Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 13:45

Telpeva schreef:
Oh my 10 jaar, jij wint ! maar deed dat bij jou geen zeer dan? Ik heb nog nooit zo snel een kaakchirurg gebeld, maar ik denk dat er bij mij een stuk splinter in mijn tandvlees drukt ofzo.
Fun fact, mijne brak op een stukje fruithagel, je verzint het niet.

Niet direct een ergernis, meer een dagboek post. Ik kan er even niet mee kauwen, en ik twijfel al dagen steeds of kauwen het juiste woord is en of het goed is geschreven, want in mijn hoofd zie ik steeds een groep vogels :')

Ik heb t nauwelijks gemerkt dat ie gebroken was :o. Totaal geen pijn aan gehad, gek genoeg/gelukkig.

Fruithagel _O-!

Ik heb net geprobeerd te eten. Best lastig als je in de helft van je mond geen gevoel hebt.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 13:49

Zou er wel even een spiegel bij houden dan, San, zodat je zeker weet dat je niet de helft weer laat vallen. O:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 13:50

Mkango schreef:
Zou er wel even een spiegel bij houden dan, San, zodat je zeker weet dat je niet de helft weer laat vallen. O:)

_O-

Ben wel blij dat ik vandaag vrij heb genomen. Niet om de pijn, die heb ik nog niet, maar het geklungel met eten, en het ongecontroleerde kwijlen. Ik heb er bijna een half uur over gedaan een schaaltje yoghurt te eten :)).

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 14:10

Volgens mij word ik ziek, alles doet pijn en hoofdpijn en keelpijn. Ik heb hier toch helemaal geen zin in. :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 14:12

Eerste vliegen weer in huis :(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 14:13

Corona!
Al die tijd de dans ontsprongen maar ik ben nu een partij ziek en mijn man ook :knuffel:

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 15:04

Zo, die psycholoog :wow:
Ik zou die toch even duidelijk maken dat ik het niet zou zien zitten naar een zorginstelling te gaan als blijkt dat het vooral belangrijk is dat ik mijn portemonnee trek. Jammer dat de mentale gezondheidszorg zo overbelast is, anders had ik achter elkaar ervoor bedankt.

Ik heb weer kramp in mijn rug %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 15:20

Wauw ik bekeek mijn declaraties in vgz eens goed. Hier net zoiets als die psycholoog.
31 januari consult gehad, op papier 20 minuten, in de praktijk korter. 20 minuten in rekening gebracht, prima. Ik zou een doorverwijzing krijgen.
Na een week heb ik gemaild om te vragen of ze het vergeten waren, dat was inderdaad zo. Voor dat mailcontact is een consult van 5 minuten in rekening gebracht -O-

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 15:38

Jeetje Pablo, wat een gezever.
Was heb überhaupt wel een behandelaar die je voicemail in heeft gesproken? Ik vraag me af of iemand die niet-BIG geregistreerd is directe tijd mag declareren.

Mocht het je nog steeds niet lekker zitten dan kun je in ieder geval bij de Nederlandse Zorgautoriteit een (anonieme) melding maken over mogelijk onjuist gedeclareerde zorg. Als meer mensen hier last van hebben dan geeft het in ieder geval een duidelijk signaal richting het huidige systeem.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-23 15:51

denisesilver schreef:
Zo, die psycholoog :wow:
Ik zou die toch even duidelijk maken dat ik het niet zou zien zitten naar een zorginstelling te gaan als blijkt dat het vooral belangrijk is dat ik mijn portemonnee trek. Jammer dat de mentale gezondheidszorg zo overbelast is, anders had ik achter elkaar ervoor bedankt.

Ik heb weer kramp in mijn rug %)

Ja gelukkig kan mijn psycholoog zelf er niet zo veel aan doen en ben ik echt super blij met hem. Is natuurlijk wel die praktijk. Werken meerdere psychologen.

Heb ook geen tijd/zin/energie om herrie te schoppen. Maar pissig ben ik wel.

@Afanaisa91 ik weet niet meer wie het was, het was al in december. Ik ga naar die melding kijken, dank! Edit: heb bij de specificatie gekeken van de kosten en er staat "overige beroepen" dus dat is de receptioniste geweest (of hoe je het ook wil noemen). Niet mijn psycholoog. Ik heb melding gemaakt bij de NZA, dank voor de link! Ben benieuwd of ik iets van ze hoor. Baal nu wel dat ik het telefonisch heb gedaan en niet via de mail. Als het NZA nog om schriftelijke toelichting van de psychologiepraktijk vraagt dan ga ik gewoon mailen. Mogen ze er zwart op wit antwoord op geven en dan stuur ik dat door.

@[***] schandalig zeg. Ik vraag me af of ik voor dat telefoontje van gister ook moet betalen. Ik ga het bijhouden en als ze dat blijven doen ga ik wel moeilijker doen dan ik nu gedaan heb. Ik ben verdorie student, zit hier niet op te wachten. Leven is al duur genoeg op het moment en ik krijg maar 400 euro stagevergoeding (bruto) naast mijn studielening.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 17:32

Ik zie er uit als een hamster met een voorraad eten in de wangzakken :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 17:34

Nog een uur en dan eindelijk klaar met werken

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 18:00

Dat een docent Engels een bericht in het engels schrijft aan haar leerlingen, die vol staat met fouten :')

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 18:15

Dat er 2 docenten een vak geven, waarvan 1 echt waardeloos lesgeeft. En raad eens van wie ik dit semester (weeral) les heb.. -O- Ik betaal 2000 euro voor iemand die ter plekke bedenkt wat er verteld gaat worden vandaag, waardoor er geen touw aan vast te knopen is.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 18:16

De Videoland app. Wat een rommel -O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 18:31

chanicha schreef:
Corona!
Al die tijd de dans ontsprongen maar ik ben nu een partij ziek en mijn man ook :knuffel:

Das zwaar köt... Beterschap!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 19:18

Vanavond hebben wij een groep mensen op bezoek, zij komen om 7 uur. Mijn broertje heeft gevraagd of hij mee kon eten, zou er om half 6 zijn, geen probleem ik heb altijd genoeg. Half 6 vraagt hij of zijn vriendin mee kan eten, dat is dus wel een probleem want zij is vegetarisch en daar had ik niet op gerekend en het eten was ondertussen ook al nagenoeg klaar (maaltijd salade, vlees zat al door de sla heen). Oh dat was niet erg, zou hij ff langs de supermarkt rijden en dan zouden ze naar ons toe komen. Was hij wel wat later. Ja kerel, als je om half 6 appt terwijl je er om half 6 zou zijn, kan ik ook wel nagaan dat je qat later bent...
Manlief had ondertussen besloten niet fatsoenlijk te wachten en gewoon te eten, hij is inmiddels klaar, mijn broertje is nog steeds niet bij ons en hoewel ik beide heb verzocht om mij vandaag NIET te ergeren, omdat ik al benauwd genoeg ben en al stress genoeg heb omdat mijn huis op de kop wordt gezet (ADHDer hier, als er iets veranderd aan mijn omgevening geeft dit stress), hebben ze dus beide besloten hier GEEN gehoor aan te geven en ik weet oprecht niet op wie ik nu kwader ben >;) :roll:
Ik zit nou benauwd en met buikpijn van de stress op de bank :x

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 19:23

Onze bestelde Pokebowl werd net bezorgd, met dat m'n vriend de deur open doet om de tas aan te pakken, scheurt de boel open en ligt de pokebowl over de stoep ;(.

Nu wachten op een nieuwe. Goddomme. Ik heb echt zwaar honger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 19:43

Psychologe die mij complimenteerde over dat ik de kracht had en heb om voor mijn dochter een ander leven te kiezen en niet verder te gaan op de negatieve tendens waarin ik ben opgegroeid.

Ik zou enkel willen dat het voor mij zelf ook zo zou voelen en niet als een immens verdriet, een rouw, dat ik gewoon geen gezin of familie meer heb. Het is zo poedersuiker en ruk en zwaar en het roept weer zo veel op.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 19:47

Mijn haar dat gesnoeid word alsof het een plant is om de acupunctuur niet te vergeten. De rest vergeten we maar. :')

Oom weet echt niet meer wat hij doet of zegt. -O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 19:47

Kiwipitje schreef:

Same.... Sinds ze die nieuwe app hebben alleen maar gezeik....

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 20:02

Net aan schemer ga ik mijn kippen opsluiten. Te laat… nu heb ik er weer maar 2. Ik weet niet of ik er voorlopig nieuwe bij wil. De vos/marter weet iets te goed de weg nu.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 20:05

Shenavallie schreef:
chanicha schreef:
Corona!

Das zwaar köt... Beterschap!

Dank je wel!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 20:11

iirrssjjee schreef:
Kiwipitje schreef:

Same.... Sinds ze die nieuwe app hebben alleen maar gezeik....

Mee eens, elke keer weer hetzelfde gezeur met die app :(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-23 20:24

Moestuin schreef:
Psychologe die mij complimenteerde over dat ik de kracht had en heb om voor mijn dochter een ander leven te kiezen en niet verder te gaan op de negatieve tendens waarin ik ben opgegroeid.

Ik zou enkel willen dat het voor mij zelf ook zo zou voelen en niet als een immens verdriet, een rouw, dat ik gewoon geen gezin of familie meer heb. Het is zo poedersuiker en ruk en zwaar en het roept weer zo veel op.

Dat komt wel lieverd. De laatste fase van rouw is acceptatie. Je moet hier even doorheen.

Ben je bekend met de vijf fasen van rouw? Het staat vaak in de context van sterven, maar ook op relaties met "levende personen" om het zo even te stellen kun je dit toepassen. Ik ken het maar al te goed. En soms doorloop je ze niet allemaal in de "juiste" volgorde. Soms val je eens een keer terug in een andere fase, of sla je er gewoon eentje over. Maar uiteindelijk is er acceptatie.

https://praktijkamiant.nl/particulier/d ... begeleider.

Dikke knuffel :(:)