Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fly_high

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 13:35

Ik ben geen boer en wil jou nou niet per se daten := maar een vent van 90 kilo krijg ik wel prima opgetild (en vice versa) sport doet wonderen ;)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 13:52

Ik stond er ook van te kijken hoe makkelijk m'n ex me optilde en rondgooide :')

Maar verder date ik liever geen sportfanaten. De paar die ik gedate heb waren heel obsessief bezig met voeding en sporten. En waren ook heel erg bezig met hun uiterlijk.

Overigens vind ik licht gespierd wel mooi maar m'n ex sloeg echt door. Die wilde ook testosteron gaan spuiten. Dat is ie ook gaan doen toen het uit was. Hij stuurde toen een keer ongevraagd foto's, maar ik vond het echt niet meer mooi. Overigens sowieso raar om je ex foto's te sturen terwijl je met iemand anders samen woont maar dat terzijde :')

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 14:32

Niks zo grappig als "look at me being happy and soooo over you!!!!!" foto's en appjes van je ex :=

Sportief is leuk maar dat hele obsessieve heb ik ook niks mee, als af en toe een patatje of bier oid helemaal niet meer mag wAnT mAcRo'S :') Nou stop die macro's lekker in je reet :j

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 19:10

Janine1990 schreef:
De 4 weken pauze gozer is wel heel serieus geinteresseerd... Maar jemig, hij is vet fanatieke sporter, lijkt zo van de foto's een heel goed lijf te hebben.
Ik daarentegen... HEB DAT NIET_O- Vind ik althans... :+

Hoe gaan jullie daarmee om? Ik denk dat ik serieus tegenval als hij me in het echt ziet :+

Different strokes for different folks. Er zijn zát mannen die op een maatje meer vallen, zelfs die-hard fitboys.
Zelf ben ik ook fit en sport ik minstens 4 keer per week maar ik hou ook veel teveel van het goede leven om ooit afgetraind te zijn. En m'n bedpartners vinden het wel fijn dat ik sterk én zacht ben, dat knuffelt ook beter.

Van testosteron-spuiters en anabolenjunkies zou ik wel ver weg blijven. Die komen met een hele rits aan lichamelijke en geestelijke problemen. :\

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 19:45

Janine1990 schreef:
De 4 weken pauze gozer is wel heel serieus geinteresseerd... Maar jemig, hij is vet fanatieke sporter, lijkt zo van de foto's een heel goed lijf te hebben.
Ik daarentegen... HEB DAT NIET_O- Vind ik althans... :+

Hoe gaan jullie daarmee om? Ik denk dat ik serieus tegenval als hij me in het echt ziet :+

Moet je je serieus niet druk om maken. Vriendin van mij is echt groot ( maat 46-48) en haar date was ook mega fanatiek en super gespierd. Maar die vond dat volle van mijn vriendin juist heel aantrekkelijk.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 20:02

Ik denk dat het ideaal beeld ook van vrouwen van zichzelf heel anders is dan dat mannen graag hebben.
Ik vind gespierd mooi maar een beetje zacht en knuffelbaar is ook heerlijk. Een combi dan maar??

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 20:04

Steenbok12 schreef:
Ik denk dat het ideaal beeld ook van vrouwen van zichzelf heel anders is dan dat mannen graag hebben.
Ik vind gespierd mooi maar een beetje zacht en knuffelbaar is ook heerlijk. Een combi dan maar??

Dat zit hier naast me op de bank en I love it <3

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 20:24

Haha je deelt vast niet??

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 20:28

Bedankt voor jullie input!

Ik vind dat nog steeds lastig te geloven en ik zit gewoon aan een maatje 42 eigenlijk...

Mijn ex had een heel klein beetje een buikje, maar het een stel armen en schouders waar ik praktisch al van in katzwijm van. Met een heel erg kalm overkomen. HOU OP MET ME...
Maar omdat we collega's zijn, kende ik hem natuurlijk al best wel goed en was het veel makkelijker om zo iemand te vertrouwen. En we hadden gewoon een enorme klik, dus ja...

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 21:29

Maatje 42 bij jouw lengte is toch helemaal prima en normale postuur?

Als extreem lange vrouw moet je wel een liefhebber weten te vinden :P maar daar lopen er wel meer dan genoeg van rond is mijn ervaring :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 21:50

Fly_high schreef:

Als extreem lange vrouw moet je wel een liefhebber weten te vinden :P maar daar lopen er wel meer dan genoeg van rond is mijn ervaring :+

Ik ben echt wel een beetje chubby rond de heupen. Met rolletjes. :')

Ik ben gelukkig alleen maar liefhebber van even lang of langer dan ik. En gelukkig woon ik in Groningen op de grens met Friesland... Lange mannen genoeg! :D

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 23:47

Steenbok12 schreef:
Haha je deelt vast niet??

Nee :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 08:09

Ik zou toch eerst wel wat kilootjes kwijt willen voordat ik me weer comfortabel genoeg voel om verder te gaan dan handjes vasthouden. Of mannen dat nou niet erg vinden of niet, ik zou me daar zelf niet zo goed bij voelen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 09:22

Uiteindelijk moet je doen wat goed voelt. Ik vind het alleen zonde om jezelf iets te ontzeggen uit onzekerheid.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 09:28

Ach meer dan genoeg mannen die van extra rondingen houden hoor :j

Ik heb momenteel maat 44 en buik :P ventlief is er nu gekker op, dan toen ik maat 38 had :D
Ik ben er ook totaal niet onzeker over.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 10:54

Ik ben momenteel ook zwaarder dan ik ooit bent geweest en t boeit de mannen geen ene reet, zolang je maar enthousiast bent :+ :')

Wel benoem ik het altijd als ik ga daten/afspreek zodat t iig geen verrassing is.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 10:56

Janine1990 schreef:
Fly_high schreef:

Ik ben echt wel een beetje chubby rond de heupen. Met rolletjes. :')

Ik ben gelukkig alleen maar liefhebber van even lang of langer dan ik. En gelukkig woon ik in Groningen op de grens met Friesland... Lange mannen genoeg! :D

Ik doelde meer op het feit dat niet alle lange mannen ook per se van lange vrouwen houden ;)

Je zou je lichaam zeker het beste kennen, maar bij bepaalde lengte is de eerste indruk imo dan alsnog "wat een reus van een vrouw!" en niet zozeer "oei, die is nou goed vet bij de heupen zeg" :P

capopjekop schreef:
Uiteindelijk moet je doen wat goed voelt. Ik vind het alleen zonde om jezelf iets te ontzeggen uit onzekerheid.

Ja dat vooral in

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 12:25

ReadTheRulez schreef:
Ik ben momenteel ook zwaarder dan ik ooit bent geweest en t boeit de mannen geen ene reet, zolang je maar enthousiast bent :+ :')

Wel benoem ik het altijd als ik ga daten/afspreek zodat t iig geen verrassing is.

Maar heb je dan geen full body foto's op je profiel staan?

Fly_high schreef:
Ik doelde meer op het feit dat niet alle lange mannen ook per se van lange vrouwen houden ;)

Je zou je lichaam zeker het beste kennen, maar bij bepaalde lengte is de eerste indruk imo dan alsnog "wat een reus van een vrouw!" en niet zozeer "oei, die is nou goed vet bij de heupen zeg" :P

Haha klopt, maar ik ben redelijk in verhouding, dus het duurt vaak een poosje voordat mensen mij vragen: "Goh, hoelang ben jij eigenlijk?"
En hele kleine mannen die er niet tegen kunnen zeggen al dat ik geen hakken aan moet doen terwijl ik op allstars loop. :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 15:43

Met mijn 1.83m ben ik maat 54 geweest en momenteel maat 44 (en nog krimpende), maar voor alles zijn er liefhebbers hoor :P Die maten zeggen het ook niet volledig, want door lengte lijk je al sneller slanker in een grotere maat dan minder lange mensen in diezelfde maat lijken. Inderdaad zonde om jezelf een lolletje te ontzeggen als je steviger bent dan je eerder was.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 15:55

Ik ben maar klein dus dan lijk je ook gewoon snel wat zwaarder.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 16:44

Wat vinden jullie van verhouding qua lengte acceptabel?

Ik heb het liefst iemand die minimaal 20 cm langer is :')

Met 10 cm langer merk ik weinig verschil. En iemand die even lang is, prima voor een vriendschap maar ik voel er niks voor.

Of het moet wel een bijzonder geval zijn :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 16:49

Ik ben maar 163 dus 180 is mooiste

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 16:54

Ik vind iets groter wel fijn, maar das wel makkelijk met mijn 1.58. Maar dan zijn ze al snel te lang en dat werkt niet. Mijn vriend is zo’n 20 cm groter dan ik en das echt de ideale verhouding <3

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 17:12

Ik ben zelf ook maar 1.63m maar als ik echt een voorkeur mag hebben, dan vind ik 1.90m of langer echt super leuk :D maar iemand die kleir is dan dat laat ik niet staan hoor.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 19:30

Langer is fijn, maar geen eis. In ben 1.76. Ex was 1.83 denk ik. Scharrel nu ook zoiets. Ik zou voor het mooie denk ik minimaal 10cm mooi vinden maar zolang die niet kleiner is vind ik t wel prima.
Hier toch wat moeite met de tijd die tussen het afspreken zit en hij denk ik ook. Ik gok dat hij meer op zoek is naar iets serieus en ik heb geen idee waarna, maar uiteindelijk is wat leuke spontane dingen doen wel fijner dan alleen maar appen of vluchtig contact als Kids slapen dus ik ben benieuwd over een week of 3 of we dan echt de tijd samen hebben om wat leuks te ondernemen zonder tijd en verplichtingen :') .
Morgen laatste dag met m'n zoontje. Volgende week de stad in naar de kasteeltuinfeesten bij mijn nieuwe woonplek en zaterdag naar een festival. Lekker even gezelligheid en dansen weer.