Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kairos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 17:03

Ik mis mijn vorige docent… Ben helemaal naar school gereisd voor dingen die ik thuis ook kon := (en alle uitleg was langdradig). Ik ben bang dat ik volgende week als ik er ook nog les voor heb, al eerder besluit naar huis te gaan :=

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 17:18

Mijn Devolo wifi versterker kastje ding. Mijn god, als iets van electra t niet doet he..

Zo lijp dat ik m door de kamer heb gesmeten, nog eens in gestoken, op werkelijk elk knopje gedrukt wat ik kon vinden.

Nou doet ie t weer :')

Helemaal boos wordt ik van die dingen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 17:35

Hele dag liggen rillen van de koorts. Komt m’n vriend binnen breekt het zweet me weer los. :=

Kan ik het please weer koud hebben. Dat is fijner. :+

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 18:01

Dat ze bij mijn ouders hun auto een stuk van de katalysator doormidden hebben gesneden, stelletje malloten. Beter voor hun dat ik het niet heb gezien want dan weet ik niet of ze nog in staat waren dit te flikken. _-:(

M1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 18:10

[***] schreef:
M1994 schreef:

Mijn bel heeft ook geen draadjes maar het kastje kan open

Wat voor kastje? Hier zit op straat alleen de knop zeg maar en binnenshuis is er niets te zien dus ik weet niet waar ik een kastje moet vinden?

Hmm, waar komt bij jou het geluid uit? Zit er nergens iets van een speaker of kastje of iets? Bij mij in de gang, maar soms ook in de berging? Is het een koop of huurhuis? Bij huur zou je de verhuurder nog kunnen vragen.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 18:21

De batterij van mijn brandmelder is leeg en dat ding piept dus om de 40 seconden. Winkels dicht, geen reserve batterij in huis.. Wordt leuk nachtje zo, ik slaap drie meter onder dat ding vandaan +:)+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 18:24

Castilja schreef:
De batterij van mijn brandmelder is leeg en dat ding piept dus om de 40 seconden. Winkels dicht, geen reserve batterij in huis.. Wordt leuk nachtje zo, ik slaap drie meter onder dat ding vandaan +:)+

Batterij uit de afstandsbediening halen en/of vragen bij de buren?

M1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 18:25

Als je hem er helemaal uit haalt gaat ie dan niet gewoon uit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 18:35

M1994 schreef:
[***] schreef:

Wat voor kastje? Hier zit op straat alleen de knop zeg maar en binnenshuis is er niets te zien dus ik weet niet waar ik een kastje moet vinden?

Hmm, waar komt bij jou het geluid uit? Zit er nergens iets van een speaker of kastje of iets? Bij mij in de gang, maar soms ook in de berging? Is het een koop of huurhuis? Bij huur zou je de verhuurder nog kunnen vragen.

Ik kan niet ontdekken waar het geluid vandaan komt, in mijn hele appartement klinkt het even hard en doordringend. Het lijkt me logisch als het in de hal is maar daar zie ik niks zitten.
Het is huur, maar van de verhuurder kan ik zeer weinig verwachten. De woningbouw houdt zich niet eens aan wat ze wettelijk gezien minimaal moeten doen.

Castilja schreef:

Volgens mij heb ik nog een reservebatterij liggen, als je een pb stuurt met welke omgeving kan ik misschien wat voor je betekenen :)

M1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 19:21

[***] schreef:
Ik kan niet ontdekken waar het geluid vandaan komt, in mijn hele appartement klinkt het even hard en doordringend. Het lijkt me logisch als het in de hal is maar daar zie ik niks zitten.
Het is huur, maar van de verhuurder kan ik zeer weinig verwachten. De woningbouw houdt zich niet eens aan wat ze wettelijk gezien minimaal moeten doen.

Begrijp ik goed dat je in een apartementencomplex of flat oid woont? Heb je ook niet iets met een knopje om de deur van het complex open te doen zegmaar?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 19:21

Oeps iets teveel gedaan en nu voelt pols goed fout. :=

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 19:26

De overbuurvrouw triggert mijn trauma('s) door continu keihard negatief naar haar kinderen te schreeuwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 19:28

M1994 schreef:
[***] schreef:

Begrijp ik goed dat je in een apartementencomplex of flat oid woont? Heb je ook niet iets met een knopje om de deur van het complex open te doen zegmaar?

Klopt. Ja die heb ik, met een soort telefoon. Daar lijkt het geluid niet uit te komen :(

M1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 19:32

[***] schreef:
Klopt. Ja die heb ik, met een soort telefoon. Daar lijkt het geluid niet uit te komen :(

Ah ook suf, zitten ook geen geluidsknopjes op of iets wat je open kan trekken? :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 19:35

M1994 schreef:
[***] schreef:

Ah ook suf, zitten ook geen geluidsknopjes op of iets wat je open kan trekken? :(

Nee alleen een knop om de gemeenschappelijke voordeur te openen en 1 om te praten

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 19:54

Aan de "kinder" rechter. Heeft totaal geen verstand van kinderen en oordeelt niet in het belang van de kinderen. Terwijl mijn oudste dochter duidelijk heeft gezegd wat ze wil, wordt daar ook niet naar geluisterd. _-:( die vent mocht allang met pensioen

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 20:48

Ik wil naar huis maar de trein heeft een defect dus nu een volgende pakken. Ben pas om 22:00 thuis. :')

Kan wel lekker 12u schrijven vandaag.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 21:52

Ga kapot van de pijn in mijn pols nu. Zou bijna zeggen dat ik gevallen ben, maar weet er niks meer van.

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 22:22

Pindakaa7 schreef:
Ik heb heel de dag een liedje in mn hoofd, dit nummer werd een paar dagen geleden gedraaid op de uitvaart van een vriend.
Ik wil dit niet in mn hoofd hebben. Ik wil dat hij me morgen weer opwacht op het station ;(

Ik krijg het maar niet uit mn hoofd :\ ik wil gewoon doen of het me niks doet, doen of het nooit gebeurd is. Nog veel te jong om te gaan, waarom is het leven zo hard.. Zo oneerlijk

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 22:26

Pindakaa7 schreef:
Pindakaa7 schreef:
Ik heb heel de dag een liedje in mn hoofd, dit nummer werd een paar dagen geleden gedraaid op de uitvaart van een vriend.
Ik wil dit niet in mn hoofd hebben. Ik wil dat hij me morgen weer opwacht op het station ;(

Ik krijg het maar niet uit mn hoofd : ik wil gewoon doen of het me niks doet, doen of het nooit gebeurd is. Nog veel te jong om te gaan, waarom is het leven zo hard.. Zo oneerlijk

:knuffel:

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 22:37

Pindakaa7 schreef:
Pindakaa7 schreef:

Ik krijg het maar niet uit mn hoofd : ik wil gewoon doen of het me niks doet, doen of het nooit gebeurd is. Nog veel te jong om te gaan, waarom is het leven zo hard.. Zo oneerlijk

Echt super veel sterkte en gecondoleerd :knuffel:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 22:47

Veel sterkte Pindakaa7 :knuffel:

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 23:28

Ik ben moe maar ik heb zoo dorst

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 23:35

Mijn hond is zo doodsbang voor onweer..
Nu 2 dagen op een rij (nu gelukkig in de verte maar dat is voor hem al meer dan genoeg) dus hij weet nu helemaal niet meer waar naar toe te gaan..
Vind dit zo poedersuiker voor hem ;(

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 00:12

Onweer en mijn vriend die gewoon rustig door slaapt..