Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denisesilver schreef:Valerie93 schreef:Ik had met mezelf de regel gemaakt als je voor 9 uur wakker word, ga je sporten.
Nu erger ik mij aan die regel
![]()
Oh bah, fjordjes. Wat naar! Is hij verder wel oké?
Heel mijn lijf doet pijn van het lopen gisteren. Heb zelfs kramp in mijn handen.
Daphne__ schreef:Als ik net wakker ben, dan wil ik gewoon rustig zitten zonder gezeur... Dan komt m'n ma, die pakt een bak koffie, opent facebook of isnta en begint hele verhalen te vertellen. Het nieuws, grappen en weetjes en... Katten. Dan doe ik m'n koptelefoon op, maar ze blijft me gewoon bestoken met jarige katten, slapende katten, spelende katten...
Dus ik zeg, ma, ik ben net wakker: Laat me even. 5 Minuten later.. Kijk, deze kat is 20 jaar geworden.
Super fijn voor die kat, hoop dat er nog vele jaren bij komen.. Maar laat me met rust!
maralyn schreef:Daphne__ schreef:Als ik net wakker ben, dan wil ik gewoon rustig zitten zonder gezeur... Dan komt m'n ma, die pakt een bak koffie, opent facebook of isnta en begint hele verhalen te vertellen. Het nieuws, grappen en weetjes en... Katten. Dan doe ik m'n koptelefoon op, maar ze blijft me gewoon bestoken met jarige katten, slapende katten, spelende katten...
Dus ik zeg, ma, ik ben net wakker: Laat me even. 5 Minuten later.. Kijk, deze kat is 20 jaar geworden.
Super fijn voor die kat, hoop dat er nog vele jaren bij komen.. Maar laat me met rust!
Knuff.
Maar... Nu kan je wèl zeggen.
"Jij met je katten... Nu ben ik kattig. En niet voor de poes!"met n knipoog natuurlijk.
prompter schreef:Heel veel sterkte Marcella!
Heel Den Haag staat weer vast door dat fijne extinction rebellion, ze hebben nu nog meer kruispunten bezet
juval schreef:RVO is inderdaad de meest gebruikersonvriendelijke site die ik ken.. sterkte Denise!
Ja, je moet wel een UBN nummer aanvragen op de plaats waar je paarden houdt. En daarna de paarden op dat nummer registeren.
Voor de mest weet ik het niet precies, volgens mijn man mag dat niet zomaar en moet er een tussenpersoon tussen zitten en moet alles geregistreerd zijn, waar het vandaan komt, transport, en waar het naar toe gaat.. daar zijn heel veel regels voor anders kan je in grote problemen komen. Dat zou de boer die drijfmest komt brengen moeten weten.