Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daenerys schreef:Collega is zwanger en kon vanaf dag 1 dat ze het wist opeens niet meer functioneren op werk.
Nu zit ze in de ziektewet. Komt wel eens even koffie drinken en dan waggelt ze klagend rond over hoe zwaar het is bladiebla.
Zie ik haar vanmiddag met twee boodschappentassen op de fiets stappen en zo wegfietsen.
Had echt zin om het te filmen en in de groepsapp van werk te zetten
luuntje schreef:Froukje wat fijn dat de uitslag goed is.
Wat zal je opgelucht zijn.
Ik ga op tijd naar bed. Ben enorm moe.
Afgelopen nacht wederom maar 4 uur in etappes geslapen.
Polarize schreef:Ik lust alleen wit brood, moet voor morgen nog lunch klaar maken maar we hebben blijkbaar helemaal niks meer in huis. 10 verschillende soorten brood in de diepvries behalve de ene soort die ik lust.
Ik moet morgen weg voordat de winkels open gaan dus kan ook niks halen maar ben wel van 8-17:30 van huis weg dus ik moet goed eten mee hebben. Ik heb niks om mee te nemen nu en daar kan ik ook geen eten halen.
AnnemiekvM schreef:Polarize schreef:Ik lust alleen wit brood, moet voor morgen nog lunch klaar maken maar we hebben blijkbaar helemaal niks meer in huis. 10 verschillende soorten brood in de diepvries behalve de ene soort die ik lust.
Ik moet morgen weg voordat de winkels open gaan dus kan ook niks halen maar ben wel van 8-17:30 van huis weg dus ik moet goed eten mee hebben. Ik heb niks om mee te nemen nu en daar kan ik ook geen eten halen.
Ergens onderweg op de dag wat halen?
En anders een minder lekker broodje
Polarize schreef:Ik lust alleen wit brood, moet voor morgen nog lunch klaar maken maar we hebben blijkbaar helemaal niks meer in huis. 10 verschillende soorten brood in de diepvries behalve de ene soort die ik lust.
Bienotje schreef:Polarize schreef:Ik lust alleen wit brood, moet voor morgen nog lunch klaar maken maar we hebben blijkbaar helemaal niks meer in huis. 10 verschillende soorten brood in de diepvries behalve de ene soort die ik lust.
Het is geen geval van minder lekker broodje helaas, ben autistisch en het is echt het enige brood wat ik kan eten. Onderweg wat halen lukt mij daardoor ook niet.
Ineke2 schreef:Geen wraps in huis om een lunch mee te maken? Of voor een keer kwark mee met eventueel een beetje siroop of honing om het wat zoeter te maken.
Je moet toch wat eten, een hele dag zonder gaat niet.
Alja schreef:Polarize schreef:Goeiemorgen zeg, even brood bij de bakker halen. 11,50 voor 6 bolletjes, 3 croissantjes en een paar gevulde koeken. Maar ik heb lunchen druk dat het daar is om 7 uur 's ochtends wow
Hé maar jou probleem is opgelost voordat je aan het werk moest