Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JodieR schreef:Mlies schreef:Vanmorgen geshopt!
[ [url=m/FE6aky.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wGyLWz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onderste setje aan naar het werk vandaag.
Oh wauw! (Stille meelezer) hele gave broek de onderste. Waar heb je die vandaan?
JodieR schreef:Nou idd, van de foto zou ik m nooit kiezen die broek.
Hier 2 outfit foto’s van mij. Die rode is echt uit m’n comfortzone, maar in een opwelling gekocht. [ [url=m/OBgaZA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tP2Qza.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar vaak is het gewoon broek en shirt of trui. Wil eigenlijk toch wel vaker leukere kleding aan doen. Heb het toch hangen in m’n kast
Yenni schreef:Hallo dames! Ik heb jullie hulp nodig! Ik wil vaker jurkjes gaan dragen omdat ik dat heel vrouwelijk vind staan. Echter heeft mijn lijf een aantal minpunten..
Ik heb een diepe rug door een rugoperatie, hierdoor lijken mijn billen nog steviger dan ze al zijn. Het jurkje is vaak daarom aan de achterkant wat korter omdat het daar meer stof nodig heeft.
Ik ben klein, 157.
Ik heb een buikje en stevige bovenbenen waardoor ik een broekje aan doe onder een jurkje.
Welke model jurken zouden mij staan? Overslag jurkjes heb ik wel een paar, die zijn leuk maar ben ik inmiddels op uit gekeken. Foto's zijn eventueel te ontvangen via pb, dan heb je een beetje een idee hoe mijn lijf eruit ziet in een jurkje..