Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 20:58

Ik erger er aan dat ik vanmorgen niet goed heb uitgekeken met het uitwijken met de kruiwagen.
Moest de leb lammeren opstrooien, alleen daar voor moet ik door een klein/smal gangetje,
en in dat gangetje staan ook 2 emmers met melk. Alleen bij 1 ligt er een plank op en de andere nog niet,
dus ik probeerde met mijn kruiwagen te ontwijken. Alleen bij deze manoeuvre even vergeten dat er
ook iets van hout/ijzer aan de rechterkant staat. Ramde zo met de kruiwagen handvat er tegen aan,
alleen mijn duim zat er tussen.. Extreme pijn kwam eruit kon tijdens het opstrooien niet eens meer het plakje stro vast houden.

Het werd even blauw aan de zijkant maar later op de dag is het weg gegaan en eigenljk ook niet zo veel last van meer van gehad..
tot dat ik iets met gewicht moest tillen was het ander verhaal.

Voelde het net weer een soort van inschieten in de duim na dat ik een glas wou op tillen.
Zal wel gekneusd zijn denk ik zo..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 21:06

imaudy schreef:
Duurt
Heel
Lang

Doe
Het
Langzaam

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 21:13

Daenerys schreef:
Collega is zwanger en kon vanaf dag 1 dat ze het wist opeens niet meer functioneren op werk.
Nu zit ze in de ziektewet. Komt wel eens even koffie drinken en dan waggelt ze klagend rond over hoe zwaar het is bladiebla.
Zie ik haar vanmiddag met twee boodschappentassen op de fiets stappen en zo wegfietsen.
Had echt zin om het te filmen en in de groepsapp van werk te zetten ~~}>

Dit vind ik echt heel rot!
Ik ben ook twee keer vanaf dag 1 ziek geweest door zwanger zijn en ook in de ziektewet maar door dit soort berichten ga je je alleen maar schuldiger voelen….

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 21:13

luuntje schreef:
Froukje wat fijn dat de uitslag goed is.
Wat zal je opgelucht zijn.

Ik ga op tijd naar bed. Ben enorm moe.
Afgelopen nacht wederom maar 4 uur in etappes geslapen.

:(:)

Ik ook al maar 4 uur verdeeld over hele nacht, als ik dat gehaald heb. Dat slapen wordt hier weer steeds slechter. Heb dus ook al vanaf half 9 vanmorgen knallende koppijn.

Cowboy55

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 21:38

Vanmiddag 16:00 uur: onze combiketel klinkt ineens alsof kiezels in het systeem zitten. Onderhoudsdienst gebeld: “Oh, dat zal de ventilator zijn. Kan geen kwaad, zelfs niet als ie kapot draait. Komen we volgende week wel effe vervangen”.

3 uur later: water loopt langs de muur, hele boel lek. Snel de storingsdienst bellen. Die blijkt er ook gewoon kantooruren op na te houden….tot 16:15 uur! Hadden ze misschien geen zin om op vrijdag om 16:00 uur nog iets te gaan doen?!

Dus nu water afgesloten, de hele boel droog gedweild en wachten of iemand morgen bereid is om vorm te geven aan hun beroemde 24/7 dienstverlening…. -:(-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 22:13

Met snoeihout fijn zagen schoot de multitool uit. Auw.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 22:54

Ik lust alleen wit brood, moet voor morgen nog lunch klaar maken maar we hebben blijkbaar helemaal niks meer in huis. 10 verschillende soorten brood in de diepvries behalve de ene soort die ik lust.
Ik moet morgen weg voordat de winkels open gaan dus kan ook niks halen maar ben wel van 8-17:30 van huis weg dus ik moet goed eten mee hebben. Ik heb niks om mee te nemen nu en daar kan ik ook geen eten halen.

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 22:56

Morgen open dag op school, ik moet die kinderen gaan rondleiden.
09:30 er zijn en om 15:30 stoppen we.
We krijgen lunch door school, maar ik koop niks daar want ik vind het er niet zo lekker uitzien.
Luxe problemen zeg.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 23:13

Polarize schreef:
Ik lust alleen wit brood, moet voor morgen nog lunch klaar maken maar we hebben blijkbaar helemaal niks meer in huis. 10 verschillende soorten brood in de diepvries behalve de ene soort die ik lust.
Ik moet morgen weg voordat de winkels open gaan dus kan ook niks halen maar ben wel van 8-17:30 van huis weg dus ik moet goed eten mee hebben. Ik heb niks om mee te nemen nu en daar kan ik ook geen eten halen.

Ergens onderweg op de dag wat halen?
En anders een minder lekker broodje :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 23:17

AnnemiekvM schreef:
Polarize schreef:

Ergens onderweg op de dag wat halen?
En anders een minder lekker broodje :+

Het is geen geval van minder lekker broodje helaas, ben autistisch en het is echt het enige brood wat ik kan eten. Onderweg wat halen lukt mij daardoor ook niet.

BienotjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 00:02

Polarize schreef:

Het is geen geval van minder lekker broodje helaas, ben autistisch en het is echt het enige brood wat ik kan eten. Onderweg wat halen lukt mij daardoor ook niet.[/quote]

Heel vervelend, maar met tien soorten beschikbaar maar net niet degene die jou genoeg past dan kom je wel in het kader van eigen verantwoordelijkheid om dingen passend voor jezelf te regelen ipv anderen de schuld geven. Denk je niet?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 00:05

Geen wraps in huis om een lunch mee te maken? Of voor een keer kwark mee met eventueel een beetje siroop of honing om het wat zoeter te maken.
Je moet toch wat eten, een hele dag zonder gaat niet.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-24 00:17

Bienotje schreef:
Polarize schreef:

Het is geen geval van minder lekker broodje helaas, ben autistisch en het is echt het enige brood wat ik kan eten. Onderweg wat halen lukt mij daardoor ook niet.

Heel vervelend, maar met tien soorten beschikbaar maar net niet degene die jou genoeg past dan kom je wel in het kader van eigen verantwoordelijkheid om dingen passend voor jezelf te regelen ipv anderen de schuld geven. Denk je niet?[/quote]

Beetje makkelijk om te zeggen tegen iemand met autisme :)

"Net niet degene die jou genoeg past" is een beetje te licht opgevat denk ik zo. Mensen met autisme kunnen meerdere redenen hebben waardoor ze iets echt niet kunnen eten en daar zelfs fysiek op reageren tot kokhalzen of overgeven aan toe. Ik weet niet hoe erg het bij polarize is, maar het is niet iets om over het internet lichtzinnig op te vatten.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 00:23

Ineke2 schreef:
Geen wraps in huis om een lunch mee te maken? Of voor een keer kwark mee met eventueel een beetje siroop of honing om het wat zoeter te maken.
Je moet toch wat eten, een hele dag zonder gaat niet.

Helaas geen wraps, ook geen kwark... zijn inderdaad de dingen die ik pak als brood geen optie is, omdat ik daar ook niet al teveel problemen mee heb.
Blijkbaar hebben mijn ouders de week planning van de boodschappen anders deze week waardoor er vandaag geen boodschappen gedaan zijn en we bijna niks in huis hebben. Als ik het wist had ik er rekening mee gehouden, maar ik vroeg vanochtend of ik na werk nog wat boodschappen mee moest nemen naast de dingen voor het avondeten, en ze zeiden dat het niet nodig was. Daar vertrouw ik dan op.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 00:30

Geen bakker die vroeger open is? Hier zijn ze om 7 uur open.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 00:34

Op alle dagen behalve zaterdag :+
Ik vond nog 2 karamel zeezout rijstwafels in het keukenkastje dus uhh...iets is beter dan niets

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 00:38

Ehm hebben jullie eieren in huis? Dan een ei wrap maken.
Klop 2 eieren met een klein scheutje melk of slagroom, peper zout en eventueel kruiden naar smaak. Bak in de pan gaar en laat even een beetje afkoelen. Roomkaas erop, met kipfilet, komkommer, wat sla en geraspte kaas. Oprollen en een keer doorsnijden. Klaar is je lunch :)
Beleg kun je natuurlijk zelf kiezen, is maar een voorbeeld.
Hopelijk heb je er wat aan.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 00:39

Ohh daar kan ik nog wel eens naar kijken, mn ouders hadden het er wel over gehad dat ze eieren hadden gekregen van mijn oom, dankjewel!

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 00:44

Er zou leuk paardenpakketje /3 uit Zweden komen. Heeft de verzender het zelf naar een pakketpunt in de buurt gestuurd (pakketpunt in woonhuis). Had liever naar huisadres gehad, maar oke. Zou het om half 5 vandaag daar aankomen, waren ze niet aanwezig terwijl ze wel open hadden moeten zijn en in het weekend zijn ze ook dicht -:(- DHL ja.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 01:10

Mijn moeder heeft nog glutenvrij wit brood wat ik ga proberen, en ze racet morgenochtend naar de winkel terwijl ik me klaar maak. Blijkbaar hebben we 2 bakkers in ons dorpje en is de andere wel om 7:00 los, dus ze haalt daar brood. Alles komt goed *\o/*

Het is trouwens inderdaad vrij erg bij mij op het gebied van eten, ben heel gevoelig voor textuur en ga over mn nek als het verkeerd valt, vandaar ook zo'n extreme reactie als het niet loopt zoals het hoort met het eten. En onverwachtse veranderingen en autisme zijn sws geen goeie combinatie :') had namelijk een heel plan om lekker eitje te bakken en alles al klaar gelegd, zat me al helemaal voor te bereiden op hoe erg ik er morgen van ging genieten, en zou brood pakken..niks

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 06:58

Pfff ik leef weer, door het gesprek van gisteren met de WMO toch zo overprikkeld na dat uurtje.
Dat ik om 20.30u toch maar naar bed ben gegaan en ook eigenlijk meteen weg was.
Dacht laat ik dan door slapen tot een uur of 8, maar vond 5.45u ook wel genoeg.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 08:53

Teveek citroen in de muffins gedaan dus nu zijn het citroen muffins ipv blueberry muffins Y;(

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 09:07

Goeiemorgen zeg, even brood bij de bakker halen. 11,50 voor 6 bolletjes, 3 croissantjes en een paar gevulde koeken. Maar ik heb lunch :') en druk dat het daar is om 7 uur 's ochtends wow

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 09:28

Polarize schreef:
Goeiemorgen zeg, even brood bij de bakker halen. 11,50 voor 6 bolletjes, 3 croissantjes en een paar gevulde koeken. Maar ik heb lunch :') en druk dat het daar is om 7 uur 's ochtends wow

Hé maar jou probleem is opgelost voordat je aan het werk moest :)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 09:44

Alja schreef:
Polarize schreef:

Hé maar jou probleem is opgelost voordat je aan het werk moest :)

Dat wel! Kan ik rustig een dag naar school zonder te overleven op rijstwafels :')