Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:M1994 schreef:
Mijn bel heeft ook geen draadjes maar het kastje kan open
Wat voor kastje? Hier zit op straat alleen de knop zeg maar en binnenshuis is er niets te zien dus ik weet niet waar ik een kastje moet vinden?
M1994 schreef:[***] schreef:
Wat voor kastje? Hier zit op straat alleen de knop zeg maar en binnenshuis is er niets te zien dus ik weet niet waar ik een kastje moet vinden?
Hmm, waar komt bij jou het geluid uit? Zit er nergens iets van een speaker of kastje of iets? Bij mij in de gang, maar soms ook in de berging? Is het een koop of huurhuis? Bij huur zou je de verhuurder nog kunnen vragen.
Castilja schreef:De batterij van mijn brandmelder is leeg en dat ding piept dus om de 40 seconden. Winkels dicht, geen reserve batterij in huis.. Wordt leuk nachtje zo, ik slaap drie meter onder dat ding vandaan
[***] schreef:Ik kan niet ontdekken waar het geluid vandaan komt, in mijn hele appartement klinkt het even hard en doordringend. Het lijkt me logisch als het in de hal is maar daar zie ik niks zitten.
Het is huur, maar van de verhuurder kan ik zeer weinig verwachten. De woningbouw houdt zich niet eens aan wat ze wettelijk gezien minimaal moeten doen.
M1994 schreef:[***] schreef:Ik kan niet ontdekken waar het geluid vandaan komt, in mijn hele appartement klinkt het even hard en doordringend. Het lijkt me logisch als het in de hal is maar daar zie ik niks zitten.
Het is huur, maar van de verhuurder kan ik zeer weinig verwachten. De woningbouw houdt zich niet eens aan wat ze wettelijk gezien minimaal moeten doen.
Begrijp ik goed dat je in een apartementencomplex of flat oid woont? Heb je ook niet iets met een knopje om de deur van het complex open te doen zegmaar?
Pindakaa7 schreef:Ik heb heel de dag een liedje in mn hoofd, dit nummer werd een paar dagen geleden gedraaid op de uitvaart van een vriend.
Ik wil dit niet in mn hoofd hebben. Ik wil dat hij me morgen weer opwacht op het station
Pindakaa7 schreef:Pindakaa7 schreef:Ik heb heel de dag een liedje in mn hoofd, dit nummer werd een paar dagen geleden gedraaid op de uitvaart van een vriend.
Ik wil dit niet in mn hoofd hebben. Ik wil dat hij me morgen weer opwacht op het station
Ik krijg het maar niet uit mn hoofdik wil gewoon doen of het me niks doet, doen of het nooit gebeurd is. Nog veel te jong om te gaan, waarom is het leven zo hard.. Zo oneerlijk
Pindakaa7 schreef:Pindakaa7 schreef:Ik heb heel de dag een liedje in mn hoofd, dit nummer werd een paar dagen geleden gedraaid op de uitvaart van een vriend.
Ik krijg het maar niet uit mn hoofdik wil gewoon doen of het me niks doet, doen of het nooit gebeurd is. Nog veel te jong om te gaan, waarom is het leven zo hard.. Zo oneerlijk