Zitten nu in Gelderland en trekken beetje richting Deventer.
In Noord-Frankrijk ontstaat ook iets maar dat haalt NL denk ik niet. Je moet de tijdsomloop van de buienradar bekijken en dan zie je kleine puntjes rood steeds groter worden.
T gaat trouwnes nog meer richting Apeldoorn, de buien gaan juist oostelijk langs Utrecht sorry
NatasjavE
Geplaatst: 24-07-13 16:23
Agossie schreef:
takkie_muis schreef:
Het is nog wel lekker hoor! , heb zelfs een lange broek zonder maden aan!
Oh, ik vind lange broeken juist lekkerder zitten met maden. Dat kriebelt zo lekker.
Wahaha,..das een leuke vertyping.
Mieke_Cunna
Geplaatst: 24-07-13 16:24
ik kom mij melden! Woon in een apartement waar de gehele dag zon op staat, sinds maandag eind vd middag een airco maar die trekt de temperatuur ook niet. Normaal als het buiten 30 graden was was het in huis bijna 40!!! Nu is het 28 graden buiten en mijn airco verkoelt mijn huis niet meer als 27,5 graad. Ook nog steeds puffen dus, het is dan wel frisse lucht wat fijn is. Wat betreft het weer, hier hangt een stapelwolkje en is het vooral broeierig, hoop echt op een flinke stortbui. Ook goed voor het land!
NatasjavE
Geplaatst: 24-07-13 16:24
Joolien schreef:
T gaat trouwnes nog meer richting Apeldoorn, de buien gaan juist oostelijk langs Utrecht sorry
Nu is het afwachten, her en der ontstaan er buien die heel rap komen en gaan.
aerdenhout1
Geplaatst: 24-07-13 17:21
ZOOOOO... ga iedereen jaloers maken, want het heeft hier even heerlijk geregend! Denk toch minstens een 1/2 uur en lekker dat het ruikt!!! Zo'n lekkere temperatuur nu! Net les gegeven en we genoten beide van het rijden. Nu nog wat bewolkt en eigenlijk hoop ik op nog een buitje van een uur!
GaitMonster
Geplaatst: 24-07-13 17:24
gohya schreef:
En het is alweer droog,was een kort buitje,maar miss. komt er nog meer?
Zo te zien komt het nu onze kant op, ik ben benieuwd..
Jniena
Geplaatst: 24-07-13 17:25
het wordt hier nu ook eindelijk een beetje donker te worden * hoopt op regen*
Wat zijn we toch erg he! is het eindelijk zomer, regent het even en we zijn zoooo blij! Houd de regen 1 dag aan en ze zeuren dat we geen zomer hebben!
Eindelijk ZOMER?dit is geen fijne zomer,dit is een Grafzomer. In de zomer moet je lekker buiten in de zon of schaduw kunnen zitten. Dan kan nu helemaal niet,want het is gevaarlijk in de zon én degene die half Nederland moet zich binnen opsluiten omdat je buiten zowat smelt. Ik houd wel van zomer,maar dan wel een normale zomer,geen woestijn hitte.