Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 21:47

Ik lag net met rugpijn in bad. Voor het eerst Cozy by the fire op ( WME) ik vind hem lekker...

nu aan het werk achter m'n laptop... roept m'n man van boven. Wat heb jij vandaag voor goddelijk geurtje op gehad :)
Per direct zijn grote favoriet geworden, en ook die van onze zoon.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 21:51

Ik neem aan dat je winter fireside bedoelt?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 22:11

Of warm and cozy natuurlijk :)

Roos ik heb gisteren niks gebrand :n

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 22:12

Alwiene schreef:
Of warm and cozy natuurlijk :)

Roos ik heb gisteren niks gebrand :n

O ja haha dat kan ook :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 22:13

Of van YC kab natuurlijk ook?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 22:53

Whahaha warm en cozy inderdaad. Ik ben erg goed in namen dat Is duidelijk :D

Gelukkig houd ik ze bij in een documentje

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 22:58

Hier brandt YC Golden Sands <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 00:56

Hier de Red velvet cupcake. Geen super sterke geur, maar genoeg aanwezig om hem te ruiken. Vind hem heel lekker, maar het is echt wel een geur waar je zin in moet hebben :)

Net wat geprutst aan de website, heb eindelijk gevonden hoe je categorieën toevoegt, facebook staat gelinkt en ze kunnen rechtstreeks een mail sturen. Facebook dus ook maar aangemaakt, maar voorlopig staat er nog niet veel op. Ben aan het twijfelen om de website op mijn eigen domein te zetten, dus de weebly weg te laten. Komt op €5 per maand, maar goed, is wel weer €5 dat ik steek in een website waar ik niet veel uithaal. Ben nu aan het twijfelen om eventueel sponsors te vragen ofzo, aangezien de site echt hard gaat.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 01:05

Als je Blog echt goed loopt en mensen hun revieuw door jou willen laten doen kun je wel een vergoeding gaan vragen voor een revieuw als dat jou doel is. Wel is het zo dat je dan eerst zelf zult moeten investeren. Er zijn al aardig wat revieuwers natuurlijk met duizenden volgers. Dus je zult eerst volgers op moeten bouwen maar dat is uiteindelijk met alles zo ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 01:10

Ja inderdaad, daarom overhaast ik ook niets. Ben wel flink verschoten wat voor bereik ik al heb op 1 week tijd. Mijn doel is niet om ergens geld voor te krijgen hoor, integendeel, doe het vooral uit hobby, maar een betalende website is toch niet iets wat ik zo maar ga doen als alles zelf te betalen is :)

Maar goed, weebly vind ik ook nog wel leuk vinden, beter dan 123website, webs, gratiswebsite etc :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 01:13

Maar voor een blog bij te houden heb je geen site nodig. Je kunt dat ook doen met facebook.
Als je daar een bedrijfspagina van maakt kun je ook volgers etc van bijhouden en krijg je te zien hoeveel berichten bereik je hebt bijvoorbeeld en facebook is dus gratis. Heel veel mensen hebben facebook en ik denk dat je daarmee ook meer mensen aan zult spreken.

Wil je er meer mee dan is een site natuurlijk wel mooier en professioneler.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 01:14

Dus je stelt voor om uiteindelijk over te schakelen op fb? Of beide naast elkaar te gebruiken? Want vind een aparte website eigenlijk aantrekkelijker dan een fb pagina. Merk dat ik zelf zoiets veel minder snel volg.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 01:15

Is Wordpress ook niet gratis? Kom weer even onder mijn steen uit.. :P
Dat regelt vriendlief hier voor mij, want ik heb een website lopen bij wordpress blog zou gratis zijn volgens hem..
Ik ben zelf niet zo van een blog bijhouden/volgen. Lees alles dan in een keer haha.
WME; kun je niet even zorgen dat januari voor bij is? Ik ben benieuwd naar die raad de geur... Zelfs vriendlief wil het weten aangezien hij gelijk zei :'' dat is ******* !!! ''
Dus... haha

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 01:16

Ik zal kijken of ik de tijd sneller kan laten gaan haha..
In de hoop dat 31 Januari dan al heel snel is :P

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 01:20

hihi! Is maar goed dat ik nog even wacht met bestellen. Want je was met een hoop geurtjes bezig toch? Of er kwamen nieuwe?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 01:20

Zeker met die zwaartekrachtgolven die ze denken te hebben gevonden moet dat gaan WME :P

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 01:22

DeMolenhoek schreef:
Dus je stelt voor om uiteindelijk over te schakelen op fb? Of beide naast elkaar te gebruiken? Want vind een aparte website eigenlijk aantrekkelijker dan een fb pagina. Merk dat ik zelf zoiets veel minder snel volg.

Je moet het natuurlijk zelf weten het is jou site. Een website die gratis is kun je vaak maar een bepaald aantal foto's e.d plaatsen dan is het vol. En zul je dus moeten gaan betalen. 5 euro vind ik overigens niet duur. Als je niet veel zult doen ermee als het gaat om echt volgers lokken etc zullen de sponsoren mensen waarvoor jij een blog zult kunnen schrijven ook niet zo snel bereid zijn te sponsoren. Die willen dat ze gezien worden zo vaak mogelijk en door zoveel mogelijk mensen ;)

Als jij gewoon producten wilt revieuwen die je gekocht hebt voor de leuk zou ik het lekker gratis laten en facebook erbij dan kom je al een heel eind. maar nogmaals het is wat je er zelf mee wilt.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 01:22

kiwiwitje schreef:
hihi! Is maar goed dat ik nog even wacht met bestellen. Want je was met een hoop geurtjes bezig toch? Of er kwamen nieuwe?

Ik heb er 3 nieuwe op en er komen nog een aantal nieuwe bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 01:24

waxmeltsenzo schreef:
DeMolenhoek schreef:

Je moet het natuurlijk zelf weten het is jou site. Een website die gratis is kun je vaak maar een bepaald aantal foto's e.d plaatsen dan is het vol. En zul je dus moeten gaan betalen. 5 euro vind ik overigens niet duur. Als je niet veel zult doen ermee als het gaat om echt volgers lokken etc zullen de sponsoren mensen waarvoor jij een blog zult kunnen schrijven ook niet zo snel bereid zijn te sponsoren. Die willen dat ze gezien worden zo vaak mogelijk en door zoveel mogelijk mensen ;)

Als jij gewoon producten wilt revieuwen die je gekocht hebt voor de leuk zou ik het lekker gratis laten en facebook erbij dan kom je al een heel eind. maar nogmaals het is wat je er zelf mee wilt.

Dan ga ik het zo laten, vind het gewoon gaaf om geurtjes te kunnen reviewen en eens een winactie te organiseren.

Die cucumber melon (waarschijnlijk schrijf ik dit helemaal verkeerd) lijkt mij alvast heerlijk!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 01:30

Die lijkt mij ook lekker! Die cucumber!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 11:52

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 12:04

was jasjes? Wasda :o?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 12:06

Kan je bij yankeecandle.com niet in Nederland laten bezorgen?
Had namelijk leuk cadeautje voor iemand.... :( Iemand enig idee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 12:09

Dank je Yv_ Ga eens kijken als ik wat helderder ben, voorlopig weer veel zorgen over een diertje hier.

selka: Ik heb die al eens zien voorbij komen op facebook denk ik. Zijn gebreide truitjes ofzo die over een jar gaan :D

stamper: Een webshop aanspreken die het willen bestellen voor jou, geen idee hoe snel je het moet hebben?

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 12:28

Oh klinkt cute! Heb je een foto van diegene die jij besteld hebt?

Niet in NL verkrijgbaar Stamper? Of via Ebay?