Murthul schreef:Eeeh ja, gelukkig kan ik je vertellen dat ook ik liever niet terug denk aan mijn eerste keer, en velen met mij
Nou voorheen was het best een mooie ervaring, in een grot van papier marché.

sandorra schreef:Nou Hihi niet lachen......
Ik ben vorig jaar geopereerd aan mijn keelamandelen ( 1 juni) was daar ook goed ziek van want das geen pretje als je volwassen bent....
3 dagen na operatie dacht ik, ik wil wat nuttigs doen.....had toen een houten bankje op mijn balkon en wou die uit elkaar halen om te schuren en te verven, schroeven met een schroevendraaier ( geen elektrische die heb ik niet) eruit gedraaid.....allemaal bijna los ( ben rechtshandig) maar er wasten een paar stijfkoppen bij die niet los wouden..... dus linkerhand op schroevendraaier en ik gaf een flinke zet.... schoot mijn hand haaks op het hout en knal zei de vinger..... stond scheef keek ernaar voelde de pijn en daar ging ik.......
Voorzichtig later weer overeind en met de buuf mee naar het ziekenhuis.....4 juni zat ik dus weer op de 1e hulp.....oeps....
Oh neeeeee. Oen!
Mossel schreef:lieveli schreef:Ik heb sinds mijn zwangerschap een insta voor mijn katten. Houdt me van de straat![]()
https://www.instagram.com/livingwith4/
" gaat volgen" jij hebt ook een grumpy cat
Wauw hoeveel katten heb je
Nee dat was Oliviertje, die is dood. 20 geworden ofzo. Ik heb er 4! Twee zwartwit en 2 rood.