Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Christiene schreef:In de witcher trekt zo'n tovenaar toch de baarmoeder uit die yennifer zonder verdoving die veranderd dan van meisje met "kromne rug" naar heel knap. Dat vond ik wel luguber.
Werecat schreef:Christiene schreef:In de witcher trekt zo'n tovenaar toch de baarmoeder uit die yennifer zonder verdoving die veranderd dan van meisje met "kromne rug" naar heel knap. Dat vond ik wel luguber.
Lekkere spoiler
Stille meelezer hier... Gisteren zag ik een filmpje van een markt in Azië. Zo heftig om te zien. En iedereen loopt op slippers door alle viezigheid, kan me echt niet voorstellen dat je opgroeit met het beeld dat dit normaal is.
https://www.youtube.com/watch?v=bDvXy6YlPOc
Filmpje bevat echt veel bloed en dode honden, katten, slangen, vleermuizen...
sanne_xxxx schreef:Ik zag op insta gister semi per ongeluk een filmpje over een hond die levend gekookt werd. Wou dat ik het niet had gezien.
*knip*
Annem84 schreef:sanne_xxxx schreef:Ik zag op insta gister semi per ongeluk een filmpje over een hond die levend gekookt werd. Wou dat ik het niet had gezien. *knip*
Ik kan veel ranzigheid zien, maar dierenleed pff dat krijg ik nooit van mijn netvlies. Krijg al een naar gevoel als ik er over lees
Annem84 schreef:sanne_xxxx schreef:Ik zag op insta gister semi per ongeluk een filmpje over een hond die levend gekookt werd. Wou dat ik het niet had gezien. *knip*
Sterre98 schreef:Suzanne F. schreef:Waarom zou je dat doen? Is dat niet gewoon fake ofzo?
In mijn geval werd iemand gefilmd die vanaf t balkon naar beneden wou klimmen, maar gleed uit en viel dus te pletter..
Je zag het lichaam na de val op de grond liggen..