Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Momo94 schreef:Ik moet er misschien ook geen hele happening van maken.. maar eerlijk? ik voel mij toch echt nu wel weer vergeten.. het is al de 2de keer dat mijn vriendinnen groepje mijn verjaardag vergeten.. en ik denk wel aan hun verjaardag, verjaardag van hun partner of zelfs kinderen.Dit heb ik vandaag op te biechten. Als het dan via de groepsapp komt bij de rest is tot nu toe iedereen er 's morgens al vroeg bij. 2 jaar terug toen 3 dagen later een andere vriendin jarig was toen kwamen er 's morgens wel gelijk felicitaties, dus toen ook maar erop gezet fijn dat jullie mijn verjaardag 3 dagen terug zijn vergeten.
Momo94 schreef:Ik moet er misschien ook geen hele happening van maken.. maar eerlijk? ik voel mij toch echt nu wel weer vergeten.. het is al de 2de keer dat mijn vriendinnen groepje mijn verjaardag vergeten.. en ik denk wel aan hun verjaardag, verjaardag van hun partner of zelfs kinderen.Dit heb ik vandaag op te biechten. Als het dan via de groepsapp komt bij de rest is tot nu toe iedereen er 's morgens al vroeg bij. 2 jaar terug toen 3 dagen later een andere vriendin jarig was toen kwamen er 's morgens wel gelijk felicitaties, dus toen ook maar erop gezet fijn dat jullie mijn verjaardag 3 dagen terug zijn vergeten.
Suliko schreef:Oplossing: geef al je vrienden een leuke verjaardagskalender (er zijn vaak hele leuke van lokale kunstenaars te vinden) voor hun verjaardag om op een zichtbare plek als de wc of keuken te hangen.![]()
Ik zit zelden nog op facebook (en veel vrienden helemaal niet meer), en ja, daardoor vergat ik nog wel eens verjaardagen van vrienden, maar sinds ik een leuke kalender op mijn wc heb hangen niet meer!
Momo94 schreef:ooh! Dank jullie wel allemaal!Ik vind gewoon een berichtje al speciaal genoeg. Gister avond een berichtje gestuurd dat ik het toch wel jammer vond dat ik voor de 2de keer in de appgroep werd vergeten. Toen kreeg ik nog bericht van nee hoor. Heb het er verder dan maar bij gelaten.