ogidni schreef:_San87_ schreef:
Een MoccaMaster.
Love it
Bijna weer punten bij elkaar om er 1 via D.E. te bestellen.
https://www.blokker.nl/moccamaster?gcls ... gL2R_D_BwE

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ogidni schreef:_San87_ schreef:
Een MoccaMaster.
Love it
Bijna weer punten bij elkaar om er 1 via D.E. te bestellen.
https://www.blokker.nl/moccamaster?gcls ... gL2R_D_BwE
xPabloBokt schreef:fohadie schreef:
Ik weet niet of het helpt, maar ik heb dit ooit met mijn cardioloog gehad. Ik had telefonisch contact ivm een vraag over corona. Ik had een mail gestuurd, maar mijn cardioloog vond het fijner om te bellen. Toen ook ineens een rekening. Ik heb toen contact opgenomen met mijn zorgverzekering dat ik zelf niet voor het telefonisch contact had gekozen en ik het heel vreemd vond dat ook dit van mijn eigen risico afging. Toen is de rekening geseponeerd.
Wellicht helpt het als je contact opneemt met je zorgverzekering? Ik weet dat telefonisch consult normaal wel je eigen risico kost, maar dan heb je echt een consult. Jij zegt dat je nog niet onder behandeling was, dus dat lijkt niet te kloppen? Succs iig.
Update (en ik ben denk ik nog pissiger dan eerst):
VGZ kan niks doen geven ze aan. Als ik bezwaar wil maken moet ik de psychologiepraktijk bellen.
Ik dat dus gelijk doen. Zij gaat nakijken waar de kosten voor zijn gedeclareerd.
Grofweg €60,- is de telefonische pre-intake. Snap ik. Dat is inhoudelijk en zie ik als triage. Vind ik niet erg om voor te betalen ondanks dat het niet vooraf is aangegeven.
Echter de overige €30,- is letterlijk omdat de psychologiepraktijk mijn voicemail in heeft gesproken omdat ik niet opnam. Ik was toen aan het werk en heb drie uur later teruggebeld en gesproken. Dat kost me dus blijkbaar €30,- en dat is blijkbaar ook nog eens gegrond?
Echt mijn kin ligt op mijn knieën, ik kan hier zo kwaad om worden. €30,- vanwege een fiets voicemail? Dat is bijna de helft van mijn weekboodschappen.
Oh ja en die muts aan de telefoon vergelijkt het met de tandarts, dat ik daar ook voor moet betalen als ik geen verzekering heb. Ja allemaal leuk enzo, maar die haalt tenminste nog mijn tandsteen weg en controleert op gaatjes en dergelijke. Wat me overigens voor een standaard consult maar rond de €40,- kost.
Ik ga emigreren ofzo. Doei.
xPabloBokt schreef:fohadie schreef:
Ik weet niet of het helpt, maar ik heb dit ooit met mijn cardioloog gehad. Ik had telefonisch contact ivm een vraag over corona. Ik had een mail gestuurd, maar mijn cardioloog vond het fijner om te bellen. Toen ook ineens een rekening. Ik heb toen contact opgenomen met mijn zorgverzekering dat ik zelf niet voor het telefonisch contact had gekozen en ik het heel vreemd vond dat ook dit van mijn eigen risico afging. Toen is de rekening geseponeerd.
Wellicht helpt het als je contact opneemt met je zorgverzekering? Ik weet dat telefonisch consult normaal wel je eigen risico kost, maar dan heb je echt een consult. Jij zegt dat je nog niet onder behandeling was, dus dat lijkt niet te kloppen? Succs iig.
Update (en ik ben denk ik nog pissiger dan eerst):
VGZ kan niks doen geven ze aan. Als ik bezwaar wil maken moet ik de psychologiepraktijk bellen.
Ik dat dus gelijk doen. Zij gaat nakijken waar de kosten voor zijn gedeclareerd.
Grofweg €60,- is de telefonische pre-intake. Snap ik. Dat is inhoudelijk en zie ik als triage. Vind ik niet erg om voor te betalen ondanks dat het niet vooraf is aangegeven.
Echter de overige €30,- is letterlijk omdat de psychologiepraktijk mijn voicemail in heeft gesproken omdat ik niet opnam. Ik was toen aan het werk en heb drie uur later teruggebeld en gesproken. Dat kost me dus blijkbaar €30,- en dat is blijkbaar ook nog eens gegrond?
Echt mijn kin ligt op mijn knieën, ik kan hier zo kwaad om worden. €30,- vanwege een fiets voicemail? Dat is bijna de helft van mijn weekboodschappen.
Oh ja en die muts aan de telefoon vergelijkt het met de tandarts, dat ik daar ook voor moet betalen als ik geen verzekering heb. Ja allemaal leuk enzo, maar die haalt tenminste nog mijn tandsteen weg en controleert op gaatjes en dergelijke. Wat me overigens voor een standaard consult maar rond de €40,- kost.
Ik ga emigreren ofzo. Doei.
Mkango schreef:Update: de spons is nog niet gevonden en ligt lekker aangekoekt en uitgedroogd in zijn schone pan in een plasje opgedroogde pastasaus.Mkango schreef:De tussenstand: bestek gejat, verwarming op standje tropisch regenwoud, fornuis onder de vieze tomatensausvlekken, wasbak verstopt en vol tomatensaus. Echt, smerig hoerenjong.De Polen zijn er weer.Gelukkig zijn ze over hooguit twee weken weg-weg, maar ik vind elke dag dat ik het huis moet delen met die klojo een dag te lang.
![]()
Heb ik daarom zojuist zijn spons gebruikt om de tomatensaus uit de gootsteen schoon te maken en die in één van zijn schone pannen geflikkerd? Misschien.
JustMe8484 schreef:Aan mijn eigen besluiteloosheid.
Ik wil een nieuwe telefoon. Weet welke maar twijfel. Blijf ik bij Ben en betaal ik uiteindelijk over 2 jaar incl eenmalige kosten voor de telefoon 56 euro meer?
Of ga ik naar 50+ maar weg bij de provider waar ik al 100 jaar zit? Zucht... gevoelsmatig wil ik bij Ben blijven, daar ben ik tevreden over maar vind dat toch ook sonde
_San87_ schreef:Net een kies laten trekken, ik voel helemaal niks en zit steeds per ongeluk op m'n tong te kauwen.
Telpeva schreef:_San87_ schreef:Net een kies laten trekken, ik voel helemaal niks en zit steeds per ongeluk op m'n tong te kauwen.
Oh dear... ik moet vanmiddag voor eentjemijne is eergisteren doormidden gebroken, ik had wel de mazzel dat ik al zo snel terecht kan. Ik durf nog even niet te kijken naar de prijzen voor een brug geloof ik
![]()
Altijd als je denkt ah, het financiële drama is nu even opgelost, dan komt er wel weer wat nieuws. Altijd.
MyWishMax schreef:Als je elke week een afspraak om 9 uur hebt, al maanden, hoe vaak is dan oké om te laat te komen?![]()
Ik denk dat ze 1 keer op tijd geweest zijn, of hooguit iets te laat. Verder altijd minimaal 10 minuten. Ik geef elke keer aan dat ze even moeten laten weten wanneer ze later zijn, maar vervolgens zit ik elke week te wachten. Het is ook gewoon te laat weggaan...