Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSannee schreef:Oeeh heel veel leuke zomeroutfits komen er langs
Hier een nieuwe short gescoord in de salevandaag aan, verder lekker simpel!
[ [url=m/WzVh20.jpg]Afbeelding[/url] ]
TheNovelist schreef:Pfff zometeen in m'n lange zwarte broek, een dikke poloshirt en dichte schoenen fietsen naar m'n werk waar het binnen rond de 25 graden is. Perfecte outfit voor dit weer
Eleionomae schreef:Deze olifant haar moeder is vandaag jarig dus ik heb nog een poging gedaan iets feestelijks aan te trekken maar dat valt niet mee met dit weer en in deze staat
Heb er roze leren teen slippers met leren bloemen over de bovenkant bij aangetrokken. Zo'n beetje t enige wat nog lekker zit
[ [url=m/37EmaJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh de only broek in kortebroeken variant klinkt wel goed!
Eleionomae schreef:Deze olifant haar moeder is vandaag jarig dus ik heb nog een poging gedaan iets feestelijks aan te trekken maar dat valt niet mee met dit weer en in deze staat
Heb er roze leren teen slippers met leren bloemen over de bovenkant bij aangetrokken. Zo'n beetje t enige wat nog lekker zit
roxiie schreef:Ik kwam er gister in de stad achter dat dé only broek er ook in de korte broeken variant is!
Ik heb er een gehaald, zit heerlijk!!
Lau schreef:Eleionomae schreef:Deze olifant haar moeder is vandaag jarig dus ik heb nog een poging gedaan iets feestelijks aan te trekken maar dat valt niet mee met dit weer en in deze staat
Help mij herinneren dat ik zorg dat ik nooit in de zomer zwanger ben.
SavannahNx schreef:Hij is zoals ik al dacht helaas wel wat lang! Heb op de foto’s al hakken eronder... Hangt nog op de grond. Wat vinden jullie?Spoiler:
ohja en sorry hij schijnt een beetje door op foto 2
[ [url=m/yecoVb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FHN8zr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BopLei.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben het zelf ook niet gewend zo’n model.