De winkel in bergen op zoom moest helaas stoppen met Tiny cottons en soft gallery het liep niet mensen vonden het raar....
De eigenaren wil,en graag naar Breda omdat daar meer kennis is van de merken echter konden ze Breda niet betalen maar ooit willen ze daar naar toe.
Terwijl BOZ best een redelijke stad is en rosendaal ligt in de buurt.
De winkel Dord heeft van alles beetje.......zij hebben wel klanten uit dord maar veel online en mensen die specifiek ernaar toe rijden. Ik bv dord is 24 km van Breda
Soms ben ik in dord en wandel ik naar binnen maar zij hebben bv van Carlijn dan 4 items..... jammer
Ik vind leuk om mijn kinderen te kleden kan echt van genieten net als andere mensen.
Vroeger op terras keek ik naar andere vrouwen nu voornamelijk naar kleding kinderen.
Tuurlijk herken ik MR..... maar je ziet niet constant.
Zijn ook geen normale prijzen.... broekje MFM en shirtje bobo en je bent 80€ armer
maar verkoopt wel en daarmee ben je ook weer beetje in normale prijzen en is goed voor milieu
Veel kleuterjuffen zijn echt Helden met een hoofdletter maar ik gok dat het gros van mijn collega’s daar niet aan begint, kind toonbaar maken na de pauze... Die hebben het al druk zat met alle veters die gestrikt moeten worden en jassen die dichtgeritst moeten worden. Net als insmeren, daar heeft de gemiddelde juf ook gewoon geen tijd voor 
Maar eerste dag na de vakantie zal ik gewoon een washandje in de tas doen in de categorie "beter mee verlegen dan om verlegen" zodat ze een makkelijke optie hebben als het de spuigaten uitloopt en ze niet hoeven te tobben met WC-papier ofzo... het is ook niet lekker als ze met vieze vlerken overal aanzitten toch of ze zitten met een jammerend kind met zand in de ogen 

Haar is hier wel regelmatig een zooitje want je kan het wel kammen maar het blijft een opstandig krullerig zaakje
Maar als ik tegen een koopje aanloop dan komt hij er alsnog denk ik
Alsof die van ons überhaupt al al die tijd stil blijft staan wachten...ik zie het nog niet echt voor me