Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyII schreef:Aan dat ik afgelopen zaterdag via facebook heb mogen/ kunnen vernemen dat het echt mis was met mijn buurman. Hij is afgehezen en de volgende dag overleden. De foto’s deden en doen mij pijn en ik ben dan nog niet eens familie van hem.
Schijnbaar is het tegenwoordig normaal om dit soort foto’s, waar imo privacy het meest geldt, gewoon te delen.
poes schreef:Valerie93 schreef:Dat ik graag wil rondreizen door Engeland maar geen idee hoe te regelen. Ook vanwege corona maatregelen maar heb nog 2 andere problemen, nog nooit gevlogen en heb geen en de belangrijkste reden heb de financiën niet...
Ik weet niet hoeveel geld je hebt maar reizen kan ook heel low budget, paspoort is zo aangevraagd en vliegen is niet moeilijk.
nafkedemi schreef:fotolijstje schreef:3 exotische vogels (rood bekje en groene veren) zijn waarschijnlijk ontsnapt onze kater is helemaal gek nu maar houden we ook binnen, geen idee wat we moeten doen nu maar ze zijn wel tam!
Halsbandparkieten??
Britta31 schreef:Omdat ze gewoon wat te zeuren wil hebben.En daar kan ze mij mee pakken.Als ik slecht voor mijn dieren zou zorgen had de eigenaar van het pension paard hem al lang weggehaald.