken in, zodra als hij klaar is plannen we een nieuwe afspraak in.
Ookal hoeft hij alleen even te vijlen na 8 weken. Ze kunnen er dan weer tegen aan.
In de winter kunnen we ook 2-3 weken voortijd aankondigen dat we hem weer nodig zijn. Vele wedstrijd paarden staan dan niet rondom op ijzers.

Dus tsja... Of geduld hebben of optijd een afspraak maken

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 16:51

Aan dat ik voor de 4e keer gezakt ben voor mijn autotheorie, ik voel me net spongebob |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 17:23

Aan van die hondenlullen die olifant roepen ^) ,ja ik ben dik maar ik heb geen slurf en slagtanden hoor ^) . En als ik een olifant was had ik jullie op mijn slagtanden geregen

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 17:38

NinkeG schreef:
Aan dat ik voor de 4e keer gezakt ben voor mijn autotheorie, ik voel me net spongebob |o

Ik ben 4 keer gezakt voor mijn rijexamen.Geef niets hoor(kost wel geld)

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 18:29

Rebecca schreef:
Aan van die hondenlullen die olifant roepen ^) ,ja ik ben dik maar ik heb geen slurf en slagtanden hoor ^) . En als ik een olifant was had ik jullie op mijn slagtanden geregen

Ben toch op de een of andere manier wel blij om te lezen dat je wéét dat je geen olifant bent :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 00:01

enamorada schreef:
[naam] schreef:

Ben toch op de een of andere manier wel blij om te lezen dat je wéét dat je geen olifant bent :(:)

Tuurlijk had thuis nog in de spiegel gekeken :j

Beetje sneu zulk tuig , maar negeren is het beste :)

gwennndolyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 12:49

NinkeG schreef:

Ik ben pas bij de vijfde keer geslaagd voor theorie :(:)

Verder erger ik me dood aan het feit dat mensen niet eerst even een berichtje kunnen doen of het uitkomt als ze even langs willen komen..

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:15

Mezelf. Aan het wachten op een uitslag die ergens gister avond of vandaag komt...

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:15

Benzine bijna op. Geen tijd om te tanken. Damn.

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 14:39

NinkeG schreef:

Dat sukt echt. Ik heb er ook 3 keer over gedaan. Praktijk wel in een keer gehaald.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 22:34

Aan dat ik een spiertje verrekt heb in m'n nek/schouder daardoor beperkt kan draaien en bewegen en juist vandaag had m'n dochter een hyper drukke dag waarop ze geen moment stil kon zitten. #)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 07:34

Steeph schreef:
Mezelf. Aan het wachten op een uitslag die ergens gister avond of vandaag komt...

Dat de uitslag er nogsteeds niet is.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 08:24

Die *** katten die onze tv hebben gesloopt -:(-

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:08

Manlief die meehelpt met de grote schoonmaak, maar het praktisch inzicht heeft van een mug. Een hoekje die hij over het hoofd heeft gezien met stofzuigen is na een tweede poging nog maar half gezogen. En ipv dingen die makkelijk verplaatsbaar zijn even naar buiten te zetten is hij (lees ik) ze 10 keer aan het verschuiven.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:34

Aan een nieuw meisje op stal die alles beter weet en gewoon zelf net van de manege komt :j

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 14:24

Dorus schreef:
Manlief die meehelpt met de grote schoonmaak, maar het praktisch inzicht heeft van een mug. Een hoekje die hij over het hoofd heeft gezien met stofzuigen is na een tweede poging nog maar half gezogen. En ipv dingen die makkelijk verplaatsbaar zijn even naar buiten te zetten is hij (lees ik) ze 10 keer aan het verschuiven.

Dat noemen ze van de regen in de drup vallen.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 15:05

Dat ik de laatste tijd echt helemaal nergens zin in heb en dat niks meer leuk is..