Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieveli schreef:Ik zou niet weten waar ik moest beginnen met dat avontuurtje. Ik kan mijn eigen foef niet eens zien, laat staan dat ik de energie heb om een ander te zoeken.
Maar ik was wel heel nieuwsgierig naar het aanbod.
anne_bento schreef:lieveli schreef:Ik zou niet weten waar ik moest beginnen met dat avontuurtje. Ik kan mijn eigen foef niet eens zien, laat staan dat ik de energie heb om een ander te zoeken.
Maar ik was wel heel nieuwsgierig naar het aanbod.
Het zou in jouw geval vreemd zijn als je nu op zoek bent naar een avontuurtje haha
Mayling27 schreef:Een Tinder topic... Hoe geweldig!![]()
Heb niet alle pagina's terug gelezen zoals iemand in haar vakantie, las ik![]()
Maar wel de laatste paar pagina's en heerlijk genieten van het verhaal van Berdien![]()
Ik en Tinder matchen niet zo, laat staan de mannen die erop zitten.. Heb het altijd een periode tinder (of Badoo) op me telefoon staan, klets hier en daar wat, maar uiteindelijk loopt het altijd dood en na een tijdje heb ik er geen zin meer in en gooi ik tinder weer van me telefoon af![]()
Dus.. het is nog altijd Me, Myself & I![]()
Dus ga gewoon hier lekker mee lezen met jullie matches en wie weet zet ik hem weer keer op me telefoon, moet toch ooit een keer lukken
_Tara_ schreef:Anne, ben je nooit bang dat ze elkaar kennen ofzo of via via? Ik heb ook best al wat gedate maar begin daar nu dus een beetje huiverig voor te worden...