Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 23:24

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 23:30

Ik kijk het stukje van pauw even , maakte wel wat 'los' als ik al die links zie

Isegrim

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 23:33

Ja, ik had het er nogal druk mee. :')

Al is dat Libelle-stukje gewoon gejat. Die hebben geen contact met mij of Linda gehad, maar gewoon een stukje geschreven op basis van andere stukjes. Beetje triest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 23:36

Zulke sensatiezoekers heb je nu eenmaal :+

Oh ja de vendingmachines , genoot hij zo van :P . Goh texas is echt een staat om van te gruwelen , hartaanval ach reanimeren en dan zelf lekker dood maken binnekort :=

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 23:37

Rebecca schreef:

Oh ja de vendingmachines , genoot hij zo van :P . Goh texas is echt een staat om van te gruwelen , hartaanval ach reanimeren en dan zelf lekker dood maken binnekort :=

Dat is niet eens het ergste voorbeeld. Er was iemand die vlak voor zijn executie zelfmoord trachtte te plegen. Die hebben ze met een helikopter naar het ziekenhuis vervoerd, zijn leven gered, om hem een paar dagen later alsnog te executeren...

:r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 23:39

Isegrim schreef:
[naam] schreef:

Dat is niet eens het ergste voorbeeld. Er was iemand die vlak voor zijn executie zelfmoord trachtte te plegen. Die hebben ze met een helikopter naar het ziekenhuis vervoerd, zijn leven gered, om hem een paar dagen later alsnog te executeren...

:r

:r gadverdamme bah wat een wat een beesten :n

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 23:46

Tja. Ik denk dat ze zulke dingen zelfs in landen als Saoudi-Arabië niet eens flikken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 23:48

Nou nee , word daar eigenlijk best boos van. De staat is gewoon corrupt , ze weten wat er speelt maar ho maar dat ze daar wat aan doen.

Knap dat jij je verhaal hebt kunnen doen , zo machteloos dat je bent..

Ik zal slapen :z

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 09:06

Ik krijg handgeschreven brieven via email :P Zij sturen ze op naar Jmail die ze weer voor mij upload. Af en toe sturen ze wat naar mn huis. Ik stuur brieven via Jpay of gewoon met de post.

_Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 10:33

Even een vraagje aan de schrijvers hier..
Zeggen jullie gelijk dat het alleen "vriendschap" betreft?

Ik schrijf met een hele leuke man en het is echt heel gezellig. We mailen nu meerdere keren per week.
Ik vind het echt heel leuk maar hij begint nu over dat hij graag een keer naar Nederland wil komen zodra hij vrij is zodat ik Nederland kan laten zien?? En dat hij het leuk vind als ik ook een keer langs kom.
Nu weet ik niet zo goed hoe ik hierop moet reageren. Hij stuurde pas "I hope you u will think about me a litte"..

Moet ik hem maar bij voorbaat zeggen dat dat niet mijn intentie is of?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 14:22

Een beetje nederland willen zien of jouw bij hem op bezoek willen hebben betekent toch niet hetzelfde als i Love you?
Hij hoopt gewoon dat je zo nu en dan is aan hem denkt ipv enkelt wanneer je een brief binnen krijg... Ik denk elke dag wel een keer aan al de mensen die ik schijf :)

Maar je kan in de volgende brief nog wel een keer benadrukken dat je enkelt vriendschap wil ja :j

_Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 16:09

Ok gelukkig, dit is mijn eerste keer en wil niet dat ik een verkeerde indruk geef.
ilsegrim: wat een artikel en filmpje. Echt heftig om dat zo te horen..

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:23

Gisteren weer met David afgesproken en de nacht bij hem gebleven.. Vanochtend moest die naar cursus en daarna naar zn parole officier dus ik ben terug naar mn eigen stekje gegaan en lekker naar de kapper geweest en wat gegeten... Nu ben ik al een hele tijd aan het reizen met trein en tram en opweg naar een vriendin... Ik denk dat ik vanavond ook nog even bij hem langs ga :j
Vroeger voelde ik me altijd heel nerveus bij hem maar nu ben ik 100% om mn gemak :)

Hoe is het verders hier?

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 05:31

Ik meld me hier. Ik schrijf sinds kort met een gevangene, via de mail. Ik heb vantevoren aangegeven dat ik alleen met vrouwen wil schrijven, dat voelt toch prettiger voor mij.
We hebben nu een paar keer heen en er gemaild, erg leuk. Ik verbaasde me er trouwens over dat ze zo vaak mogen mailen als ze willen, is dat overal zo?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 10:23

Doe je corrlinks diablo?

Ik mail ook heel de dag en avond :j

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 12:14

shilady schreef:
Doe je corrlinks diablo?

Ik mail ook heel de dag en avond :j

:j

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 12:38

Jep dan mogen ze inderdaad zo vaak mailen als ze willen :j
Zolang er geld op hun account staat kunnen ze de hele dag en avond mailen totdat ze hun cel in moeten

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 21:19

tiffaany95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 21:53

Er is nu een progamma op national geographic bezig. Het gaat over de death row in texas :)

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:31

Ja, gekeken gisteren. Heftig! Vond dat ze veel lieten zien. Incl. de opgebaarde lichamen daarna. Brr... En dan van die mannen die er trots op waren dat ze dat werk deden...

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 12:48

Hoe is het met de schrijvende dames hier? Hebben jullie nog veel contact met jullie penpal(s)?

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 13:45

Ja wij wel. De vrouw waar ik mee schrijf (mail) heeft me een poosje geleden foto's van zichzelf en haar familie gestuurd, erg leuk. Ik heb hetzelfde gedaan.
Ze komt trouwens eerder vrij dan verwacht, eind dit jaar al en ze wil daarna ook graag contact houden.

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 10:56

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds terug moet schrijven op Eddie zijn laatste brief (die ik in augustus al kreeg!).. Maar hij vroeg er min of meer om geld in en daar schrok ik een beetje van. Ook schreef hij dat hij eind dit jaar al vrij komt. Al met al heel wat dingen waarvan ik niet zo goed wist wat ik er mee moest doen. Ik begin me inmiddels aardig schuldig te voelen dat ik hem niet terug heb geschreven, zal van de week maar een brief schrijven.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 13:10

Geld geven zou ik niet doen. Ik schrijf om een leuk contact op te bouwen, niet om als geldschieter te dienen.

Ik heb trouwens wel meer gevangenen aangeschreven via 'write a prisoner', maar krijg, behalve dan van degene waar ik nu al een tijdje mee schrijf, nooit antwoord. Hebben jullie dat ook?

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 23:21

Waarom zou je er van schrikken als ze een beetje financiële steun maken? Of ging het om grote bedragen? De meesten hebben niet veel inkomsten om postzegels en enveloppen mee te betalen, dus als je het contact beide leuk vind en je kan het missen... Waarom niet?