Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:14

Ben ik thuis aan het werken? Ja. Wil ik “naar huis”? Ook ja.

Edit: omg ik moet oppassen vanavond |(
Laatst bijgewerkt door denisesilver op Gisteren, 16:26, in het totaal 1 keer bewerkt

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:17

prompter schreef:
Voor jou ook veel sterkte, jij hebt ook wel veel te verwerken :(:)

Dank je, en juval ook :j

Het mag van mij wel allemaal ietsje minder ja, zou niet vervelend zijn :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:37

De apotheek en de huisarts zeiden beiden wat anders betreft de oxazepam. Mij compleet onduidelijk welk advies ik nu moet opvolgen. Maar advies was van de huisarts 1 tot 2 keer daags , de apotheek zegt 3x per week ivm verslaving.

Tja ik vind goed kunnen slapen wel iets belangrijker. Het afbouwen zien we dan later wel. Volgende week kan ik naar de psycholoog en vanuit daar verwacht ik het wel af te kunnen bouwen.

Overdag trek ik het nog wel en denk niet van ohh ik moet nu oxazepam.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:03

@zebrastreep: oxa is niet goed voor de vissen in het water.
Komt via plassen/riool in het water en maakt de vissen slomer.
Dus ik zou zeggen gebruik het alleen bij onrust, en als je zonder kan (overdag op een goede dag) dan zonder. Als je je toch gaandeweg de dag rot voelt werkt het alsnog snel in.
Het is ook fijn er zuinig mee te zijn omdat er (mijn ervaring) altijd een moment komt waarop je blij bent dat je wat oxa had bewaard!).
Althans, mijn HA is (de keren dat ik erom vroeg) heel spaarzaam met voorschrijven. 10, misschien nog eens 10. Maar daarna pas weer na een consult en niet op herhaling. Vandaar dat ik aanraadt er zuinig mee om te gaan.

Mijn ergernis: ik had een (onwijs lief) verzorgpaard. Die overleed ineens op 7-9. Er loopt daar nog een paard en die mocht ik dan voortaan wel als verzorgpaard van het heel oude mannetje van wie ze zijn. Maar dat paard komt eigenlijk nauwelijks bij me en de eigenaar is niet van plan mee te werken het paard (als het makker is en meer opgevoed) de verzorging te laten geven die ik (en ieder weldenkend mens) vind dat het paard moet krijgen, de reden waarom ik dus de afgelopen tijd veel daarheen ging om het paard wat makker te krijgen om het die verzorging te laten krijgen..

Waardoor ik nu in dubio ben, er wel of niet mee door te gaan. -O-
Gelukkig gaat het een paar dagen regenen. Heb ik mooi de tijd om er even goed over na te denken ipv er weer op auto pilot heen te fietsen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:13

Spaarzaam met oxazepam inderdaad. Ik moet het niet in huis hebben. Heb het ooit gebruikt voor vliegangst, en het is echt heel verslavend gebleken. Maar ik ben dan ook verslavingsgevoelig en was destijds nog niet in behandeling voor angststoornissen.

Knuffel aan iedereen die het nodig heeft trouwens. Las dat er bij meer mensen dingen lopen die niet leuk zijn :(:)

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:14

Een dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft :knuffel:

Ik moet morgen voor m'n enkel in de mri maar nu heb ik last van m'n rug..dat word even bikkelen

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:46

Froukje_J schreef:
Een dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft :knuffel:

Ik moet morgen voor m'n enkel in de mri maar nu heb ik last van m'n rug..dat word even bikkelen

Je kan vaak een kussen/steuntje onder je knieën vragen. Iedergeval de kant die niet op de foto gezet wordt. Mogelijk maakt dat het al beter! Of een steun onder je scouders/rug dat je deels zit tijdens de scan.
Als je het maar aangeeft is vaak veel wel mogelijk.

Siggislief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:48

Een dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft.

Mijn ergernis was net wel dat ik van een behandeling van vanmorgen net wel even last van hoofdpijn had.
(Nekspier ofiets is behandeld)

En dat ik het na een goed warm bad nog steeds koud heb.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:58

Jozi is niet zichzelf en ik weet niet hoe ik hem kan helpen. Hij ligt in m’n deken gewikkeld naast me op de bank. Hij heeft lekker gegeten (niet alles op maar dat is wel vaker) en gedronken. Hij toont niet pijnlijk.

Hij is alleen timide en oogt wat gestresst. Maar normaal jankt en zeurt hij bij stresst. Hij lijkt wel somber ofzo.

Hij zal wel opfleuren als het bedtijd is. En dit weekend gaan we lekker samen leuke dingen doen en relaxen. Maar mijn hart breekt echt.

Afbeelding

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:05

Goh misschien een beetje ver gezocht maar het is natuurlijk in korte tijd best wel kouder weer geworden, en morgen staat er heel slecht weer op de radar, zou hij daardoor wat van de mik kunnen zijn?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:13

Ja zoiets dacht ik ook. Of mist ie z'n eigenaren? Last van z'n hormonen (of is ie gecastreerd?)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:33

Hij is gecastreerd. :=

Hij is ook weinig buiten geweest vandaag dus dat denk ik ook niet? Net met wandelen wel zijn jasje aangedaan. Het blijft een prins!

Maar het magische woord “walkies” heeft veel goeds gedaan. Hij ging graag mee wandelen. Hij was helemaal blij onderweg en ook weer lekker stout. Net thuis at hij toch even z’n eten op. Hij loopt nu al weer rond met z’n botje.

En wat lucht nou meer op dan even flink tekeer gaan tegen de man die de folders bezorgt! Niet eens bij m’n huis maar verderop! :D

Hij lijkt nu weer opgeknapt. Hopelijk zet het door!
Afbeelding

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:35

Spreekt hij Engels, en praat jij voornamelijk Nederlands tegen hem? Miscommunicatie zorgt natuurlijk ook voor ongenoegen :P

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:49

De pony aan de diarree vanwege het hooi. Helaas staan er meer met hele bolle buikjes, maar ander hooi is lastig vanwege het suikerpercentage wat per se laag moet blijven. Maar pony heeft dit voor het laatst gehad toen hij nog op voordroog stond, dus dat hij nu z'n hele achterwerk en staart onder de poep heeft zitten is al zo lang geleden. Kan wel janken. Gelukkig lijkt er nu toch wel een knop om te zijn gegaan bij de paddockeigenaresse en komt er ander hooi bij. Maar pffff

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:49

prompter schreef:
Spreekt hij Engels, en praat jij voornamelijk Nederlands tegen hem? Miscommunicatie zorgt natuurlijk ook voor ongenoegen :P

Hij is drietalig: “Afrikaans, Engels en Nederlands”. :j

Maar het toverwoord met wandelen als hij niet luistert is “bye Jozi”. In deze video van net zie je dat heel goed. Hij wilde niet luisteren en verder rennen. Want daar bij het water zitten vaak van die leuke eendjes die zo lekker wegvliegen als je ze opjaagt. :))

Maar “bye Jozi” is serieus! Een hond van zijn statuur kan niet in de nacht buiten slapen! :oo

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:58

Hij wilde er gewoon graag even uit. Fijn dat ie zich wat beter lijkt te voelen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:01

Ja heel fijn!

Alleen normaal is hij heel expressief in wat hij wil. Hij zal wel toe zijn aan weekend. :)

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:26

Dat gaat goed zeg... 8)7

Bevroren fishsticks in de oven opwarmen...
Eerst oven voorverwarmen.
Dan 15 minuten fishsticks erin...

En als oven piept dat hij klaar is, zien dat de fishsticks nog op de bakplaat op tafel liggen 8)7

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:28

Ach LG, wij wilden gisteren een deur dicht doen zodat het hondje niet weg liep, om daarna te zien dat het betreffende hondje vrolijk achter ons stond :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:32

Ze hebben bij de kippen 2 hazelnoot struiken tot de grond afgezaagd en dat nog heel trots zeggen ook nog. -O-

De perziken boom ook, maar die stond al op lijstje verwijderen.

Alleen met verwijderen perziken boom heel groot gat getrokken in het net over de ren.

Sommige mensen vragen ook eerst hoe gaat. Maar kreeg dus eerst hele stortbui gezeik over mijn heen.

Zou bijna zeggen kappen met de moestuin. Maar dan ga ik helemaal niet meer naar buiten komen. Maar misschien wordt het wel tijd om achter de geraniums te gaan zitten. ;(

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:43

Ook hier ergernissen met werk.
Gewoon geen communicatie. We hebben "voor 17u besteld, is vandaag verzonden" maar als we dat niet halen wordt dat gewoon niet gecommuniceerd. Ik heb zoveel mensen dus valse beloftes gedaan en dan is het straks mijn schuld.
Het werk is leuk maar er wordt gewoon zo ontzettend slecht gecommuniceerd terwijl mensen echt hele hoge verwachtingen hebben en een dag later oid gewoon echt niet kan.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:43

De fiets wifi doet het niet en ik moet bij mijn zus oppassen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:53

denisesilver schreef:

Godzijdank waren mijn ouders 5 minuten van huis toen ik belde. Vijf minuten nadat mijn zus en zwager vertrokken waren begon baby 1 te jengelen. Speen erin, knuffel erbij, stil. Nog voordat ik de deur dicht deed baby 2. Zelfde verhaal. Beneden een alinea gelezen, ging baby 1 aan. Huilen dit keer, dus maar mee naar beneden. Was hij braaf wat aan het liggen en spelen, gaat baby 2 aan. Krijsen. Die ook maar mee naar beneden. Heb ik die goed en wel een beetje stil, staat die van 2 bovenaan de trap: "Ik moet poepen." Goed, kind op de plee gezet. Gezegd dat hij moest roepen als hij klaar was. Gelukkig zelf op een gegeven moment gekeken, want hij wilde naar beneden komen. Baby 2 die ik toen vast had terug in de box. Kind zijn slaapbroekje en pyjamabroek terug aan. Ging gelukkig netjes in bed liggen. Beneden die twee babies als bezeten aan het krijsen. Ik allebei de spenen kwijt. Met moeite allebei tegelijk op kunnen pakken en ze zo een halfuur vast gehouden, omdat ze meteen weer gingen krijsen als ik er een neer legde. Toen maar besloten mijn ouders te bellen.

Als er ooit nog iemand het gore lef heeft om tegen mij te zeggen dat ik me nog wel bedenk wat betreft het niet hebben van een kinderwens, dan schiet ik diegene af.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:54

:')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:55

denisesilver schreef:
denisesilver schreef:

Godzijdank waren mijn ouders 5 minuten van huis toen ik belde. Vijf minuten nadat mijn zus en zwager vertrokken waren begon baby 1 te jengelen. Speen erin, knuffel erbij, stil. Nog voordat ik de deur dicht deed baby 2. Zelfde verhaal. Beneden een alinea gelezen, ging baby 1 aan. Huilen dit keer, dus maar mee naar beneden. Was hij braaf wat aan het liggen en spelen, gaat baby 2 aan. Krijsen. Die ook maar mee naar beneden. Heb ik die goed en wel een beetje stil, staat die van 2 bovenaan de trap: "Ik moet poepen." Goed, kind op de plee gezet. Gezegd dat hij moest roepen als hij klaar was. Gelukkig zelf op een gegeven moment gekeken, want hij wilde naar beneden komen. Baby 2 die ik toen vast had terug in de box. Kind zijn slaapbroekje en pyjamabroek terug aan. Ging gelukkig netjes in bed liggen. Beneden die twee babies als bezeten aan het krijsen. Ik allebei de spenen kwijt. Met moeite allebei tegelijk op kunnen pakken en ze zo een halfuur vast gehouden, omdat ze meteen weer gingen krijsen als ik er een neer legde. Toen maar besloten mijn ouders te bellen.

Als er ooit nog iemand het gore lef heeft om tegen mij te zeggen dat ik me nog wel bedenk wat betreft het niet hebben van een kinderwens, dan schiet ik diegene af.

Op marktplaats zetten!!!