maar oh het wordt echt even aftellen Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar oh het wordt echt even aftellen denisesilver schreef:Nou, heb zelden een schoon toilet gezien bij de Efteling. Vrouwen die zeiken (haha) over genderneutrale toiletten, zijn vaak de eersten die bij de mannen gaan pissen als de rij te lang is (en dan heb ik het niet over vrouwen die zeiken ivm de hygiëne). Hier op het werk helaas ook met regelmaat echt gore toiletten meegemaakt bij de dames.
Ergernis: bij thuiskomst gelijk allemaal verwijten naar mijn kop geslingerd krijgen over mijn werk. Waarom denken ouders dat je altijd een achterlijke puber blijft die niks kan?
Cayenne schreef:Aan de foto en dit gebruik tijdens carnaval. Hoe verzinnen mensen dit?
Rijden op een kalfje? Je kunt toch aan je water aanvoelen dat dit dierenmishandeling is?
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/600 ... n-overloon
Echt schandalig... Het arme dier
En Omroep Brabant die de "grappige" foto ook nog plaatst....
Shenavallie schreef:denisesilver schreef:Nou, heb zelden een schoon toilet gezien bij de Efteling. Vrouwen die zeiken (haha) over genderneutrale toiletten, zijn vaak de eersten die bij de mannen gaan pissen als de rij te lang is (en dan heb ik het niet over vrouwen die zeiken ivm de hygiëne). Hier op het werk helaas ook met regelmaat echt gore toiletten meegemaakt bij de dames.
Ergernis: bij thuiskomst gelijk allemaal verwijten naar mijn kop geslingerd krijgen over mijn werk. Waarom denken ouders dat je altijd een achterlijke puber blijft die niks kan?
Heb je met je goede beoordeling teruggeslingerd?
purny schreef:Wij krijgen na de verbouwing genderneutrale toiletten op het werk. Collega is het daar absoluut niet mee eens, ze moet er niets van hebben....
Ik heb aan haar gevraagd of ze wel eens naar de wc in de trein gaat, daar gaan immers ook mannetjes en vrouwtjes door elkaar heen op...
en dat ik het probleem niet zo zie...
hahahatsjoe schreef:Kan ik me heel goed voorstellen. Was laatst in een koffiezaak, moest je langs een pisbak om bij het toilet te komen. Allemaal gore druppels pis bij de pisbak en daar moest je dus overheen springen. Echt zo goor ! En bij een ander restaurant druppels voor de pot en op de bril, nog goorder.
Telpeva schreef:Zou die verstopping niet kunnen komen door een breuk die je van binnen hebt? Volgens mij waren er 2 geconstateerd toch?
Onderweg een paar keer hem moeten pauzeren omdat mijn hond zijn poepjes en plasjes moest doen, en dan blijft in de achtergrond de tijd natuurlijk gewoon doorlopen.

Zebrastreep schreef:Vertel, ziet een mannen toilet buiten de urinoir anders uit?

JudithGigi schreef:Voor het eerst 5km gerend onder de 30 minuten, maar mijn horloge telt hem als 30:42Onderweg een paar keer hem moeten pauzeren omdat mijn hond zijn poepjes en plasjes moest doen, en dan blijft in de achtergrond de tijd natuurlijk gewoon doorlopen.
Niet onlogisch, maar toch wel een beetje zuur als je hoopt eindelijk de melding te krijgen