Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sizzle schreef:Minimuminkomen of basisinkomen?
Fijn dat je weer een ijsje hebt kunnen eten
rien10 schreef:Undefined schreef:De 94-jarige moeder van mijn stiefvader heeft corona gehad en is weer genezen verklaard (na testen). Ze heeft een weekje zuurstof gehad. Ze kan bijna het bed niet meer uitkomen en herkent niemand meer maar overleeft corona wel.
Ach, dat klinkt naar. Arme vrouw.
LadyMadonna schreef:Klappen voor de zorg.... hebben we ook geklapt voor de uitvaart sector?
Nee sorry, ik kan daar niks mee....
Astorga schreef:LadyMadonna schreef:Klappen voor de zorg.... hebben we ook geklapt voor de uitvaart sector?
Heeft de uitvaartsector ook verlies gedraaid de afgelopen maanden?
De ziekenhuizen nl. wel (je zou het niet zeggen met zo'n grote toestroom aan 'klanten') door veel extra kosten en veel zorg die on hold moest.
Is toch best cru wanneer je je wel voor 250-300% hebt ingezet.
Astorga schreef:Waar blijft het geld dan hangen, stel dat je voor een volledige uitvaart met 100+ gasten verzekerd was en je hele leven premie hebt betaald?
Astorga schreef:LadyMadonna schreef:Klappen voor de zorg.... hebben we ook geklapt voor de uitvaart sector?
Heeft de uitvaartsector ook verlies gedraaid de afgelopen maanden?
De ziekenhuizen nl. wel (je zou het niet zeggen met zo'n grote toestroom aan 'klanten') door veel extra kosten en veel zorg die on hold moest.
elnienjo schreef:Astorga schreef:Waar blijft het geld dan hangen, stel dat je voor een volledige uitvaart met 100+ gasten verzekerd was en je hele leven premie hebt betaald?
Ben ook benieuwd of je dat terugkrijgt als nabestaande als je je bijv. voor 5000 hebt verzekerd maar er kan nu maar 'n 2500 begrafenis gehouden worden.
sureido schreef:Ik werk als drager en er is ontzettend weinig werk op het moment omdat mensen liever 4 mensen extra uitnodigen dan dat wij die 4 plekken vervullen. Al wordt dat door sommige uvl’s wel heel creatief mee omgegaan, bijv dat wij buiten moeten wachten en absoluut de kerk niet om mogen etc.
LadyMadonna schreef:Astorga schreef:Heeft de uitvaartsector ook verlies gedraaid de afgelopen maanden?
Ik bedoel dat de zorg niet de enige sector is die het zwaar heeft.
Dat zorgmedewerkers niet de enige zijn die hard(er) werken
pien_2010 schreef:sureido schreef:Ik werk als drager en er is ontzettend weinig werk op het moment omdat mensen liever 4 mensen extra uitnodigen dan dat wij die 4 plekken vervullen. Al wordt dat door sommige uvl’s wel heel creatief mee omgegaan, bijv dat wij buiten moeten wachten en absoluut de kerk niet om mogen etc.
Wij dragen onze dierbaren zelf, tot en met het graf in. Ik vond dat erg mooi bij mijn ouders. De mannelijke kleinkinderen laten de kist zaken op aanwijzingen. Dus wij hebben nooit dragers en ik vind dat heel fijn.