Edit: omg ik moet oppassen vanavond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Froukje_J schreef:Een dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft![]()
Ik moet morgen voor m'n enkel in de mri maar nu heb ik last van m'n rug..dat word even bikkelen
prompter schreef:Spreekt hij Engels, en praat jij voornamelijk Nederlands tegen hem? Miscommunicatie zorgt natuurlijk ook voor ongenoegen
denisesilver schreef:De fiets wifi doet het niet en ik moet bij mijn zus oppassen.
denisesilver schreef:denisesilver schreef:De fiets wifi doet het niet en ik moet bij mijn zus oppassen.
Godzijdank waren mijn ouders 5 minuten van huis toen ik belde. Vijf minuten nadat mijn zus en zwager vertrokken waren begon baby 1 te jengelen. Speen erin, knuffel erbij, stil. Nog voordat ik de deur dicht deed baby 2. Zelfde verhaal. Beneden een alinea gelezen, ging baby 1 aan. Huilen dit keer, dus maar mee naar beneden. Was hij braaf wat aan het liggen en spelen, gaat baby 2 aan. Krijsen. Die ook maar mee naar beneden. Heb ik die goed en wel een beetje stil, staat die van 2 bovenaan de trap: "Ik moet poepen." Goed, kind op de plee gezet. Gezegd dat hij moest roepen als hij klaar was. Gelukkig zelf op een gegeven moment gekeken, want hij wilde naar beneden komen. Baby 2 die ik toen vast had terug in de box. Kind zijn slaapbroekje en pyjamabroek terug aan. Ging gelukkig netjes in bed liggen. Beneden die twee babies als bezeten aan het krijsen. Ik allebei de spenen kwijt. Met moeite allebei tegelijk op kunnen pakken en ze zo een halfuur vast gehouden, omdat ze meteen weer gingen krijsen als ik er een neer legde. Toen maar besloten mijn ouders te bellen.
Als er ooit nog iemand het gore lef heeft om tegen mij te zeggen dat ik me nog wel bedenk wat betreft het niet hebben van een kinderwens, dan schiet ik diegene af.