Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veulen84 schreef:Ik denk dat het een beetje te moeilijk is daarvoor. Ik vermoed dat er iets gesoldeerd moet worden om de kabeltjes weer goed te zetten en het is een heel klein dingetje (5 cm).
Indy_Mouse_9 schreef:Veulen84 schreef:Ik denk dat het een beetje te moeilijk is daarvoor. Ik vermoed dat er iets gesoldeerd moet worden om de kabeltjes weer goed te zetten en het is een heel klein dingetje (5 cm).
Misschien een makerspace? In Enschede bijvoorbeeld zit Tkkrlab, daar zou je denk ik wel mensen kunnen vinden die zoiets kunnen.
Veulen84 schreef:Zijn er bedrijven die kleine apparaten kunnen repareren? Ik heb een oud stukje techniek liggen waarvan de draadjes los zitten. Ik kan het zelf niet maken. Google levert vooral tv reparateurs op, iemand tips hoe te vinden?
Independence schreef:Ik heb heel veel kleine vliegjes in huis. Ik denk eigenlijk niet dat het fruitvliegjes zijn. Ze zijn van een formaat dat ze door de hor kunnen en ik zie ze vooral bij de lampen.
Suzanne F. schreef:Independence schreef:Ik heb heel veel kleine vliegjes in huis. Ik denk eigenlijk niet dat het fruitvliegjes zijn. Ze zijn van een formaat dat ze door de hor kunnen en ik zie ze vooral bij de lampen.
Hebben ze kleine ronde vleugeltjes? Zwart?
Ladygiroc schreef:Om nikass' vraag uit te breiden, welke camera voor als er geen wifi op stal is?
Flowery schreef:Ik vraag mij af: als je een baby hebt (die van ons is nu 14 weken), is het dan normaal dat je je ramen open laat snachts? Het is hier boven 27 graden/luchtvochtigheid 85%, maar ik heb geen idee wanneer hij het op een krijsen kan zetten. Hij sliep altijd van 23:00 tot 7:00 maar is de laatste tijd onrustig snachts door de warmte denk ik.
Begin namelijk opmerkingen te krijgen van de buren, maar ik wil ook wat zuurstof in mijn slaapkamerHoe “hoort” het als je een baby hebt? Meteen alle ramen dicht zodra hij geluid maakt? Want dat doe ik nu en daardoor voelt het alsof ik mij schaam voor mijn eigen baby
Ladygiroc schreef:Wifi gaat hem midden in de polder niet worden.
Ik heb ook geen idee wat zo'n camera er dag verbruikt?