Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 12:13

Vanillia schreef:
Jeetje dat is bijzonder wakker worden Ineke :wow:

Steffi wat een vreemde situatie. Jouw verloofde heeft dus achter jouw rug om tegen jouw beste vriend gezegd dat hij geen contact meer met jou mag hebben? Echt ik zou woest zijn, niet op mijn beste vriend, maar op mijn verloofde. Wat is dat voor achterlijk gedrag -:(-

Nee zijn verloofde. Hij mag geen contact meer van z'n onzekere vriendin.

Heel triest.

Malbec

Vanillia schreef:
Jeetje dat is bijzonder wakker worden Ineke :wow:

Steffi wat een vreemde situatie. Jouw verloofde heeft dus achter jouw rug om tegen jouw beste vriend gezegd dat hij geen contact meer met jou mag hebben? Echt ik zou woest zijn, niet op mijn beste vriend, maar op mijn verloofde. Wat is dat voor achterlijk gedrag -:(-

Volgens mij is het zijn verloofde die dit vond..
Maar alsnog achterlijk gedrag idd haha

Malbec

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

@MarcoBorsato APPEL

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 12:19

Steffi4 schreef:
Als iemand het zich afvraagt, mijn beste vriend heeft me dus laten vallen omdat zijn verloofde zich zorgen maakt om onze band. Oke, ik heb dat te respecteren maar T is zo k*. Bedankt iedereen die gisteren een virtuele knuffel gaf.

He bah wat naar ik had ook ooit een vriendschap met iemand waarvan de vriend er nogal op tegen was. Vriendschap is erdoor verbroken nooit weer wat gehoord maar achteraf denk ik wat een tijdverspilling was dat. Maar de eerste weken blijft het naar!

Hahah die tram ik zag hem al op tv handig dat die walvis daar maar weer stond. Ik zou ook heel raar opkijken als ik net wakker was en mijn gordijn open deed. Gelukkig zonder doden en of gewonden afgelopen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 12:19

Benthhh schreef:
@MarcoBorsato APPEL

IK SNAP DE APPEL REFERENTIE NIET

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 12:23

Eerste rang, Ineke! :')
Waarom gebeurt hier nou nooit zoie- o, wacht, we hebben geen metrostation. Er lag hier van de week wel een auto in de plomp in de haven van de binnenstad, maar dat was lang zo spectaculair niet; het stond niet eens in de lokale krantjes.

xPabloBokt schreef:
Lief, dankje. Weet mezelf dan zo geen houding te geven als dat gebeurt. Heb ook maar gezegd dat ze me er niet mee helpt en dan stopt ze wel meteen gelukkig.
Snap ik, het is ook heel lastig om daarmee om te gaan, of om er tegenin te gaan. :(:) Wel fijn dat ze er meteen mee stopt als je dat aangeeft.

MarcoBorsato schreef:
Benthhh schreef:
@MarcoBorsato APPEL

IK SNAP DE APPEL REFERENTIE NIET
Misschien had er eigenlijk 'APPELTJE' moeten staan. O:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 12:56

Ik ken de appel referentie ook nog niet, help me!

Ik ken alleen MAND en daarom moet ik ook altijd lachen als ik bokker Mand zie reageren. Maar dat verder geen ergernis ofzo.

Wow die tram joh :oo

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 13:09

Is volgens mij iets van 'vroegah', als je iets tegelijkertijd met iemand anders hetzelfde zei, moest je zo snel mogelijk ~ iets ~ (appel/peer/citroen, waar je zin in hebt) roepen. Op dat moment mag die ander niets zeggen totdat die ander weer zn naam zei. Kon je een 'tik' opleveren.

Kent niemand anders dit? -O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 13:16

Nee, wij zeiden iets anders wat ik hier niet kan herhalen :o

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-20 13:17

Ja idd citroen ken ik :+ en degene die dan als laatste citroen riep mocht 5 minuten niet praten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 13:22

Wat _O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 13:34

Ik ben zo in de war

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 14:01

Jaa wij zeiden ook citroen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 14:03

Ik was even tabak halen, winkelcentrum heeft bij de ingang een abnormale hoge stoep. Voor de meeste mensen geen probleem. Maar toen ik weg liep viel een man zo achterover. Waren genoeg mensen maar niemand rent er heen. Meneer was al op leeftijd en was slecht ter been. Nu ben ik niet heel groot en sterk maar ik ga iemand die valt niet laten liggen. Was blij dat degene die achter me stond bij het tabak halen net naar buiten kwam en te hulp schoot. Mogen ze wel wat aan veranderen daar. Corona of niet mensen moeten wel een beetje normaal hun boodschappen doen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 14:05

Ik verveel me maar ik heb eigenlijk nog genoeg te doen.

Adhd + overprikkeld zijn is zo’n intens slechte combinatie. _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 14:24

Marije_1997 schreef:
Ik was even tabak halen, winkelcentrum heeft bij de ingang een abnormale hoge stoep. Voor de meeste mensen geen probleem. Maar toen ik weg liep viel een man zo achterover. Waren genoeg mensen maar niemand rent er heen. Meneer was al op leeftijd en was slecht ter been. Nu ben ik niet heel groot en sterk maar ik ga iemand die valt niet laten liggen. Was blij dat degene die achter me stond bij het tabak halen net naar buiten kwam en te hulp schoot. Mogen ze wel wat aan veranderen daar. Corona of niet mensen moeten wel een beetje normaal hun boodschappen doen.

Ook zonder corona heb je mensen die niet te hulp schieten hoor! Sommige mensen weten zichzelf geen houding te geven of weten niet wat ze moeten doen in een situatie als dat. Ook vaak genoeg meegemaakt dat mensen alleen maar kijken en niks doen , of gewoon doorlopen en met hun hoofd al ergens anders zijn. Zo had ik vorig jaar ergens dat er iemand op de scooter was aangereden. De bestuurster zat bij de man die gewond was , en voor de rest fietste er best wat mensen langs ( was op een druk fietspad) ik ben gestopt om te vragen of ze hulp nodig waren ( ik heb BHV dus dan ben je ook verplicht) maar de ambulance was al onderweg dan fiets ik ook door en ga niet staan kijken. Ik denk dat heel veel mensen gewoon bang zijn om fouten te maken met dat soort situaties

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 14:44

Chromebook gekregen voor mijn verjaardag. Nu blijkt dat ik mijn insulinepomp niet kan uploaden met een chromebook. Ehm ja.. en nu? -O-

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 14:51

Bedankt iedereen! <3

Wow die metro B-)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 14:59

MoniekJ schreef:
Chromebook gekregen voor mijn verjaardag. Nu blijkt dat ik mijn insulinepomp niet kan uploaden met een chromebook. Ehm ja.. en nu? -O-

Via je telefoon dan?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 15:11

Ik moet vet veel lezen. Geen concentratie voor.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 15:12

Stroomstoring die waarschijnlijk duurt tot 4 uur := Bij elk ding wat ik bedenk om te doen, denk ik weer oliebol nee dat kan ook niet zonder stroom :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 15:14

Bedrijven die vacaturesites gebruiken om reclame te maken voor zichzelf en de diensten die ze aanbieden, in plaats van het aanbieden van vacatures. |o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 15:20

MoniekJ schreef:

Sowieso zijn chromebooks ondingen want je kan er heel veel dingen niet mee doen. Zou vragen of je hem nog kan ruilen voor een gewone laptop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 15:24

Kouwe voeten... ugh.. :brr:

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 15:25

Rustig op het werk, lange dag zo tot 17.00 uur *zucht*