Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:De 4 weken pauze gozer is wel heel serieus geinteresseerd... Maar jemig, hij is vet fanatieke sporter, lijkt zo van de foto's een heel goed lijf te hebben.
Ik daarentegen... HEB DAT NIET_O- Vind ik althans...![]()
Hoe gaan jullie daarmee om? Ik denk dat ik serieus tegenval als hij me in het echt ziet
Janine1990 schreef:De 4 weken pauze gozer is wel heel serieus geinteresseerd... Maar jemig, hij is vet fanatieke sporter, lijkt zo van de foto's een heel goed lijf te hebben.
Ik daarentegen... HEB DAT NIET_O- Vind ik althans...![]()
Hoe gaan jullie daarmee om? Ik denk dat ik serieus tegenval als hij me in het echt ziet
Fly_high schreef:Maatje 42 bij jouw lengte is toch helemaal prima en normale postuur?
Als extreem lange vrouw moet je wel een liefhebber weten te vindenmaar daar lopen er wel meer dan genoeg van rond is mijn ervaring
Janine1990 schreef:Fly_high schreef:Maatje 42 bij jouw lengte is toch helemaal prima en normale postuur?
Als extreem lange vrouw moet je wel een liefhebber weten te vindenmaar daar lopen er wel meer dan genoeg van rond is mijn ervaring
Ik ben echt wel een beetje chubby rond de heupen. Met rolletjes.![]()
Ik ben gelukkig alleen maar liefhebber van even lang of langer dan ik. En gelukkig woon ik in Groningen op de grens met Friesland... Lange mannen genoeg!
capopjekop schreef:Uiteindelijk moet je doen wat goed voelt. Ik vind het alleen zonde om jezelf iets te ontzeggen uit onzekerheid.
ReadTheRulez schreef:Ik ben momenteel ook zwaarder dan ik ooit bent geweest en t boeit de mannen geen ene reet, zolang je maar enthousiast bent![]()
Wel benoem ik het altijd als ik ga daten/afspreek zodat t iig geen verrassing is.
Fly_high schreef:Ik doelde meer op het feit dat niet alle lange mannen ook per se van lange vrouwen houden
Je zou je lichaam zeker het beste kennen, maar bij bepaalde lengte is de eerste indruk imo dan alsnog "wat een reus van een vrouw!" en niet zozeer "oei, die is nou goed vet bij de heupen zeg"