Zebrastreep schreef:Nog 23 minuten werken en dan vakantie , de tijd gaat wel even 10x langzamer dan normaal
Nog 10
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hahahatsjoe schreef:Mando schreef:Dodo festival. Al 3 dagen.
Dat ik de muziek hoor dat is prima maar dat al die malloten hier over de weg scheuren met muziek op strandje 10 in de auto en o.. ik rij verkeerd.. ons erf oprijden om te keren.
Ben er maar ff uitgegaan ben weer klaar wakker...
Was vorig jaar superleuk ! Ik ben net op het Skots en Skeef festival geweest. Maar hoe kan het dat je Dodo hoort, is bij Dundelle dat is een eind bij jou weg toch.
Mando schreef:Wind stond onze kant uit.
Hemelsbreed 1.5 km denk ik.
Was wel gezellige muziek en laatste uurtje ging het volume wat omhoog.
Dat vind ik niet erg maar meer dat de weg als racebaan gebruikt wordt.
Nog 2 weken werken dan mag ik eindelijk op vakantie ben er zo zat van.
Lijf werkt tegen, hoest als een zeehond ben er klaar mee.
M_D_H schreef:Shenavallie schreef:M_D_H: Ik zeg DOEN! Wij zouden ruim 20 jaar geleden emigreren, maar door koudwatervrees van mijn man hebben we dat op het aller-, allerlaatste moment moeten afblazen. Al die jaren heb ik er spijt van dat we het niet hebben doorgezet en mijn man heeft, sinds we jaren geleden dan op z'n minst geëmigreerd zijn in eigen land, inmiddels ook spijt dat we die stap niet hebben genomen. We zingen het nog even uit hier, maar het is inmiddels wel zeker dat we hier niet zullen blijven. Ik begrijp alles wat je in je post zegt.
Ja, onze intentie is dan niet om volledig te emigreren, maar gewoon een 2de woning daar te kopen zodat we er vaker en makkelijker naar toe kunnen
wyoming schreef:Startbrief van school:
Wij hebben als school 2 gymdagen dinsdag en donderdag. Groep 3 krijgt 1x per week gym. Na de kerstvakantie wisselt de gymdag.
Maar nergens staat of de gymdag nu dan op dinsdag of donderdag is. (Wat dus de dag is dat de gymkleding mee moet)
c_alsemgeest schreef:wyoming schreef:Startbrief van school:
Wij hebben als school 2 gymdagen dinsdag en donderdag. Groep 3 krijgt 1x per week gym. Na de kerstvakantie wisselt de gymdag.
Maar nergens staat of de gymdag nu dan op dinsdag of donderdag is. (Wat dus de dag is dat de gymkleding mee moet)
Op zich nog genoeg tijd om te vragen welke dagen het worden toch?
Althans... voor je het weet is het kerst
Urbanus schreef:Ik weet niet hoe oud jouw kinderen zijn maar die van mij zijn 6 en 7. Ik geef het maandag mee en neem het vrijdag weer mee naar huis.
Shenavallie schreef:Welke grens heb je voor jezelf opgelegd dat je niet naar huis gaat en even voor jezelf kiest? Soms heb je dat gewoon nodig. Oké, ik geef toe dat ik dit advies wel erg makkelijk aan andere mensen kan geven en zelf te hard voor mijzelf ben om het ook op mijzelf toe te passen, maar soms moet je het van een ander horen.
Themba schreef:Opmerking wanneer ik eens wat ga laten doen aan mijn grijze baan op mijn hoofd. Uhm nou niet. Heb besloten te stoppen met verven. Dus uitgroeien en grijze haren gaan ontarmen. Nou dat kon echt niet. 36 en grijs is echt een no go.
Dikke prima jou mening ik zeg puur natuur en ben er aan toe die zijn gang te laten gaan.