Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 21:07

Storm.. gewoon afwachten..
Berdien, charmant :')

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 21:19

Storm. Weet je t zeker? Bij mij geeft ie ook wel eens dat ik online ben, maar het dus niet ben. Zie ik dan op mobiel van mijn vriend.

xpattystagor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 21:55

ik kom even tussendoor;
helaas heeft mijn tinderrelatie het afgelopen woensdag uitgemaakt, out of nowhere en notabene op de dag dat ik mijn examenuitslag kreeg. nog steeds niet helemaal lekker van, maar echt een aantal dagen flink (en dan ook écht flink) down geweest. tinderen is dus weer een optie, maar trekt me nog heeeelemaal niet aan.. ik blijf lekker meelezen hierzo, en misschien binnenkort weer een tindergerelateerd berichtje van mij!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 22:06

Wat supervervelend xpattystagor.
Hopelijk wel een positieve examenuitslag gekregen?
Vooral niet te vlug weer op tinder is mijn advies.
Leuk voor de afleiding, maar het kan ook te snel gaan.

Ik dacht ook wel toe te zijn aan Tinder, Badoo, whatever.
Ben nu best leuk met een man aan het kletsen, maar die is duidelijk ook wel serieus in zijn bedoelingen en ik dacht ook echt dat ik daar wel klaar voor was/open voor stond.
Maar ik merk aan alles dat het toch misschien te snel gaat.
Ik heb hem nog niet eens ontmoet, dus zou me er ook niet al te druk over moeten maken, maar merk toch dat er iets knaagt.

Misschien kan dat ook komen omdat ik nog altijd contact heb met degene die ik al 4,5 maand aan het daten was via Happn en waar ik toch wel gevoelens voor kreeg.
Ondanks dat ik zeg dat ik weet dat er absoluut geen uitzicht is op iets serieuzers met hem en ik ook oke ben daar mee, merk ik dat het dus wel zorgt dat ik nu dus twijfel over andere dates.

Ik heb Badoo dan ook maar weer even verwijderd en Tinder kijk ik even helemaal niet op.
Ik had ook allemaal hele rare dromen over vreemde mannen in mijn bed.. :')

Toen ik Badoo verwijderde van mijn telefoon (maar nog wel op de computer had) stopten die rare dromen meteen).
Dus hopelijk krijg ik mijn hoofdje weer ff leeg door ff helemaal niet online bezig te zijn.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 22:14

Och Storm, zo herkenbaar allemaal dat onzekere bleeh en telefoon (whatsapp) maakt alles vaak nog 10 keer onzekerder.

xpattystagor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 22:15

Fem schreef:
Wat supervervelend xpattystagor.
Hopelijk wel een positieve examenuitslag gekregen?
Vooral niet te vlug weer op tinder is mijn advies.
Leuk voor de afleiding, maar het kan ook te snel gaan.

gelukkig wel geslaagd, maar mn relatie had ik ook liever willen houden :’)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 02:38

Patty, wat balen zeg dat hij het zomaar uit maakte. Niet leuk. Gaf hij wel een reden?

Fem, blijkbaar ben je er in je hoofd heel erg mee bezig en bleef je 's nachts malen daarover. Wil je die man nog wel ontmoeten of ook niet?

Hier een app gehad van hem. Hij was nog niet thuis maar zou me vanavond (gisteravond) terug appen met zijn antwoord. Daarna nog een foto van in de auto. Helaas is hij dat terug appen vergeten...

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 06:36

Nou ja Storm, je zal het vast nog wel horen... je hebt het in ieder geval in de groep gegooid... Het is wel des moderns om binnen een half uur een antwoord te verwachten, maar vroeger toen mensen alleen postduiven hadden moest je ook gewoon geduld hebben :j (grapje natuurlijk)
Hoewel ik wel vind dat tegenwoordig alles heeeeeel snel moet...

Merk ik zelf ook, dan heb ik wat gevraagd wat helemaal niet dringend een antwoord nodig heeft, en dan denk ik na 10min toch "ja hallo!".. gelukkig denk ik tegenwoordig heel snel "nou als ik voor volgende week een antwoord heb, is het prima".. en dan valt t uiteindelijk alles mee :D

Meestal maak je je helemaal niet druk om de frequentie van aps, behalve als je iets spannends gevraagd of gemeld hebt :') dan gaat t opvallen...

Misschien ga ik as weekend op date.. . nog heel even over denken... :')

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 06:58

Storm: als iemand zo doet dan lijkt het dat hij moeite heef met het geven van het antwoord op je vraag. Althans, zo komt het dan op mij over. Ben benieuwd wat hij zegt.

Ik kwam mijn ex gisteren tegen. Op Tinder. Toen ik de foto's en tekst zag dacht ik: dit is echt passé. Maar toch zit ik dan met bonzend hart op de bank.

Maar ladies: het is echt geen leuke vent. Hij is zo egocentrisch en childish dat je daar niet gelukkig van wordt. In het begin lijkt het allemaal super leuk hoor. Tot er druk op komt ofzo. Hij zei dingen als: hoe kom jij aan je lelijke gezicht? En; jij bent sociaal echt niet vaardig hoor. Of hij liet zijn broertje gewoon in ons huis tijdens onze vakantie en daar wist ik dan niks van. Vond ie het heel vervelend dat ik er boos om werd dat hij helemaal niks had gezegd. Of als ik flauw viel op een feestje, dan boorde ik dat feestje door zijn neus dus dan kon ik maar beter meteen naar huis gaan, in mijn eentje want hij wilde blijven (Ik had een hypo dus moest gewoon even wat eten).

Nou denk dat dit genoeg zegt toch. In zn tekst heeft ie iig iets staan met party, red wine and whisky. En op 1 van de foto's zit ie op de racefiets. En zn naam is typisch Fries. Een die je niet zo vaak hoort.

Lekker naar links swipen hoor.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 07:01

"hoe kom jij aan je lelijke gezicht?" :') maar dat laat je je dan toch niet zeggen?
T zal me gebeuren zeg... :')
Hij moet gewoon een keer de verkeerde treffen denk :j

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 07:05

Ik was toen zo stomverbaasd dat ik niet wist wat ik moest zeggen. Zijn ouders waren er bij en die vielen ook stil. Achteraf had ik toen direct alles af moeten kappen. Gewoon ho halt. Maar dat deed ik niet.

Ik heb me heel vaak heel eenzaam gevoeld in die relatie. Kon niet op hem bouwen of vertrouwen. En dan het aantrekken en afstoten..

Merk nu dat ik gewoon nog last heb van alles wat er in de afgelopen 3.5 jaar is gezegd en gebeurd. En de voorbeelden die ik hier noem zijn slechts enkele van een hele verzameling gebeurtenissen. Het welbekende topje van de ijsberg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 07:06

Storm, ik zou er niet teveel druk op leggen, ik heb zo'n idee dat hij het zelf ook niet weet, maar er verder niet zo mee bezig is.. Gewoon volgende date afwachten en kijken wat er dan gebeurt.

Sophie, wat een hork :n

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 07:07

Ja dat snap ik wel :j En als je in zo'n relatie zit, dan gebeurt het..sluipt t er langzaam in. En vooral als je wat jonger bent denk ik..

maar als je nu nog zo iemand tegenkomt, wat zou je dan doen?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 07:17

Ja daar ben ik dus bang voor. Dat iemand me weer fopt en ik er weer in stink.. al is de situatie nu wel anders dan toen ik mn ex leerde kennen. Heb nu echt een eigen huis, zit niet meer met 1 been in een ppd en heb alles gewoon meer op de rit. Nu sta ik sterker dan toen.

Mijn hart is nog aan het helen. Daardoor kan ik nog niet echt verder. Of beter gezegd: madly in love vallen zoals toen gebeurde gaat nu nog niet. Hoop dat dat nu mijn redding is. En zodra het weer gebeurt dan wel direct afkappen. Heb nu niks te verliezen.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 07:34

Sophie, maar is het erg dat je nu nog niet echt verder kunt? Sommige dingen hebben tijd nodig en andere nog iets meer tijd. Zorg dat je heel wordt en ga genieten. Dan komt die nieuwe liefde vanzelf :j

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 07:42

Nee dat is niet erg. Maar ik wil er zo graag van af. Dus ik vind het wel heel vervelend. Ik wil graag alle rommel achter me kunnen laten.

Ik hoef hem echt niet meer terug in mijn leven. Dat is wel zeker. Het lijkt nu net alsof ik mezelf terug moet vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 07:46

Hoe lang is dat nu geleden Sophie? Ik had destijds na mijn scheiding ook een dip, maar ze gaven toen aan het dat gemiddeld 3 tot 6 maanden duurt voor je weer een beetje jezelf bent na zoiets :j Ik had dat toen niet verwacht, want heb zelf de knoop doorgehakt en wist al wel een half jaar dat ik wou scheiden. Maar toch viel het weer alleen zijn en wonen me zwaarder dan verwacht.

Ik denk zelf ook dat je eerst weer blij met jezelf moet zijn voor je überhaupt weer openstaat voor een nieuwe liefde :j

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 07:49

We zijn sinds september uit elkaar. Maar begin dit jaar nog wel even contact gehad. Uiteindelijk heb ik alles afgekapt.

Ik moet geduld hebben.. I know. Maar geduld is niet mijn kernkwaliteit.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 07:57

Even egopost

Met die leuke man gaat het m niet worden. Hij is in februari pas single geworden nadat hij erachter kwam dat zijn ex al een jaar vreemdging. Zijn ex gaat volgende maand trouwen met die man.
Hij hoopte dat hij klaar was, maar hij blokkeert. We blijven wel kletsen enzo, maar meer zit er nu nog niet in. Hij durfde het niet te vertellen omdat hij me niet wilde kwetsen, en zei dat hij best had willen zoenen maar mij geen verkeerde ideeën wilde geven.

Ik was al bang dat het te snel zou zijn voor hem. Hij zei ook dat hij écht hoopte dat het zou lukken.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 08:00

Dat is wel een fair story Storm. Maar wel klote.

Waarom doen mensen elkaar dit soort dingen aan? En hoe ouder je wordt, hoe meer fiets up je bent na dit soort dingen. Bah.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 08:01

Ja, ik snap dat hele ontrouw gebeuren ook niet. Waarom moeten mensen elkaar bedriegen.
Het hakt er zo in bij de ander.
Het beschadigd je, of je het nu wil of niet.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 08:05

Ik snap dat ook niet.. :n

Wel een eerlijk antwoord van hem...

Ik heb Tinder en Paiq ook maar weer aangeslingerd. Praat nu met eentje via de app.. Zaterdag gaan we een drankje doen.. hij weet van de politie agent en dat ik wel zie wat er op mijn pad komt.. 1 ding hebben we gemeen.. exen die zijn vreemdgegaan.. en heb ook het gevoel dat als je ouder bent je daar toch harder een klap van krijgt dan vroeger. In mn tienerjaren ook wel eens een vriendje gehad die met een ander had gezoend. Maar dat voelde lang niet zo erg als toen ik er bij mn ex achter kwam..

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 08:50

Ach ja, ik ben ook blij dat ik het nu weet. Wel blijven we lekker kletsen/appen met elkaar en binnenkort filmpje kijken.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 09:11

Jammer Storm, wel een eerlijk verhaal. Kan me voorstellen dat het lastig is. Ontrouw laat inderdaad altijd een hoop schade en verdriet achter, bij wie dan ook van de partijen. Is het voor jou een optie om rustig aan te doen, aangezien je hem zo leuk vind?

Sterkte xpattystagor :(:)

Och, Sophie, ik had dat de eerste tijd ook hoor, als ik onverwachts met mn ex werd geconfronteerd. Altijd adrenalinestoot door mn lijf en hart wat uit mn borst bonsde, ondanks dat ik er vrede mee had. Tijd doet een hoop heb ik gemerkt.

LF, heb je nog met scharrel gepraat nadat je hebt aangegeven te willen stoppen?

Hier vanavond de speeddates. Eigenlijk vind ik maandag maar een stomme avond voor speeddates, morgen moet ik wel weer gewoon vroeg werken :Z

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 09:13

Jibbel schreef:
Och, Sophie, ik had dat de eerste tijd ook hoor, als ik onverwachts met mn ex werd geconfronteerd. Altijd adrenalinestoot door mn lijf en hart wat uit mn borst bonsde, ondanks dat ik er vrede mee had. Tijd doet een hoop heb ik gemerkt.

Heb ik ook nog wel hoor.. maar je weet dan dat dat gevoel weer vanzelf zakt, dus het is even doorbijten dan.. Als het weer weg is denk ik "waar maak ik me druk om echt".. want er is ook verder niks..