Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:bigone schreef:Vanaf 1 mei worden de risico mensen tussen de 16 en 60 toch opgeroepen? Of is dat alweer veranderd.
Zal eerst moeten kijken of er dan de komende maanden een plekje is binnen 30 scooter minuten reizen (en of ik bij die oproep zit).
tienus63 schreef:Bevestigingsmail met code binnen. Deze brief moet ik printen en meenemen.
Ook bevestiging via sms gehad.
Waarschijnlijk is mijn afspraak op dezelfde manier gepland als Maarten van Rossum had gedaan; vroegtijdig gepland maar wel binnen tijdsvolgorde dat de specifieke groep aan de beurt is.
Alleen hij belde, ik heb het online geregeld.
Oom en tante in Duitsland ( 75 en 74 jaar) hebben dinsdag hun eerste vaccinatie gekregen met AZ.
karuna schreef:Nou ja per regio dan. Ik moet nog zeker een maand wachten op mijn spoedvaccin ivm hoogrisico. Die nog voor de risicogroepen zou vallen.
Hoe graag ik ook geent wil worden doe ik dit niet. Voelt verkeerd. Wel gekeken of het kan. Twee keer moet je een verkeerd antwoord geven. Er wordt ook nog gemeld als je geboortedatum niet klopt wordt de afspraak geschrapt.
Fitzroy schreef:Ik kan ook gewoon een afspraak plannen. Wat erg eigenlijk. Zodra je leeftijd vanuit je DigiD niet overeenkomt met wat je hebt opgegeven zou er eigenlijk een blokkade op moeten komen imo.
Bloodymary schreef:Best apart om het verschil (of gebrek) aan moraal te lezen in diverse reacties...Helemaal prima om het zo te doen hoor, zeker gezien al jouw omstandigheden. En zaak is dat zoveel mogelijk mensen dat vaccin krijgen. Beter er zo bij zijn, dan dat er weer vaccins over blijven na een dag.
purny schreef:Ik word nu wel heel nieuwsgierig of het bij mij ook zal lukken. Maar ik doe het niet
Cer schreef:Fitzroy schreef:Ik kan ook gewoon een afspraak plannen. Wat erg eigenlijk. Zodra je leeftijd vanuit je DigiD niet overeenkomt met wat je hebt opgegeven zou er eigenlijk een blokkade op moeten komen imo.
Misschien is dat ook wel een privacy ding, dat ze dat niet kunnen/mogen combineren (zou met al die lekken ook niet zo gek zijn.. )
Citaat:Jongere leeftijdsgroepen
Het heeft op dit moment geen zin om een afspraak in te plannen als u later dan 1961 bent geboren. Deze afspraken worden afgezegd. Iedere dag filtert en controleert de GGD ingeplande afspraken op geboortejaar. Mensen die ongeldig een afspraak hebben gemaakt, krijgen bericht dat hun afspraak wordt geannuleerd.