Oftewel, school REGELT die dingen, wij betalen het gewoon

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:Bellatrix schreef:Dat is een hele slechte zaak hoor Telpeva! Je moet erachteraan blijven gaan, dat ding moet gewoon gemaakt worden.
Dat ga ik ook zeker doen, ze hadden aangegeven 'deze week' dus ze hebben nog een paar uur.
Marigold schreef:De (op een heel enkele uitzondering na en met uitzondering van fietsstallingen bij bepaalde grote supermarktketens) totale afwezigheid van openbare stopcontacten om even een elektrische fiets bij te laden. Of bijvoorbeeld je telefoon.
Terwijl er voor auto’s wel openbare oplaadpunten zijn.
Nu heb ik 5 km moeten trappen zonder ondersteuning / lopen omdat het harder waaide dan ik verwachtte en ik een oudere fiets heb die het niet zo lang volhoudt. En met mijn chronische pijn baal ik daar dan zo van…
Dus een shoutout naar een ieder van jullie (paardenmensen, veelal met ruimte en in buitengebied) die langs een fietsroute woont en een hoekje vrij wil en kan maken langs de oprit: een aangesloten stopcontact, een bankje en misschien een mini bieb. Geldkistje en/of qr code erbij voor vrijwillige donatie. De recreant/fietser zal je dankbaar zijn.
Bellatrix schreef:Ik denk dat je even bokshandschoenen aan moet trekken en je frustraties eruit moet slaan.
Bellatrix schreef:Beetje jammer dat je je werk dan zo leuk vindt.
Dan blijf je toch hangen ondanks dat het er eigenlijk niet zo gezellig is.
denisesilver schreef:Bellatrix schreef:Ik denk dat je even bokshandschoenen aan moet trekken en je frustraties eruit moet slaan.
Haha schijnt slechte gewoontes aan te leren heb ik ergens eens gelezen. Dat je dan woede afreageert met geweld of zo. Nee, teveel staan is nog steeds niet lekker voor mijn pootje, dus ik ga voor “lage intensiteit training”, aldus mijn zus over het zwemmen. Nou, ze moesten mij bijna uit het water vissen
Niobe![]()
Ervaring leert dat leuk werk in een omgeving die niet verdraaglijk is, geen doen is. Ik zou toch rond gaan neuzen voor iets dichterbij. Als ik advies mag geven.
Ineke2 schreef:Denk wel aan jezelf NiobeIk heb uiteindelijk zelf wel de stap genomen om ander werk te gaan zoeken, maar die stap is wel heel moeilijk dat weet ik maar al te goed. Ik ben overigens nu wel heel blij met mijn huidige baan.
Mijn paard is sinds vorige week kreupel. Wel heel erg verbeterd, maar ze loopt net niet helemaal goed. Veearts is vanmorgen geweest. Die weet het ook niet. Op het harde was ze iets zichtbaarder kreupel dan op het zand. Advies is nu 2 weken rust ( wel op de wei, even in haar eentje met zicht op de andere paarden) stappen en op novacam.
Als het niet verbeterd dan verder kijken…
denisesilver schreef:Hahaaha je hebt zo’n spacebar die je via usb vast kan maken en inderdaad op kan slaan.
Het zwembad heeft geen tijden voor baantjes trekken op vrijdag en in het weekend
[ Afbeelding ]
Suzanne F. schreef:Bellatrix schreef:Ben jij ook niet blij met je of op je werk Suzanne?
Hm, moeilijk verhaal. En ik zit er al 10 jaar dus ben mijn functie eigenlijk ontgroeid maar er zijn (nog) geen doorgroeimogelijkheden. Ik hoop dat een collega vertrekt maar die zit er ook al 7 jaar.