Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 15:18

Ik heb baby poeder op staan oudere melts. Ben ook de oudere die ik nog heb aan het opbranden.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 15:29

Nu komt bokt ook al met van die verschrikkelijke pop up reclame?! Grrr.

Ik zag deze brander op Instagram. Is ie niet geweldig?! Ik wil 'm zó graag maar kan het nergens vinden!
Afbeelding

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 17:01

Raja gefeliciteerd!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 17:21

Thnx Allemaal :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 18:03

Ik heb me rotgezocht Lisitano, maar kan hem ook echt nergens meer vinden. Niet mijn smaak overigens, maar had gehoopt dat hij stiekem toch nog ergens te koop was. Kan dat zelf ook niet uitstaan als ik iets super graag wil hebben maar er niet meer aan te komen is. :(

Edit: Weten jullie toevallig nog shops met een leuk assortiment waxbars (handmade) die kwalitatief goed zijn en wél snel leveren. Zag echt leuke geuren bij Pure Soap, maar vind die levertijd van een week zoals laatste keer dat ik er bestelde echt niet meer van deze tijd. :n

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 18:08

Hieperdepieppiep! En... Hoeveel kaarsen heb je er vandaag in je kast bij moeten proppen :P ?

Gaaaaaaaaaaaaaadver, ik had net Orange Almond Biscuitti ofzo op van McCalls. Gadverdegadver. Eruit gehaald en meteen even iets sterks en lekkers opgezet := : Autumn Rain van Kringle. Stúkken beter :)).

Die is zeker mooi Lisitano!

Alwiene: waxxies, wme, waxzaken, waxmelts enz enz?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 18:09

Sense?

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 19:18

Houden jullie ook lijstjes bij, van welke jullie lekker vinden en welke niet :P ?

Ik houd in ieder geval wel een lijst bij welke ik lekker vind. Alleen nu ben ik bang dat ik de volgende keer alsnog weer welke bestel die mij niet bevielen haha. Alleen dan wordt het een aardige lijst die bijgehouden moet worden :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 20:02

Iets wat gemaakt moet worden kost tijd pure soap geeft dat ook zelf aan dat het 5 werkdagen kan duren.
Er is ook nog de optie om een maker te benaderen om je favoriete melt geuren in bars te bestellen.
Maar hou wel rekening met 5 dagen die meestal aangehouden wordt kwa levertijd.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 20:07

Afbeelding

Bestelling van Zimbali is binnen!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 20:08

waxmeltsenzo schreef:
Iets wat gemaakt moet worden kost tijd pure soap geeft dat ook zelf aan dat het 5 werkdagen kan duren.
Er is ook nog de optie om een maker te benaderen om je favoriete melt geuren in bars te bestellen.

Maar ik ga er eigenlijk niet vanuit dat die waxbars pas gemaakt worden wanneer ik ze bestel? Als er staat 'op voorraad' dan ga ik er vanuit dat ze gewoon klaarliggen?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 20:18

Alwiene schreef:
waxmeltsenzo schreef:

Maar ik ga er eigenlijk niet vanuit dat die waxbars pas gemaakt worden wanneer ik ze bestel? Als er staat 'op voorraad' dan ga ik er vanuit dat ze gewoon klaarliggen?

Ja, echter gok ik dat er bij haar ook wel eens iets afgehaald wordt wat niet via de site besteld is, of ze heeft standaard voorradig omdat ze de flessen heeft staan. Er staat ook bij pure soap op haar site dat soms een product niet voorradig is en dus gemaakt moet worden. En dan is het niet een onrealistische tijd een week. Een andere optie zijn de waxbars van bcc of Goose creek bijvoorbeeld de 1000 poot heeft behoorlijk wat keuze. Waxbars in ruime hoeveelheden op voorraad hebben is voor makers niet echt reëel ivm de houdbaarheid. Grotere merken die leveren aan winkels en kunnen dus grotere oplages maken. En is dus niet vergelijkbaar. Echter ben je bewust opzoek naar handgemaakte en dan zul je toch een mailtje eraan kunnen wagen aan meltmaker van jou keuze, pure soap, Waxxies, waxzaken etc.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 20:23

Klopt want van Goose, Bridgewater, Sense etc heb ik op het moment eigenlijk al alles wat ik hebben wil.
:=

Dus handgemaakt eigenlijk vanwege de andere geuren. Jammer dat die voorraden blijkbaar lastig bij te houden zijn waardoor er langere levertijd onstaat. Zou het fijner vinden als je daar bewust voor kon kiezen bij het bestellen zodat je dingen kan kiezen die wel meteen leverbaar zijn. :) Maar goed, geduld staat nou eenmaal niet erg groot in mijn woordenboek :o

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 20:29

Ik snap je wel hoor.
Hier komt wel eens een buurvrouw die middels een sms aangeeft wat ze wil, dat gaat niet via de site. En als er dan een geur op is en ik vergeet dat aan te passen dan kan een geur op zijn. Ik stuur dan altijd een bericht zodat iemand weet waar hij of zij aan toe is. Echter vind ik het jammer dat er geschreven stond dat het niet van deze tijd is. Men is aan de binnen 24 uur geleverd cultuur gewend, de pest is dat bedrijven die altijd binnen 24 uur kunnen leveren alles niks zelf maken ;) het kost echt tijd allemaal.

Ik heb trouwens ook nooit veel geduld hoor dus snap je wel wat dat betreft ;)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 20:40

Nou ja als ik kijk naar mijn laatste bestelling daar, dan zit er een week tijd tussen de bestelbevestiging en de verzendbevestiging. Als ik dan artikelen bestel die 'op voorraad' staan aangegeven en er wordt verder niet gecommuniceerd dat er toch nog iets gemaakt moet worden o.i.d. dan vind ik dat echt wel lang.
Als ik me er van tevoren van bewust ben dat ik een bestelling op maat doe, die speciaal voor mij gemaakt moet worden dan voelt dat toch echt anders.

Jij geeft aan dat het bij jou ook wel eens voorkomt, echter is het bij jou niet de norm dat het een week duurt en geef jij ook aan het te communiceren als het wat langer gaat duren. Heb de indruk dat een lange levertijd bij PS eerder regel dan uitzondering is.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 20:53

pure soap heeft in haar voorwaarden staan dat bestellingen binnen 7 dagen verzonden worden.
Dan hoeft ze niet te communiceren als ze gewoon binnen die 7 dagen verzend.
Ik snap het probleem dus gewoon niet zo ;)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 21:01

waxmeltsenzo schreef:
pure soap heeft in haar voorwaarden staan dat bestellingen binnen 7 dagen verzonden worden.
Dan hoeft ze niet te communiceren als ze gewoon binnen die 7 dagen verzend.
Ik snap het probleem dus gewoon niet zo ;)

Weet ik, dus wat dat betreft staat ze gewoon in haar recht en beweer ik ook niet dat dat niet zo is. Maar dat neemt niet weg dat ik dat gewoon lang vind. :) Maar gelukkig zal niemand me verplichten daar te bestellen als ik geen geduld heb haha.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 21:40

Ik brand al heerlijk de hele dag allerlei zoets!

Vanavond deze:
Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 21:54

Oeh die ziet er goed uit Lisitano!

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 12:38

Oh Lekkere kaars is dat Lisitano!

Cerastes, ook een bestelling gedaan. Niet mijn geurtjes, ik vond de Snow in Love zo vies :')

Ik heb nu een pompoen geurtje op staan, hondsberoerd uit bed gekomen maar gelukkig geen last van mijn neus :+

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 12:40

Ik snap dat wel hoor Alwiene, ik vind dat ook een groot nadeel aan PS. Bij die verzorgingsproducten kan ik het wel begrijpen. Volgens mij bedoeld ze meer dat de geur op voorraad is. Soms zal ze dan nog moeten maken, soms niet. Wellicht heeft ze nog een andere baan ofzo, dat ze maar een paar keer per week bestellingen verwerkt ofzo.

Ik vind de jars en labels super leuk Cerastas... Alleen de geuren niet :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 18:36

Voor degenen onder jullie die wel eens Bridgewater kopen: Wanneer zou een actieprijs voor een waxbar of een votive voor jullie echt aantrekkelijk zijn? (excl. verzendkosten).

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 20:07

5 euro per bar denk ik. Ik heb die kaarsen besteld toen ik 15% korting kreeg en gratis verzenden boven de 30 euro. Ik bestel Bridgewater vrijwel altijd bij geurvoorjehuis.nl.

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 20:49

Moet heel eerlijk bekennen dat ik niet vaak bridgewater koop..
Ligt er voor mij dan ook aan of en hoeveel verzendkosten er nog bijkomen.

Nog steeds geen verzendbericht van de 1000poot -O-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 22:02

Had gisteren mijn bestelling binnen van de Duizendpoot. Ik vond Snow Day al helemaal niet snowerig ruiken. Kom ik er achter dat ze Snow Day en Dear Santa in de doosjes verwisseld heeft haha.

Balen Kirja, wachten duurt altijd lang!
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 10-11-16 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Commercieel gedeelte verwijderd.