Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jibbel

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 12:45

Hahaha, je moet ze de kost eens geven die in een relatie of getrouwd zijn en voor een avontuurtje op tinder zitten. ;)

Deeskuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 12:51

Lol. Misschien een tikkeltje naief dus van mij :P Ik denk ook inderdaad niet dat iedereen even trouw is.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 13:29

Ik zou het nooit accepteren van mijn partner haha.. maar dat is voor iedereen anders natuurlijk :)
Ik zie er wel meer voorbij komen die erin hebben staan dat ze bezet zijn, die zijn dan wel op zoek naar een avontuurtje.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 13:32

Ik zou niet weten waar ik moest beginnen met dat avontuurtje. Ik kan mijn eigen foef niet eens zien, laat staan dat ik de energie heb om een ander te zoeken.

Maar ik was wel heel nieuwsgierig naar het aanbod.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 13:39

lieveli schreef:
Ik zou niet weten waar ik moest beginnen met dat avontuurtje. Ik kan mijn eigen foef niet eens zien, laat staan dat ik de energie heb om een ander te zoeken.

Het zou in jouw geval vreemd zijn als je nu op zoek bent naar een avontuurtje haha :')

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 13:52

Als ze beide op de hoogte zijn van elkaars nieuwsgierigheid is er niks aan de hand toch. En zij kan heel vaak naar rechts geswiped worden, als zij alles naar links gooit merkt ze daar niks van :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 13:54

anne_bento schreef:
lieveli schreef:

Het zou in jouw geval vreemd zijn als je nu op zoek bent naar een avontuurtje haha :')

Voor alles is een fetish! Als ik in de kroeg sta heb ik zowaar nog meer sjans dan voor de zwangerschap. Getverdeget.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 14:02

Ik heb ook toen ik al getrouwd was een dag Tinder gehad. Netjes met trouwfoto nog wel :'). Stond ook in mijn profiel bij dat ik alleen benieuwd was naar wat Tinder nou was. Manlief wist er van en maakt zich daar echt niet druk over..

Heb het dezelfde dag ook weer af gegooid. Zou dr ook verder nooit iets mee doen. Daar heeft manlief genoeg vertrouwen in ook, gelukkig.

Edit: toen ook wel 'goed' geswiped (vrij random), matches en zelfs gesprekken gehad (in 1 dag ja). Een wilde ff checken of ik niet in was voor iets meer (nope) en andere wat ik dan wilde weten van Tinder :').

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 14:30

Lieveli ieder z'n ding he haha _O-

Ik vraag me af of ik het kan maken om 3 dates te hebben in 3 dagen tijd vanaf komende vrijdag..... :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 14:32

Met 3 verschillende mannen?

Ja.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 14:34

lieveli schreef:
Met 3 verschillende mannen?

Ja.

3 totaal verschillende mannen, onder het mom van, het wordt toch niks :+

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 14:38

Waarom niet? Een date is geen relatie..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 14:41

Ik zou hier veel te veel ADD voor hebben hoor, chaos! Maar lekker van genieten Anne!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 14:47

lieveli schreef:
Ik zou hier veel te veel ADD voor hebben hoor, chaos! Maar lekker van genieten Anne!

Ik ook :+ Moet wel een paar dagen tussen zitten haha

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 14:49

tlijk gedoen doen!

gezellig :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 14:50

ik ga alleen altijd wel naar de dezelfde kroeg en heb nu een beetje het idee dat het vaste personeel me door heeft :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 14:52

Wellicht raak ik er ook van in de war... heb mijn zinnen een beetje gezet op 1 hoor, klikt het echt wel heel leuk mee, dat wordt ook een wat langere date denk ik, die andere 2 kort drankje en we zien wel haha.

Alja, ik heb ook al een paar dates meegenomen naar dezelfde kroeg waar mijn reputatie al niet zo geweldig was :+ ach ik ben goed voor hun drankomzet dus ze mogen niet klagen

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 14:55

Ik ben niet zo happig meer op 1 tent waar ik een keer mijn nummer heb gegeven aan de barman en die beland is bij de kok :Y) Ik ga gewoon elke keer ergens anders zitten _O-

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 15:44

Anne, ben je nooit bang dat ze elkaar kennen ofzo of via via? Ik heb ook best al wat gedate maar begin daar nu dus een beetje huiverig voor te worden...

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 15:50

Nou dat moet wel heel toevallig zijn want zowel woonplaats als leeftijd verschilt nogal haha.. komt er geen 1 hier uit de buurt sowieso..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 16:03

Zou niks voor mij zijn zoveel tegelijk daten, maar als jij je dr goed bij voelt vooral doen :)

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 16:09

Een Tinder topic... Hoe geweldig! _/-\o_

Heb niet alle pagina's terug gelezen zoals iemand in haar vakantie, las ik :')
Maar wel de laatste paar pagina's en heerlijk genieten van het verhaal van Berdien <3

Ik en Tinder matchen niet zo, laat staan de mannen die erop zitten.. Heb het altijd een periode tinder (of Badoo) op me telefoon staan, klets hier en daar wat, maar uiteindelijk loopt het altijd dood en na een tijdje heb ik er geen zin meer in en gooi ik tinder weer van me telefoon af :')
Dus.. het is nog altijd Me, Myself & I O:)

Dus ga gewoon hier lekker mee lezen met jullie matches en wie weet zet ik hem weer keer op me telefoon, moet toch ooit een keer lukken +:)+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 16:21

Mayling27 schreef:
Een Tinder topic... Hoe geweldig! _/-\o_

Heb niet alle pagina's terug gelezen zoals iemand in haar vakantie, las ik :')
Maar wel de laatste paar pagina's en heerlijk genieten van het verhaal van Berdien <3

Ik en Tinder matchen niet zo, laat staan de mannen die erop zitten.. Heb het altijd een periode tinder (of Badoo) op me telefoon staan, klets hier en daar wat, maar uiteindelijk loopt het altijd dood en na een tijdje heb ik er geen zin meer in en gooi ik tinder weer van me telefoon af :')
Dus.. het is nog altijd Me, Myself & I O:)

Dus ga gewoon hier lekker mee lezen met jullie matches en wie weet zet ik hem weer keer op me telefoon, moet toch ooit een keer lukken +:)+

welkom bij de club :+ Gelukkig is het altijd gezellig alleen met z'n 3en *\%/*

Ik vraag me wel wat af hoe lang ik eigenlijk Tinder plus heb gekocht.. en het begint raar te doen want dat rotding zegt dat ik 32 ben terwijl ik net 31 ben _-:( _-:(

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 16:23

Flessuh schreef:
welkom bij de club :+ Gelukkig is het altijd gezellig alleen met z'n 3en *\%/*

Das waar :j

Dankje!!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 17:10

_Tara_ schreef:
Anne, ben je nooit bang dat ze elkaar kennen ofzo of via via? Ik heb ook best al wat gedate maar begin daar nu dus een beetje huiverig voor te worden...

Whaa! Dat had ik een keer met een vriendin.
Zij had al meerdere keren met die kerel gedate en vond hem superleuk. Ik had enkel een match en een gesprek waarin hij aangaf dat hij al superlang niet had gedate en dat hij op zoek was enzo. Het loeder!
Dus vriendin en ik afzonderlijk van elkaar geprobeerd om op dezelfde dag een afspraak te plannen om te kijken hoe hij zou reageren, maar hij ging er bij ons allebei niet op in.
Toen hebben we samen een selfie gemaakt en opgestuurd met de vriendelijke groetjes. Nooit meer wat gehoord _O- _O-