Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Phylos

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 15:24

He wat een nare situatie Peelie. Met heeft het mooi omschreven.
Misschien gaat hij had er lopen als jij je wat terug trekt?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 15:26

Rytir schreef:
Wat leuk Phylos! Helemaal in love?

Peelie, het is heel eerlijk van hem maar hij legt er daardoor meteen een bommetje onder. Had je die irritaties ook al voor anderhalve week geleden of zijn die na zijn boodschap gekomen? Dat nog thuis wonen is ook wel een rode vlag idd. Ben je nog nooit bij hem thuis geweest in die 3 maanden?

Helemaal in love nog niet. Zoals meer mensen dat hier blijkbaar hebben ben ik ook niet snel verliefd. Wel voel ik me op mijn gemak, ben ik geinteresserd in hem, wil ik hem snel weer zien en word ik blij van de tijd samen

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 18:45

Zertab schreef:
@Margoo: Niet doen! Echt, kap het af. Ik herken de situatie waarin je zit en uiteindelijk gaat het je alleen maar pijn doen. Het heeft lang geduurd voordat ik me los kon maken van zo'n man, maar nu achteraf besef ik dat ik degene ben met verdriet etc., omdat ik meer wilde en hij mij dat niet kon geven.

Ja stom is dat he. Ik weet ook dat ik me (weer) los moet maken van hem. Maar het is zo fijn samen, ik wil geen afscheid van hem nemen.. Blehhh -O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 19:03

Maar nu focus je op hem en niet op het echte geluk wat je daardoor misschien geen kans geeft

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 21:06

Silly1972 schreef:
Maar nu focus je op hem en niet op het echte geluk wat je daardoor misschien geen kans geeft

Precies. En ik heb daar ook jaren over gedaan... Maar uiteindelijk was het trekken aan een dood paard.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 22:03

Inderdaad dat heb ik ook jaren gedaan en dat probeer ik niet meer te doen.
Is lastig als je hoofd en je hart beide wat anders zeggen.
Maar je weet eigenlijk wel wat het beste is.

Ik heb wel leuk contact nu via Tinder, net even gebeld.
Ondanks dat ik in een rolstoel zit wil hij mij toch graag ontmoeten.
Hij vond het raar dat ik steeds in zijn hoofd zat haha
Dat kon hij nog niet.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 08:38

Ja jullie hebben helemaal gelijk. Makkelijk is anders... Het is gewoon vervelend dat hij zulke tegenstrijdige signalen geeft.. We hebben eigenlijk binnenkort een nachtje weg gepland.. Ik heb zijn vrienden ontmoet, hij de mijne. Ik leen wel vaker zn auto. Onze ouders weten van elkaar... En dan toch niets willen. Irritant!

Silly; wat leuk dat je gebeld hebt! Hebben jullie al een datum?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 08:38

Wat leuk Silly! :D

Ik spreek weer een jongen via Tinder. Qua uiterlijk weet ik niet of het mijn type is. De gesprekken zijn gewoon leuk, maar niet bijzonder. Hij vroeg me mee op date en heb toch maar ''ja'' gezegd. Wie weet. En anders is het goed voor mijn ego om mee op date gevraagd te worden hahahha :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 09:25

Ach ja joh, de leukste contacten heb ik op die manier opgedaan.

Hahha nee nog geen datum, wil wel kijken of het voor mijn operatie kan, dus ergens deze week.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 18:48

Inmiddels datum afgesproken voor as vrijdag ;)
Vanmiddag weer een uur aan de telefoon gehangen en hij vind het totaal geen probleem om mij met de rolstoel op sleeptouw te nemen :P

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 19:08

Klinkt veelbelovend! :D

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 19:23

Het feit dat een man met je wil daten terwijl je in een rolstoel zit (en daar voorlopig nog niet uit ben) vind ik al wat.
De date die ik de dag van het ongeluk zou hebben heeft al afgehaakt.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 20:01

Leuk!! En zeker dat het hem niet tegenhoud, de komende weken zit je der iig niet bovenop dus dat zegt genoeg over zijn intenties :P

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 20:19

Silly1972 schreef:
Het feit dat een man met je wil daten terwijl je in een rolstoel zit (en daar voorlopig nog niet uit ben) vind ik al wat.
De date die ik de dag van het ongeluk zou hebben heeft al afgehaakt.

Dat zegt idd heel wat! Misschien wordt dat ook mijn tactiek dan maar ;) Overigens sterkte de komende dagen met het warme weer, wat een timing... hitte+rolstoel=zweetreet :=

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 21:05

Haha ja heb het netjes in mijn tinderprofiel boven aangezet en een foto van mij in rolstoel :D

Ja heb wel het idee dat zijn intenties goed zijn inderdaad ook hoe hij praat.

Ik zag net het weerbericht en dan word ik maandag nog geopereerd ook. _-:(

Rytir, bij Vegro kan je een rolstoel gratis lenen voor max 26 weken :+ :P

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 21:23

Allemaal een rolstoel lenen hahaha :+

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 08:34

Ik heb het afgekapt met die jongen. Ik twijfelde al over zijn uiterlijk, of hij wel mijn type was. Nu is dat lastig via foto te beoordelen en gaat het uiteindelijk om het innerlijk. Maar het feit dat hij 25 is en nu nog aan een studie moet beginnen... is echt wel een afknapper. Dat past niet echt bij mijn levensfase op het moment. Ik zoek toch wel een man die of al werkt of al ver gevorderd is met zijn studie.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 08:36

Haha bedankt voor de tip Silly O:)

Ik heb deze week een 2e date en gister belde hij even om bij te kletsen. Tot 02.00 uur gekletst :oo Wordt een siesta vandaag.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 08:55

Silly, dit klinkt als een hele leuke gozer! Ik ben heel erg benieuwd. Wel spannend hoor, die aankomende operatie.

Zertab, ik snap het wel. Jammer. Maarja... next...

Hier lijkt de dokter mij te gaan ghosten ofzo... zondag het gesprekje gehad... maandag heeft hij eventjes 10 minutjes voor het slapen met me geappt, maar overdag verder niet. Nou oka. Kan gebeuren als hij echt een drukke dag heeft. Gisteren stuurde ik een goede morgen en hij ook. Daarna de HELE DAG NIKS. Geen boeh of bah. Echt letterlijk niks. Normaal stuurt hij weltrusten oid... nu helemaal niks... gisteren was ik ook de eerste die een berichtje stuurde. Ik heb de neiging om nu maar gewoon te wachten totdat hij wat stuurt...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:00

Ik vind dat echt een afknapper. Dan denk ik: hoe dan? Als je nu 25 bent en al een MBO hebt gedaan en verder gaat leren, dan snap ik het wel. Maar ik ben 23, pas HBO afgestudeerd en heb een baan voor 32 uur. Ik zie dan niet in hoe we de komende jaren zoiets moeten combineren... Dus liever nu afkappen, dan een misschien fantastische eerste date hebben en toch bedenken dat dit hem voor mij niet gaat worden. Gelukkig vind ik hem toch niet super leuk of iets al... gesprekken zijn gewoon normaal, niet bijzonder. Kijk niet echt uit naar zijn appjes. Dus dat zegt alleen al genoeg.

@Peelie: onaardig van hem... maar ga je zelf wachten of een knoop doorhakken? Je maakt jezelf zo afhankelijk van hem, door af te wachten. Terwijl hij niet hetzelfde wil als jou, wat ik begrijp uit jouw berichten.

@Rytir: Leeeuk! :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:01

Ik vind dat zo enorm kinderachtig, Ghosten...
Ik zou inderdaad niks meer sturen, met de wetenschap in je hoofd dat je waarschijnlijk niets meer gaat horen.
Weten jullie nog dat ik vertelde dat ik zo'n leuke date had, waarvan ik jullie op de wc op de hoogte stelde... Die heeft mij na een tijdje dus ook geghost.
Maar in jouw geval Peelie vind ik het helemaal triest, jullie waren al langer aan het daten en ook intensief, heb dan gewoon de ballen om het fatsoenlijk af te sluiten.

Zertab, ik zou in jouw geval denk ik precies hetzelfde gedaan hebben. Als je zo duidelijk weet dat dat echt niet is wat je wil, dan moet je het gewoon niet doen.

Silly, dat klinkt heel fijn en goed! Iemand die op mindere momenten voor je klaarstaat dat belangrijk. En dat iemand dat doet terwijl ie je nog niet kent en je gewoon neemt en accepteert zoals je (op dat moment) bent, dat is geweldig!
Gewoon lekker genieten en zien hoe het verder gaat!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:03

Nouja Zertab, ik ben ook pas op latere leeftijd gaan studeren en ben nu 33 en net klaar met mijn HBO (daarvoor wel al MBO gedaan en werkzaam binnen dat vakgebied).
Dus dat zegt niet zoveel, behalve dat iemand voorheen misschien nog niet zo goed wist wat ie wilde.

Maar het is natuurlijk jouw goed recht om dat niet te willen voor jezelf en dan is dit de beste keuze. Eerlijk voor jezelf en duidelijk voor hem.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:05

Peelie: maar jij stelt je nu ook afhankeljjk op. Wees de wijze in dit geval en kap het gewoon af. Je wilt er toch niet mee verder? Niet je nu op gaan vreten en afwachten maar zelf het initiatief nemen. Daarna ben je trots op jezelf dat je er een punt achter hebt gezet.

Ik zou gewoon zoiets sturen als: hey doktor dreamy, ik heb een hele leuke tijd met je gehad maar ik zie er verder geen toekomst in dus ik ga verder zoeken naar iets serieus. Joe!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:06

Dit ontwikkeld zich ook op een manier die ik echt niet had verwacht.

Het wel of niet een berichtje doen of wachten op hem heeft voor mij niks met me afhankelijk opstellen naar hem temaken, maar juist met of ik hier nog tijd in wil steken.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:07

Juist door het open te laten steek je er meer tijd in omdat je er toch over na blijft denken en toch wacht of je wel of geen berichtje nog gaat krijgen. Gewoon zelf een berichtje sturen, kost je 2 minuten en dan is het ook gewoon klaar.