En deze jas besteld vanmiddag...

https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... -wool-coat?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rachel_x schreef:Flying_Angel schreef:
Ik heb die broek nu 2 maanden. Zat inderdaad heerlijk, maar de broek is echt heeeelemaal uitgelubberd bij m'n knieën.Ziet er niet meer uit. Daarnaast is aan de binnenkant een stiksel losgelaten, waardoor de broek half uit elkaar valt.. Geen Pieces meer voor mij! Kan er helaas niet mee terug, want heb 'm bij de Pieces in Duitsland gekocht..
Flying_Angel schreef:Rachel_x schreef:Ik heb die broek nu 2 maanden. Zat inderdaad heerlijk, maar de broek is echt heeeelemaal uitgelubberd bij m'n knieën.Ziet er niet meer uit. Daarnaast is aan de binnenkant een stiksel losgelaten, waardoor de broek half uit elkaar valt.. Geen Pieces meer voor mij! Kan er helaas niet mee terug, want heb 'm bij de Pieces in Duitsland gekocht..
Hmmppff, dat is echt zwaar balen zeg!
Bij mij is dat totaal niet zo, gooi hem in de wasmachine en droger, heb hem nu ook paar maandjes maar nog niks aan het handje!
lieveli schreef:Ik heb wat dingetjes daar besteld maar weer teruggestuurd. Baggerkwaliteit, alles heel synthetisch terwijl het niet heel goedkope kleding is.
BaileyMix schreef:Mooie jas Nolita!
Tessa da's juist leuk allemaal verschillende stijlenBen benieuwd!
Had vandaag fluwelen rokje aan naar school, werd aan de blikken van de meesten te zien niet zo gewaardeerd geloof ikZal morgen proberen met webcam even fotootje te maken, kunnen jullie beoordelen of ik echt zo'n doorgeslagen drama ben (wil nog wel eens doorslaan) of dat het meevalt hihi.
xFioon schreef:Gave collectie jasjes kwam er hier langs! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar iedereens klerenkast! ik heb altijd al het idee dat mijn kast huge is, want iedereen zegt altijd dat ik zo veel kleren heb en een mega kast, maar hier zitten nog meer shopverslaafden, waar laten jullie het?!