MarlindeRooz schreef:nog steeds niet het cijfer terug dat ik gistermiddag zou krijgen.
Ik had een 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DezeNaam schreef:DeMolenhoek, zoals hierboven al gezegd is inderdaad... Normaal zou dat centrum wel een dossier/kopie moeten hebben lijkt me? Ik zou het zeker eens op proberen te zoeken en contact met hun opnemen.
Wel echt vreselijk wat je ouders je aangedaan hebben. En dat je vader dan nu nog zoiets doet...
xPabloBokt schreef:Niet zo zeer geërgerd maar wel verdrietig en pissig. Mijn beste vriendin heeft last van ADHD, angststoornissen, paniekaanvallen en een extreem negatief zelfbeeld. Praktijkondersteuner heeft haar in 3 maanden tijd 2 keer gezien, doorverwijzing naar een psycholoog is er niet en met alles wat ze zegt krijgt ze te horen "misschien hoort het wel gewoon zo, dat je je zo voelt" en wordt ze naar huis gestuurd met een doosje pammetjes.
Ik. Ben. LAAIEND.
Echt een gevalletje "hoe zorg ik ervoor dat iemand nog dieper wegzakt met erger tot gevolg".
Woest ben ik. En verdrietig dat ze zich zo voelt over zichzelf.
xPabloBokt schreef:Niet zo zeer geërgerd maar wel verdrietig en pissig. Mijn beste vriendin heeft last van ADHD, angststoornissen, paniekaanvallen en een extreem negatief zelfbeeld. Praktijkondersteuner heeft haar in 3 maanden tijd 2 keer gezien, doorverwijzing naar een psycholoog is er niet en met alles wat ze zegt krijgt ze te horen "misschien hoort het wel gewoon zo, dat je je zo voelt" en wordt ze naar huis gestuurd met een doosje pammetjes.
Ik. Ben. LAAIEND.
Echt een gevalletje "hoe zorg ik ervoor dat iemand nog dieper wegzakt met erger tot gevolg".
Woest ben ik. En verdrietig dat ze zich zo voelt over zichzelf.