Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 08:35

Aftellen naar de voorjaarsvakantie...vandaag tot 16:30 stage, ben met geluk om 17:15 thuis, met pech 17:45 en moet om 18:00 naar stal voor les. Morgen ga ik met stage naar Amsterdam voor examentraining van de leerlingen, dus dat wordt ook een hele lange en vermoeiende dag. En daarna eindelijk vakantie :') maar oh het wordt echt even aftellen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 09:23

denisesilver schreef:
Nou, heb zelden een schoon toilet gezien bij de Efteling. Vrouwen die zeiken (haha) over genderneutrale toiletten, zijn vaak de eersten die bij de mannen gaan pissen als de rij te lang is (en dan heb ik het niet over vrouwen die zeiken ivm de hygiëne). Hier op het werk helaas ook met regelmaat echt gore toiletten meegemaakt bij de dames.

Ergernis: bij thuiskomst gelijk allemaal verwijten naar mijn kop geslingerd krijgen over mijn werk. Waarom denken ouders dat je altijd een achterlijke puber blijft die niks kan?

Heb je met je goede beoordeling teruggeslingerd? ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 09:26

Cayenne schreef:
Aan de foto en dit gebruik tijdens carnaval. Hoe verzinnen mensen dit?
Rijden op een kalfje? Je kunt toch aan je water aanvoelen dat dit dierenmishandeling is?
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/600 ... n-overloon
Echt schandalig... Het arme dier -O-
En Omroep Brabant die de "grappige" foto ook nog plaatst....

Ik open het niet, uit zelfbescherming. Mijn beelddenken kan er al niet tegen.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 09:49

5 bouwvakkers in huis.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 09:49

Shenavallie schreef:
denisesilver schreef:
Nou, heb zelden een schoon toilet gezien bij de Efteling. Vrouwen die zeiken (haha) over genderneutrale toiletten, zijn vaak de eersten die bij de mannen gaan pissen als de rij te lang is (en dan heb ik het niet over vrouwen die zeiken ivm de hygiëne). Hier op het werk helaas ook met regelmaat echt gore toiletten meegemaakt bij de dames.

Ergernis: bij thuiskomst gelijk allemaal verwijten naar mijn kop geslingerd krijgen over mijn werk. Waarom denken ouders dat je altijd een achterlijke puber blijft die niks kan?

Heb je met je goede beoordeling teruggeslingerd? ;)

Zekers :D
Alleen nog niet gezegd dat gevraagd is dat ik weer drie dagen op kantoor kom werken ipv twee, maar daar moeten ze het ook maar mee doen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 10:27

purny schreef:
Wij krijgen na de verbouwing genderneutrale toiletten op het werk. Collega is het daar absoluut niet mee eens, ze moet er niets van hebben....

Ik heb aan haar gevraagd of ze wel eens naar de wc in de trein gaat, daar gaan immers ook mannetjes en vrouwtjes door elkaar heen op...

en dat ik het probleem niet zo zie...

Kan ik me heel goed voorstellen. Was laatst in een koffiezaak, moest je langs een pisbak om bij het toilet te komen. Allemaal gore druppels pis bij de pisbak en daar moest je dus overheen springen. Echt zo goor ! En bij een ander restaurant druppels voor de pot en op de bril, nog goorder.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 10:29

En ik ging laatst bij de AH (ik moet altijd overal plassen helaas) naar de WC. Ik verbaasde me over hoe schoon het was. Was ik per ongeluk naar de mannen wc geweest. :D

Bathena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 10:36

Aan mijzelf en mijn eeuwige getwijfel :')

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 10:44

Ik zit al drie uur te wachten op mijn auto die gerepareerd zou worden binnen een uur.

Na een uur hadden ze het pas net voor elkaar om het wiel eraf te halen.

Maar ik mag wel in het kantoor van de directeur werken en ze komen elk half uur wat te drinken brengen, dat wel _O-

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 10:54

hahahatsjoe schreef:
Kan ik me heel goed voorstellen. Was laatst in een koffiezaak, moest je langs een pisbak om bij het toilet te komen. Allemaal gore druppels pis bij de pisbak en daar moest je dus overheen springen. Echt zo goor ! En bij een ander restaurant druppels voor de pot en op de bril, nog goorder.

Volgens mij is een genderneutrale wc in een gebouw gewoon een wc pot en geen pisbak.

Enne... Hebben we allemaal geen genderneutrale wc thuis?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 11:41

Morgen weer sneeuw. Geef nou lente!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 12:18

Ik zit weer verstopt.

Crp was wel gezakt dus ab doet zijn aan de ene kant.

Zit alleen de magnesium is lastig combineren met de ab (2 uur na en 4 uur voor).

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 12:24

Zou die verstopping niet kunnen komen door een breuk die je van binnen hebt? Volgens mij waren er 2 geconstateerd toch?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 12:26

Telpeva schreef:
Morgen weer sneeuw. Geef nou lente!

Nou idd! Ik wil zon en wat meer warmte!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 12:27

Ja, helemaal mee eens!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 12:30

Telpeva schreef:
Zou die verstopping niet kunnen komen door een breuk die je van binnen hebt? Volgens mij waren er 2 geconstateerd toch?

De ene had ik verkeerd gelezen.

Alleen een kleine liesbreuk en dat kan geen kwaad.

En mijn rechter wijsvinger is helemaal dik opgezwollen warm, maar dat is 100% reuma.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 12:35

Iemand die mij keihard afwijst, maar vervolgens boos wordt omdat ik mijn grens benoem.

Ben echt oprecht verdrietig nu.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 12:43

Goed dat je grens aangeeft.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 12:47

Wachten op pakketten! Ik haat wachten. En een vriendin vroeg me te helpen omdat ze ziek is maar ik moet eerst op die pakketten wachten. En 1 komt met ups, geen ervaring mee, hopelijk zijn ze op tijd.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 13:58

Voor het eerst 5km gerend onder de 30 minuten, maar mijn horloge telt hem als 30:42 :( Onderweg een paar keer hem moeten pauzeren omdat mijn hond zijn poepjes en plasjes moest doen, en dan blijft in de achtergrond de tijd natuurlijk gewoon doorlopen.

Niet onlogisch, maar toch wel een beetje zuur als je hoopt eindelijk de melding te krijgen :(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 14:44

Afbeelding

Soms wel heel wat smeriger ja!
Een chauffeurs wc(oftewel mannenwc) bij een fabriek waar ik heb geladen laatst.

Gister moest ik er weer laden.
Wc bezet, ik hoor de persoon die erop zit gewoon vloeibaar aan de achterkant eruit gooien

Ik eh... Ben naar de klant gereden, ik wist voortijd de parkeerplaats met bosjes te vinden.
Ik heb standaard boterhamzakjes mee zodat daar de gebruikte wc papier in kan... en dat is 100% schoner dan die wc te gebruiken
Zebrastreep schreef:
Vertel, ziet een mannen toilet buiten de urinoir anders uit?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 15:05

Helaas inderdaad een keer gehad met een monteur die op het damestoilet de geit ging verzetten. Wat zag dat toilet er goor uit (man was al met de noorderzon vertrokken, dus konden hem er niet op aanspreken). Al vaker gehad dat bezoekers 'even naar het toilet' moeten en dat er daarna pis op de bril ligt (wat is de moeite van het wegvegen...), waardoor we al twijfels begonnen te krijgen of we nog wel iemand naar het toilet moesten laten gaan. Toch nog een keer een bezoekster laten gaan, omdat die 'echt hoge nood had'. Omdat het nogal lang duurde (wij moeten er dan bij in de buurt blijven, vanwege persoonlijke spullen die anders onbeheerd blijven), had ik gelijk het toilet even gecheckt toen de vrouw wegging. Wat een varken was dat mens, de stront zat zelfs op de bril! Ik heb haar gelijk in het pand opgezocht en verzocht mee terug te lopen om te zien wat ze had aangericht, plus daarbij gezegd dat wij ook nog graag van een schoon toilet gebruik willen maken. Ik heb het haar zelf schoon laten maken, wat ze ook heeft gedaan (zo goed als). Er zijn echt grenzen. Ze heeft er alleen met dit gedrag wel voor gezorgd dat we nu helemaal geen bezoekers meer op ons personeelstoilet willen. Ze gaan maar naar een andere organisatie.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 16:03

De mondhygiënist. Buiten om dat ze lekker met een apparaat in mijn mond en onder mijn tandvlees ging lopen roeren, ging ze het daarna ook nog even handmatig lopen beroeren onder mijn tandvlees. Resultaat dat ik heel erg ging bloeden.

Ik blijf ervan overtuigd dat deze mensen een slecht huwelijk hebben en het compenseren met het roeren onder de tandvlees en dan gaan lopen vertellen dat er tandsteen zit. :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 16:15

Stoer dat jullie dat gedaan hebben jenaville! Zal die vrouw nooit weer doen. Die schaamte voel ik hier op afstand :+

JudithGigi schreef:
Voor het eerst 5km gerend onder de 30 minuten, maar mijn horloge telt hem als 30:42 :( Onderweg een paar keer hem moeten pauzeren omdat mijn hond zijn poepjes en plasjes moest doen, en dan blijft in de achtergrond de tijd natuurlijk gewoon doorlopen.

Niet onlogisch, maar toch wel een beetje zuur als je hoopt eindelijk de melding te krijgen :(

Welk horloge gebruik je? Sommigen kun je kort stopzetten en hervatten. (Vergeet ik ook altijd)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 16:27

De monteur die tussen 12-15:30 zou komen, die er niet was, dus net toen mijn vriend en ik een dutje wouden doen, ging de bel, met yes de monteur :+

Geen dutje voor mij helaas :')