Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laraxXxemma schreef:Hoewel ik (19) op kamers woon, app ik eigenlijk altijd nog met mn moeder als ik ga stappen. Vind het zelf ook fijn dat er iemand (zij het 50 km verderop) weet waar ik uithang, aangezien ik wel alleen fiets. Maar dat is niet meer dan dat ik meld dat ik dan en dan ga stappen en dat ik zodra ik thuis ben ik even app dat ik weer thuis ben, ook als dat 4 uur snachts is want mn moeder vindt t blijkbaar fijn dan mijn appgeluid te horenmn vader vindt t weer iets minder
Kom ik altijd na, veel te bang dat als ik het een keer vergeet te zeggen dat ik thuis ben dat ze me wakker belt en daar heb ik haat aan![]()
Ze moet het zelf ook willen. Als jij een keer appt en ze kijkt niet op haar telefoon of reageert niet gaat ze ook niet reageren op 10 appjes.
Boompje1985 schreef:Dat mijn aso buren nu 2 weken een chihuahua pup hebben en deze in de vroege ochtend 05.45 uur in de tuin uitlaten en dan roepen: Senna plasje doen! Senna plasje doen! Dan hoor je vervolgens de hele dag Senna FOEI! Senna FOEI! Even later Sennaaaaaatje!!!! Senaaaatje!!! Dan weer later NEE senna FOEI!!! JAAAA Senna nu ben ik er klaar mee hoor!!!
![]()
![]()
![]()