nu aan het werk achter m'n laptop... roept m'n man van boven. Wat heb jij vandaag voor goddelijk geurtje op gehad

Per direct zijn grote favoriet geworden, en ook die van onze zoon.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeMolenhoek schreef:Dus je stelt voor om uiteindelijk over te schakelen op fb? Of beide naast elkaar te gebruiken? Want vind een aparte website eigenlijk aantrekkelijker dan een fb pagina. Merk dat ik zelf zoiets veel minder snel volg.
waxmeltsenzo schreef:DeMolenhoek schreef:Dus je stelt voor om uiteindelijk over te schakelen op fb? Of beide naast elkaar te gebruiken? Want vind een aparte website eigenlijk aantrekkelijker dan een fb pagina. Merk dat ik zelf zoiets veel minder snel volg.
Je moet het natuurlijk zelf weten het is jou site. Een website die gratis is kun je vaak maar een bepaald aantal foto's e.d plaatsen dan is het vol. En zul je dus moeten gaan betalen. 5 euro vind ik overigens niet duur. Als je niet veel zult doen ermee als het gaat om echt volgers lokken etc zullen de sponsoren mensen waarvoor jij een blog zult kunnen schrijven ook niet zo snel bereid zijn te sponsoren. Die willen dat ze gezien worden zo vaak mogelijk en door zoveel mogelijk mensen![]()
Als jij gewoon producten wilt revieuwen die je gekocht hebt voor de leuk zou ik het lekker gratis laten en facebook erbij dan kom je al een heel eind. maar nogmaals het is wat je er zelf mee wilt.