Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:Goeiemorgen zeg, even brood bij de bakker halen. 11,50 voor 6 bolletjes, 3 croissantjes en een paar gevulde koeken. Maar ik heb lunchen druk dat het daar is om 7 uur 's ochtends wow
Schuur_ schreef:Ik wil vanavond naar mijn vriend rijden maar die woont 250km ver. Een heel stuk A2 en A7 over maar heb geen zin om in een boerenprotest uit te komen en vast te staan
Een hele dag twijfelen dus of ik ga of nietdat protesteren snap ik best maar om hele snelwegen te blokkeren. Als je de bevolking wil raken haal je ook je gram door distributiecentra te bezetten voor lege schappen. En ja, ik weer dat het uiteindelijke doel niet de burger is maar die gebruiken ze wel om de overheid te proberen bewegen
xPabloBokt schreef:Schuur_ schreef:Ik wil vanavond naar mijn vriend rijden maar die woont 250km ver. Een heel stuk A2 en A7 over maar heb geen zin om in een boerenprotest uit te komen en vast te staan
Een hele dag twijfelen dus of ik ga of nietdat protesteren snap ik best maar om hele snelwegen te blokkeren. Als je de bevolking wil raken haal je ook je gram door distributiecentra te bezetten voor lege schappen. En ja, ik weer dat het uiteindelijke doel niet de burger is maar die gebruiken ze wel om de overheid te proberen bewegen
Protesten zijn vooral aan de grens op dit moment toch?
luuntje schreef:Cowboy komt er iemand naar je ketel kijken vandaag?
Lees je online de krant.
Grote brand in Poeldijk. ME is nodig omdat omstanders de brandweer bekogelen.
Wat een sneuneus ben je dan. Boetes mogen van mij torenhoog zijn.
Siggislief schreef:Ik werd wel eens gevraagd om te komen helpen op een Zaterdag op zo'n open dag..
Heb toen gezegd nee ik kan niet, ben al een aantal weken geleden uitgenodigd voor Jumping Amsterdam.
Leraar vroeg ook nog of ik dat kon afzeggen...Uhm nee.. doei!