Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:08

"school betaald het hotel, ontbijt, musea, tentoonstellingen en ov in Berlijn, we vragen alleen 335 euro van jullie."

Oftewel, school REGELT die dingen, wij betalen het gewoon :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:16

Telpeva schreef:
Bellatrix schreef:
Dat is een hele slechte zaak hoor Telpeva! Je moet erachteraan blijven gaan, dat ding moet gewoon gemaakt worden.

Dat ga ik ook zeker doen, ze hadden aangegeven 'deze week' dus ze hebben nog een paar uur.

Heb je hem via WMO? Heel raar want als ik bel komen ze binnen de twee of drie dagen en ik heb hem via Meyra.
Weet niet waar je woont, zal er ongetwijfeld mee te maken hebben maar zo lang is niet normaal :n

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:16

Marigold schreef:
De (op een heel enkele uitzondering na en met uitzondering van fietsstallingen bij bepaalde grote supermarktketens) totale afwezigheid van openbare stopcontacten om even een elektrische fiets bij te laden. Of bijvoorbeeld je telefoon.
Terwijl er voor auto’s wel openbare oplaadpunten zijn.
Nu heb ik 5 km moeten trappen zonder ondersteuning / lopen omdat het harder waaide dan ik verwachtte en ik een oudere fiets heb die het niet zo lang volhoudt. En met mijn chronische pijn baal ik daar dan zo van…

Dus een shoutout naar een ieder van jullie (paardenmensen, veelal met ruimte en in buitengebied) die langs een fietsroute woont en een hoekje vrij wil en kan maken langs de oprit: een aangesloten stopcontact, een bankje en misschien een mini bieb. Geldkistje en/of qr code erbij voor vrijwillige donatie. De recreant/fietser zal je dankbaar zijn.

wij hebben op stal een stopcontact in het fietsenhok, dus regelmatig staat daar een fiets te laden.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:17

appelflap. Gisteren gevraagd of de te corrigeren facturen klopten. “Nee, daar moet deze nog bij.” Oké prima, doen we. Daar had die dus niet bij gemoeten, dus nu kan ik waarschijnlijk wéér een correctie factuur uitsturen. Godzijdank is het er maar een en is het intern, maar dan nog. De vlag gaat uit als ik dit project af mag sluiten. Geouwekut.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:17

Tot 10 tellen Denise. :j
Even diep ademhalen, het is bijna weekend. :(:)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:20

Laatste gejank en dan houd ik op; we moeten VERPLICHT een AI bootcamp volgen van het werk. Rot op met die energie en water zuipende paasei. Ik wil mijn eigen hersenen gebruiken, nu die nog werken.

Haha ja, adem in adem uit. Vanavond maar even gaan zwemmen ofzo. Het weer helpt ook niet mee met mijn algemene gemoedstoestand, ondanks dat ik de herfst heerlijk vind :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:21

Ik denk dat je even bokshandschoenen aan moet trekken en je frustraties eruit moet slaan. :D

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:24

Ik krijg elke dag het gevoel dat ik gestraft word voor mijn inzet voor mijn werk. De "migratiemigraine" is intens. Nergens is goed over nagedacht. Negatieve adviezen zijn genegeerd. En communicatie heeft echt niemand ooit van gehoord.
Elke dag begin ik positief (vooralsnog) maar in de loop van de dag komt er elke keer een moment dat ik denk krijg de paasei, ik neem per direct ontslag.

Maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet, want ik vind mijn werk leuk en ik heb zo geen zin ergens anders opnieuw te beginnen.

Gistermiddag had ik ook een collega in tranen aan de lijn, nou daarna kon ik wel ophouden, mijn energie was er helemaal doorheen. Ik begrijp haar, maar ik trek dat er echt niet bij.
Toen een collega appte "welke dagen ben jij volgende week op kantoor" om me voor te stellen aan een nieuwe collega brak al helemaal mijn klomp. Ik heb al zo vaak gezegd dat ik alleen naar kantoor ga in pure noodzaak. Het is een reistijd van gemiddeld 5 uur en die tijd kan ik beter in het werk steken. Ik red het nu al niet.

En dan ook verwachten dat we positieve praatjes naar klanten op gaan hangen. Nou echt niet. Liegen heeft totaal geen zin, werkt alleen maar averechts. Ik begrijp echt niet dat een bedrijf zo in elkaar kan zitten op deze manier. Wat een dikke ellende.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:27

Beetje jammer dat je je werk dan zo leuk vindt. :(:)
Dan blijf je toch hangen ondanks dat het er eigenlijk niet zo gezellig is.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:28

Bellatrix schreef:
Ik denk dat je even bokshandschoenen aan moet trekken en je frustraties eruit moet slaan. :D

Haha schijnt slechte gewoontes aan te leren heb ik ergens eens gelezen. Dat je dan woede afreageert met geweld of zo. Nee, teveel staan is nog steeds niet lekker voor mijn pootje, dus ik ga voor “lage intensiteit training”, aldus mijn zus over het zwemmen. Nou, ze moesten mij bijna uit het water vissen :')

Niobe :(:)
Ervaring leert dat leuk werk in een omgeving die niet verdraaglijk is, geen doen is. Ik zou toch rond gaan neuzen voor iets dichterbij. Als ik advies mag geven.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:30

Bellatrix schreef:

Oké, ik las hier dus ‘bokthandschoenen’. Dacht dat je bedoelde op het toetsenbord ermee rammen en lekker bokken :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:31

_O-
Als het helpt? :D

Foaly

Ik moest een PO overzicht maken voor september en zat te schelden want onze opdrachtnummers kwamen totaal niet overeen met de taaknummers van de klant... tot ik zag dat ik de opdrachten van augustus had gepakt in plaats van september. Goedemorgen :Z

Niobe

Bellatrix schreef:
Beetje jammer dat je je werk dan zo leuk vindt. :(:)
Dan blijf je toch hangen ondanks dat het er eigenlijk niet zo gezellig is.

Nou het scheelt dat ik niet helemaal alleen in het schuitje zit. Mijn leidinggevende denkt er ook net zo over, maar die wordt nog net niet dagelijks in haar gezicht gespuugd door haar eigen leidinggevende.
En ik heb ook wel gezellige collega's, de twee waar ik het over had kan ik ook heel goed mee. Alleen de ene zit zelf er helemaal doorheen, wat ik echt begrijp, maar ik kan het niet aan dat ook op mijn schouders te nemen. Ik hoor het aan, maar het zuigt mijn energie ook weg.

De andere collega zit wat hoger in de ranglijst en die heeft niet helemaal goed door dat ik momenteel het werk van ongeveer 14 mensen doe en vindt het dan belangrijk dat ik een nieuwe collega ontmoet die mij mogelijk binnenkort gaat ondersteunen voor een heel klein deel. Dat zou ik normaal ook heel graag willen doen, maar momenteel gaat dat gewoon echt niet. Als het hier om de hoek zat, dan kwam ik wel even langs, maar het is in Amsterdam.
En ik vind het dan heel even heel lastig dat hij dat zelf niet snapt.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:32

Hahaaha je hebt zo’n spacebar die je via usb vast kan maken en inderdaad op kan slaan.

Het zwembad heeft geen tijden voor baantjes trekken op vrijdag en in het weekend
Afbeelding

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:33

Denk wel aan jezelf Niobe :(:) Ik heb uiteindelijk zelf wel de stap genomen om ander werk te gaan zoeken, maar die stap is wel heel moeilijk dat weet ik maar al te goed. Ik ben overigens nu wel heel blij met mijn huidige baan.

Mijn paard is sinds vorige week kreupel. Wel heel erg verbeterd, maar ze loopt net niet helemaal goed. Veearts is vanmorgen geweest. Die weet het ook niet. Op het harde was ze iets zichtbaarder kreupel dan op het zand. Advies is nu 2 weken rust ( wel op de wei, even in haar eentje met zicht op de andere paarden) stappen en op novacam.
Als het niet verbeterd dan verder kijken…

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:34

denisesilver schreef:
Bellatrix schreef:

Haha schijnt slechte gewoontes aan te leren heb ik ergens eens gelezen. Dat je dan woede afreageert met geweld of zo. Nee, teveel staan is nog steeds niet lekker voor mijn pootje, dus ik ga voor “lage intensiteit training”, aldus mijn zus over het zwemmen. Nou, ze moesten mij bijna uit het water vissen :')

Niobe :(:)
Ervaring leert dat leuk werk in een omgeving die niet verdraaglijk is, geen doen is. Ik zou toch rond gaan neuzen voor iets dichterbij. Als ik advies mag geven.

Zolang ik mag thuiswerken en mijn huidige werkzaamheden mag blijven doen en hopelijk gauw het een en ander kan afstaan wat eigenlijk niet bij mij hoort, dan blijf ik.
Zogauw dat verandert, dan ga ik inderdaad iets in de buurt zoeken. Zwoegen hoeft niet per se in Amsterdam vind ik :') Zou echt jammer zijn, maar ja, het is echt te ver weg.

Jij ook :knuffel:

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:36

Pfff de paarden tandarts is gestopt bij de praktijk. Ze hebben nu niemand die tanden kan doen "ja x kan wel even kijken of het dringend nodig is, maar wij weten verder ook niemand... Dusjaaa... "

Echt fijn weer dit (ik zit in Denemarken, voordat iemand met suggesties komt :D )

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:38

Ineke2 schreef:
Denk wel aan jezelf Niobe :(:) Ik heb uiteindelijk zelf wel de stap genomen om ander werk te gaan zoeken, maar die stap is wel heel moeilijk dat weet ik maar al te goed. Ik ben overigens nu wel heel blij met mijn huidige baan.

Mijn paard is sinds vorige week kreupel. Wel heel erg verbeterd, maar ze loopt net niet helemaal goed. Veearts is vanmorgen geweest. Die weet het ook niet. Op het harde was ze iets zichtbaarder kreupel dan op het zand. Advies is nu 2 weken rust ( wel op de wei, even in haar eentje met zicht op de andere paarden) stappen en op novacam.
Als het niet verbeterd dan verder kijken…

Ja is ook wel zo, dankjewel :knuffel: Ik doe vandaag de telefoon uit en ga alleen nog even lekker een leuk uitzoekklusje doen en volgende week beginnen we weer opnieuw. Blijkbaar is er vandaag toch ook niemand aanwezig die mijn dringende vragen kan beantwoorden, dus waarom zou ik dan nog moeilijk doen :')

Sterkte met je paardje :knuffel: wat naar!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:39

Ja, stop anders wat eerder met werken als dat kan. Even wat tijd voor jezelf. :j :*

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:51

Ik ben ook aan het kijken voor ander werk, maar ik kan niks vinden naar mijn zin. En als ik iets tofs vind dan kom ik niet in aanmerking.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:52

Ben jij ook niet blij met je of op je werk Suzanne?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:54

Bellatrix schreef:

Hm, moeilijk verhaal. En ik zit er al 10 jaar dus ben mijn functie eigenlijk ontgroeid maar er zijn (nog) geen doorgroeimogelijkheden. Ik hoop dat een collega vertrekt maar die zit er ook al 7 jaar.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 13:57

denisesilver schreef:
Hahaaha je hebt zo’n spacebar die je via usb vast kan maken en inderdaad op kan slaan.

Het zwembad heeft geen tijden voor baantjes trekken op vrijdag en in het weekend
[ Afbeelding ]

Ik heb dat dus maar dan een enter knop. Zou die toch eens in gebruik moeten nemen :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:59

Suzanne F. schreef:
Bellatrix schreef:

Hm, moeilijk verhaal. En ik zit er al 10 jaar dus ben mijn functie eigenlijk ontgroeid maar er zijn (nog) geen doorgroeimogelijkheden. Ik hoop dat een collega vertrekt maar die zit er ook al 7 jaar.

En die geeft geen teken dat ze/hij weg wil?