Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Als er geen mensen in zouden trappen zou het op die manier niet bestaan.
Dus Marleen is echt niet de enige.
Jaren terug had ik regelmatig "Microsoft" aan de telefoon. Echt meer nep kon het niet zijn.
En je zou ook denken dat als ze bij een telefoonnummer nul op het request kregen dat het bellen wel zou stoppen. Maar ook niet.
En echt nepper dan dat kon niet, toch trapten er veel mensen in.
Vjestagirl schreef:Ik heb nu een koop. Twee gebaksbordjes, vraagprijs €7,5. Direct aangegeven dat ik ze voor de vraagprijs over wil nemen en om een rekeningnummer gevraagd. Er stond bij de advertentie bij dat verzenden €4,10 is. Dus die mevrouw geeft door "er komen nog verzendkosten bovenop de vraagprijs, dus het wordt in totaal €11,-".
Het zal aan mij liggen, maar volgens mij gaat het toch ergens mis
marleen_usar schreef:Het leek ook heel echt, een afbeelding van een vrouw bij wats app. En de vragen die ze stelde was ook perfect Nederlands. Als ik iets vroeg kreeg ik ook een net antwoord terug.
marleen_usar schreef:Het leek ook heel echt, een afbeelding van een vrouw bij wats app. En de vragen die ze stelde was ook perfect Nederlands. Als ik iets vroeg kreeg ik ook een net antwoord terug.
orkaan schreef:Mensen mogen het geld gewoon overmaken op mijn rekening, ik maak zelf ook het liefste gewoon geld over op hun eigen rekening nummer. Vind die 40 cent gewoon zonde.
Versturen doe ik ook altijd met de keus van de koper, willen ze postnl prima..willen ze DHL ook prima.