Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:54

Het feit dan mijn concentratie spoorloos was.... en ik heb deze week zoveel deadlines van school............. B-) B-) B-) :z :# -:) %) :x _-:( :wow:

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 01:55

Dat mijn dochter niet reageert als ik haar probeer te bellen/appen/sms-sen. Ook haar nicht neemt haar tel. niet op.

Zitten op Pinkpop. Dat is om 12 uur afgelopen. Ze hadden al zeker een uur thuis kunnen zijn.

O, telefoon!
Nichtje: we zitten op de afterparty op de camping.

En nu komen ook de appjes van dochterlief binnen.
Vindt dat ik overdreven reageer.
Ik vraag alleen of ze terugbelt of appt, zodat ik weet hoe laat ik haar thuis kan verwachten.

Is het vreemd dat je je ongerust maakt? Ze is net 18, gaat zelden tot nooit uit en gaat nu tot ver na middernacht naar een popfestival, terwijl de wereld om ons heen in brand lijkt te staan. Ik zie de hele avond niets anders dan de aanslag in London, de verdwijning en vondst van Savannah, van de week de ontruiming van het duitse festival Rock am Ring, de aanslag in Manchester. Ik vind het steeds griezeliger worden.

Ik gun het hun van harte, maar ik vind ook dat ze ons in kennis mogen stellen als ze later thuis komen dan verwacht. En niet dat ik een opmerking krijg, "dat ik dat zelf ook wel had kunnen verzinnen, dat ze naar een afterparty gingen".

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 04:40

Isabonny, ik ben net 20, net terug van een feestje dat om 2 uur afgelopen was en irriteer me er ook dood aan wanneer mijn ouders me gaan appen/bellen waar ik blijf.

Ligt aan de leeftijd. Mijn ouders zijn er mee gestopt, omdat het bij ons niet raar is na het stappen bij iemand te gaan eten. En wanneer ik dat niet doe spook ik wat uit wat ze niet hoeven te weten. ;)

Ik snap de ongerustheid, maar laat ze lekker lol hebben. Het is niet 'stoer' je ouders constant te moeten laten weten wat je doet op 18 jarige en 'volwassen' leeftijd. Ik snap het wel - ik ben immers nu in die fase :D

Laat haar lekker lol hebben, jong zijn is het leukst wat er is! Bent zelf ook jong geweest :D

ik was net 1 dag 18 toen ik 5 maanden in Turkije ging stage lopen, vonden ze niet leuk maar ze hebben me zo vrij gelaten wat ik zo fijn vond/vind en geen misbruik van maak.

Ik irriteer me dat het al weer licht op m'n kamer wordt :')

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 09:55

Hoewel ik (19) op kamers woon, app ik eigenlijk altijd nog met mn moeder als ik ga stappen. Vind het zelf ook fijn dat er iemand (zij het 50 km verderop) weet waar ik uithang, aangezien ik wel alleen fiets. Maar dat is niet meer dan dat ik meld dat ik dan en dan ga stappen en dat ik zodra ik thuis ben ik even app dat ik weer thuis ben, ook als dat 4 uur snachts is want mn moeder vindt t blijkbaar fijn dan mijn appgeluid te horen :') mn vader vindt t weer iets minder :')
Kom ik altijd na, veel te bang dat als ik het een keer vergeet te zeggen dat ik thuis ben dat ze me wakker belt en daar heb ik haat aan :+

Ze moet het zelf ook willen. Als jij een keer appt en ze kijkt niet op haar telefoon of reageert niet gaat ze ook niet reageren op 10 appjes.

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 11:17

Dat onze dochter van bijna 15 een zuigzoen in haar nek heeft :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:10

Britta31 schreef:

Goh, ze zal je dankbaar zijn dat je dat zo op internet mikt...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:14

Jullie kennen mij en haar toch niet.En ze gaat er dinsdag toch mee naar school.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 13:50

Britta31 schreef:

Oh god, te grappig sorry _O-
Maar ik kan mij voorstellen dat dat vervelend is

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 14:02

Ze komt net beneden met een kilo make up erop.Maar ik zie het nog steeds.Kan leuk worden dadelijk met het bezoek :=

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 15:29

laraxXxemma schreef:
Hoewel ik (19) op kamers woon, app ik eigenlijk altijd nog met mn moeder als ik ga stappen. Vind het zelf ook fijn dat er iemand (zij het 50 km verderop) weet waar ik uithang, aangezien ik wel alleen fiets. Maar dat is niet meer dan dat ik meld dat ik dan en dan ga stappen en dat ik zodra ik thuis ben ik even app dat ik weer thuis ben, ook als dat 4 uur snachts is want mn moeder vindt t blijkbaar fijn dan mijn appgeluid te horen :') mn vader vindt t weer iets minder :')
Kom ik altijd na, veel te bang dat als ik het een keer vergeet te zeggen dat ik thuis ben dat ze me wakker belt en daar heb ik haat aan :+

Ze moet het zelf ook willen. Als jij een keer appt en ze kijkt niet op haar telefoon of reageert niet gaat ze ook niet reageren op 10 appjes.

Heerlijk zo'n dochter :D . Je moeder zal je dankbaar zijn. Dat is nu precies wat ik bedoel. Een klein berichtje van : Mam, we zijn wat later want er is nog een afterparty. Dat was al genoeg.
Maar als je als ouder zijnde niet beter weet dat het feest om 12 uur is afgelopen en ze zijn om 2 uur nog niet thuis, dan is het toch logisch dat het begint te kriebelen?
Ik heb ook geen 10 berichtjes gestuurd, maar 1 appje, daarna een SMS omdat ik niet wist of ze de App wel binnen kreeg.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 16:34

Dat ik eergisteren kersen heb gekocht, en nu de helft al oud is en onder de vieze plekken zit...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 17:04

Dat ik ruzie heb omdat ik weiger sigaretten voor mn moeder mee te nemen.

En dat ons pap dan ook nog aan de kant van ons mam staat t(°-°t)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 18:16

Vijver die bij thuiskomst een beetje te leeg was...
1 van de plantenbakken was schijnbaar overgelopen....
Afbeelding

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 23:07

Aan de houtwormkevers op mijn kamer.. Mannn... het zijn er zo veel..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 04:38

Aan dat ik weer iets leuks/groots te doen heb en daardoor de hele nacht lig te woelen en mijn vriend wakker hou. Enkeltje naar de bank genomen om maar daar te slapen.. -O-

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 07:21

Britta31 schreef:

Hahahaha :')

Dat mijn wekker nu af ging :(

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 07:27

Dat ik uit kan slapen maar gewoon om 6 uur wakker wordt.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 09:15

Dat mijn aso buren nu 2 weken een chihuahua pup hebben en deze in de vroege ochtend 05.45 uur in de tuin uitlaten en dan roepen: Senna plasje doen! Senna plasje doen! Dan hoor je vervolgens de hele dag Senna FOEI! Senna FOEI! Even later Sennaaaaaatje!!!! Senaaaatje!!! Dan weer later NEE senna FOEI!!! JAAAA Senna nu ben ik er klaar mee hoor!!!

8)7 8)7 8)7 _-:(

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 09:34

Boompje1985 schreef:
Dat mijn aso buren nu 2 weken een chihuahua pup hebben en deze in de vroege ochtend 05.45 uur in de tuin uitlaten en dan roepen: Senna plasje doen! Senna plasje doen! Dan hoor je vervolgens de hele dag Senna FOEI! Senna FOEI! Even later Sennaaaaaatje!!!! Senaaaatje!!! Dan weer later NEE senna FOEI!!! JAAAA Senna nu ben ik er klaar mee hoor!!!

8)7 8)7 8)7 _-:(

het zelfde terug gaan doen maar dan tegen de buren met zo irritant stemmetje erbij

ooit is bij een buurvrouw van mij gedaan ze vroeg aan mij waar ik last van had ik zei van dat gemekker van u om half zes in de ochtend heb haar daarna nooit meer gehoord :o

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 11:35

Bestelling geplaatst bij HM en iets is geannuleerd en nu is het ineens wel weer beschikbaar.. Had met korting bestelt, als ik nu weer bestel kost dat ook nog 5eu verzendkosten.. Hang ook al 10 min aan de telefoon maar het is zo druk :Z :Z

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:16

Er zit een spiertje klem in mijn rechter bil... en het doet PIJN als ik mn been te ver op til :roll:

Heb ik weer +:)+

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:30

Mensen die in het verkeer geen rekening houden met paarden, dan nog roepen dat je maar niet met paarden de weg op moet...

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 16:16

Dat mensen niet gewoon op tijd kunnen komen.
Als je afspreekt op een tijdstip daag je ook gewoon op.
Of je laat wat weten dat je later bent.

Zo kan je toch helemaal niks plannen verdorie!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 23:17

Marktplaats.
Denk ik weer eens iets te gaan proberen te verkopen op marktplaats, komen ze met een bod van nog geen 40% van de vraagprijs. En als ik dan zo netjes ben om iig terug te reageren dat dat echt te weinig is, vragen ze om m'n minimumprijs. Komt eerst naar eens met een fatsoenlijk bod!

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 23:38

Onzekerheid.