Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Benzz

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 16:15

Onverzorgd is voor mij de grootste afknapper.

Kaal vind ik juist sexy en een buikje ook prima.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 17:04

Chickyy schreef:
Negeren, die man heeft een enorme bak beton voor zijn hoofd als ie het tijdens de TT nacht nog niet begreep :n

capopjekop schreef:
Ik zou wel het gesprek aangaan. Maar dat is meer omdat ik soms nogal een moraalridder kan zijn :') op zo'n festival weet je niet wat hij allemaal op heeft en ik zou het in nuchtere staat nog eens heel duidelijk willen maken dat het echt niet kan wat hij gedaan heeft.

Nuja, dat ja. Daar zit ik ook een beetje mee.
Chickyy schreef:
Negeren, die man heeft een enorme bak beton voor zijn hoofd als ie het tijdens de TT nacht nog niet begreep :n

Tot deze opmerking :D

Rawr schreef:
F_Orumster schreef:
Wat zouden jullie doen:
1) negeren
2) opvoeden - gunstig voor de mensheid

Negeren is de beste optie. Je hebt hem al genoeg gezegd en een type als dit breng je toch niets bij. Het levert je hooguit meer irritaties op en hij zal toch blijven denken dat je een preutse bitch bent.

Of als je je verveelt proberen uit te lokken dat hij over de schreef gaat in de Happ'n chat en hem dan rapporteren en laten bannen.

Daar heb je goede punten mee. En nee ik verveel me zeker niet, en wil er liever geen tijd in stoppen, maar dan is er een ander stemmetje dat zegt iets goed te moeten doen voor de wereld.

Chickyy schreef:
Na een liegende en vreemdgaande ex die vervolgens mij in ieder gesprek overal de schuld van gaf ben ik wel genezen van mannen proberen te helpen..

Ik denk dat je een fervente gaslighter ook niet snel overtuigd hebt van zijn fouten nee...

capopjekop schreef:
Hoe ben je er zelf onder? Vooral je gevoel volgen en je niet verplicht voelen vanuit maatschappelijk oogpunt. Je bent niemand wat verschuldigd.

Hij heeft een bepaalde nationaliteit en dit gedrag roept vervelende herinneringen op. Ooit vroeger door iemand met gelijke nationaliteit ergens toe gedwongen en dit voelt daarom dus heel vervelend, en een motivatie om hem boos de waarheid te zeggen. Maar anderzijds zit ik helemaal niet te wachten op contact met zo'n persoon en wil ik er ver van wegblijven.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 17:16

Voor mij zou het meespelen of die kerel toen ladderzat was of niet. Zo ja: dan zou ik hem nu nuchter de waarheid inpeperen. Was ie toen nuchter (genoeg :') ) dan zou ik nu negeren.

Tenzij jij er een lekker gevoel van krijgt om hem af te blaffen, dan altijd dat doen ~~}>

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 17:36

Eens met Rawr! Geen energie instoppen. Je bent niet zijn moeder die hem iets moet leren.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 18:27

*komt onder meeleessteen vandaan*

Even kort vraagje. Ik heb dus afgelopen tijd een aantal dates gehad, en vorig jaar ook een paar. Echter mijn probleem wat ik 9 vd 10 keer heb; mannen praten bijna de hele date over zichzelf en stellen zelden vragen terug (laat staan nieuwe vragen).

Vervolgens zeggen ze, goh wat was het leuk, nog een keer afspreken?

Na x aantal dates ben ik daar toch wel echt zo klaar mee :') Het is dus geen desinteresse, het is ook echt niet altijd door zenuwen lijkt me, maar mannen praten gewoon erg graag over zichzelf of ze weten niet hoe een basis gesprek hoort?

Je moet toch vragen op en neer stellen? Het hoeft echt niet 50/50; ik luister ook graag naar iemands verhalen en wil daar best de tijd voor nemen. Maar soms binnen een date van bijvoorbeeld 3 uur lang heeft de man bijna de hele 3 uur over zichzelf gepraat en ik misschien 10 minuten. Omdat er ofwel niet op wordt doorgevraagd ("wat is je hobby" "dit en dit vind ik leuk" "oke.")

Of- ze gebruiken het als aangrijpingspunt om weer over zichzelf verder te praten, ik zeg bv "mijn hobby is dit"- hij: "oh ja ik heb dat ook gedaan vorig jaar en blabla" en dan mag ik daar weer een halfuur naar luisteren.

Ik heb ook wel geprobeerd zonder te vragen over iets te beginnen maar dan gebeurt dus hetzelfde. Ik ben ook echt niet erg verlegen en met vrienden mag ik ook graag enthousiast over dingen vertellen. Dus dat is het ook niet.

Maar m'n vraag :') hebben jullie dit ook? Doe ik dan toch iets verkeerd? Ik stel wel vragen, maar niet overdreven veel en ik laat ook wel stiltes vallen om hun ruimte te geven om een vraag te bedenken, maar dat werkt allemaal niet.

Maar waarom heb ik toch altijd zulke mannen :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 18:59

Suzanne F. schreef:
Eens met Rawr! Geen energie instoppen. Je bent niet zijn moeder die hem iets moet leren.
Eens. Ik snap je ergens heel goed maar dit gaat denk ik niet binnenkomen bij hem. En bovenal: alles wat je aandacht geeft groeit, ik zou dit link laten liggen. Indien dit lukt.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 19:18

Fearn, zo extreem als jij het hebt meegemaakt heb ik nooit gehad.. ik vind het heel irritant en een enorme afknapper. Vriendin van me kan het ook heel erg doen, maar die wijs ik erop en dan let ze er weer even op..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 19:21

Fearn: Kan je niet gewoon een keer vragen: Praat je graag over jezelf? En hem dan gewoon aankijken en wachten. Soms hebben mensen het ook echt niet door. Of doen ze het als ze zenuwachtig zijn. Door het te vragen kom je er snel achter door hun reactie of dit daardoor komt of niet.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 20:08

Suzanne F. schreef:
Fearn: Kan je niet gewoon een keer vragen: Praat je graag over jezelf? En hem dan gewoon aankijken en wachten. Soms hebben mensen het ook echt niet door. Of doen ze het als ze zenuwachtig zijn. Door het te vragen kom je er snel achter door hun reactie of dit daardoor komt of niet.

Nee, maar dat zal ik de volgende keer wel doen :')

Misschien het proberen waard. Maar ik snap ook niet echt, dat je kunt zeggen dat je iemand leuk vind, als je niet eens iets weet over diegene z'n hobby's/interesses. Ik denk dat ze het leuk vinden om mij als praatpaal te gebruiken :')

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 20:17

Stiltes laten vallen werkt ook, eigenlijk dus niet reageren op zijn verhaal en hem de ruimte geven vragen te stellen..

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 20:27

Fearn, ik heb hetzelfde.
Ik ben de favoriete praatpaal van iedere date. Stiltes laten vallen, werkt niet. Dates praten die gewoon lekker vol met hun gepraat.
Ik heb het opgegeven.
Ik heb inmiddels genoeg ervaring en zelfvertrouwen om mijn verhaal te doen, maar het voelt niet natuurlijk.
Dus ik heb besloten dat als ik moeite moet doen om gehoord te worden, ik er geen zin in hebt. Want als de date een relatie zou worden, dan moet je elke dag moeite doen om je partner te laten luisteren.
Daar heb ik geen zin in.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 20:39

Chickyy schreef:
Stiltes laten vallen werkt ook, eigenlijk dus niet reageren op zijn verhaal en hem de ruimte geven vragen te stellen..

Wat Dammie zegt, dat werkt niet..

M'n laatste date vroeg ik of hij deze zomer nog op vakantie was geweest of nog zou gaan.

Hij vertelde dat hij voor het laatst december op vakantie was geweest, en verder nog geen plannen. Daarna een stilte- en niks. Ik vroeg na een tijdje stilte toch maar - maar je houdt toch van reizen, wat is dan je favoriete land? (Stond op z'n profiel)

Ging hij vervolgens een half uur-45 minuten lang (althans zolang voelde het) elk land opnoemen waar hij ooit was geweest, wat hij daar had beleefd en wat hij ervan vond (ik denk dat hij echt elke stad in heel Europa bij langs is gegaan en daarna nog Azië en Amerika)..

Hoewel ik er geïnteresseerd naar probeerde te luisteren, werd het op den duur echt langdradig en saai en liet ik steeds vaker stiltes vallen en probeerde te laten merken dat ik m'n aandacht verloor. Toch ging hij gewoon verder met zijn verhaal.

En heeft ie één keer gevraagd of ik nog op vakantie ben geweest of welke landen ik mooi vind? Neu. :')

(Nu waren niet al mijn dates zó erg, maar komt wel in de buurt)
Laatst bijgewerkt door Fearn op 23-07-24 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 20:45

Dammie schreef:
Fearn, ik heb hetzelfde.
Ik ben de favoriete praatpaal van iedere date. Stiltes laten vallen, werkt niet. Dates praten die gewoon lekker vol met hun gepraat.
Ik heb het opgegeven.
Ik heb inmiddels genoeg ervaring en zelfvertrouwen om mijn verhaal te doen, maar het voelt niet natuurlijk.
Dus ik heb besloten dat als ik moeite moet doen om gehoord te worden, ik er geen zin in hebt. Want als de date een relatie zou worden, dan moet je elke dag moeite doen om je partner te laten luisteren.
Daar heb ik geen zin in.

Ik zou dat ook zeker niet willen in een relatie..

De basis communicatie moet wel goed zijn.. als ze een therapeut / praatpaal willen kloppen ze maar aan bij de HA ofzo :')

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 20:48

Ah die reisverhalen klinken idd wel heel vermoeiend.. :n

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 21:56

Ik ben een hele botte boer dan hoor, ik zou daar echt hele korte metten mee maken. Want dan ben ik toch al afgeknapt :+

Zelf wel altijd bang dat ik degene ben die non stop aan het woord is.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 12:44

De 4 weken pauze gozer is wel heel serieus geinteresseerd... Maar jemig, hij is vet fanatieke sporter, lijkt zo van de foto's een heel goed lijf te hebben.
Ik daarentegen... HEB DAT NIET_O- Vind ik althans... :+

Hoe gaan jullie daarmee om? Ik denk dat ik serieus tegenval als hij me in het echt ziet :+

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 12:54

Don't yuk his yum.

Je weet niet op wat/wie hij valt, dus moet je dat ook niet gaan invullen voor die persoon...

Als het klikt op de app gewoon lekker op date gaan, en je ziet wel wat er al dan niet van komt!

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 12:56

Janine1990 schreef:
De 4 weken pauze gozer is wel heel serieus geinteresseerd... Maar jemig, hij is vet fanatieke sporter, lijkt zo van de foto's een heel goed lijf te hebben.

Hoe gaan jullie daarmee om? Ik denk dat ik serieus tegenval als hij me in het echt ziet :+

Ik denk dat het aan hem is om te bepalen of hij dat een ding vindt... dat hij zelf misschien heel afgetraind is betekent niet dat hij dat ook in een partner zoekt

En als hij na een ontmoeting nog steeds geïnteresseerd is is het dan aan jou om te bedenken of jij je er comfortabel bij voelt :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 13:13

Janine1990 schreef:

Ik had ooit een amateur wielrenner aan de haak. Volledig afgetraind die vooral met mij wilde fietsen (denk aan 100 km). Ik ben dus wel sportief en vond het een uitdaging. Totdat ik nog maar 58 kg woog (ben 1.75) := .
Toen hij bij het uiteten gaan commentaar had op mijn wijntje, moest ik zelf betalen en het echt meer en meer een egocentrische man bleek te zijn die voor mij (moeder die alleen was met kinderen) niet wilde betalen (hij had een top baan en het kwam met bakken naar binnen) toen begon het toch wel te kieren en te kraken.
Hij was alleen met die fiets bezig en dat verwijt lag ook onder die scheiding.

Maar dat wil niet zeggen dat jouw date dat ook heeft. Je kunt het eventueel gewoon direct aan hem vragen hoe dit voor hem is. Want wat dikker, mollig is ook lief leuk en mooi. Dus vul het niet van te voren in vind ik een goed advies.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 13:15

Ik heb meerdere echt afgetrainde mannen gedate en ik ben echt alles behalve dat. Ik herken jou gevoel wel een klein beetje maar eerlijk?!?!? Als het zijn ding is, wie ben ik om er zelf dan wat van te vinden. En het is heeuuulll erg leuk om zonder probleem opgetild te kunnen worden :D

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 13:17

Hahahahahaha Peelie _O-

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 13:20

Hahaha. True story 8-)
If you know, you know *\%/*

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 13:27

Peelie schreef:
Ik heb meerdere echt afgetrainde mannen gedate en ik ben echt alles behalve dat. Ik herken jou gevoel wel een klein beetje maar eerlijk?!?!? Als het zijn ding is, wie ben ik om er zelf dan wat van te vinden. En het is heeuuulll erg leuk om zonder probleem opgetild te kunnen worden :D

Daar wens ik hem veel succes mee, want ik ben 1.87m...

Ik wil ook niet zeggen dat ik echt dik ben, maar ik zou wel een kilootje of 10 kwijt mogen zeg maar...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 13:28

Echt... onderschat een man die naar de sportschool gaat niet. Je weet niet wat je mee maakt. Hahaha.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 13:30

Peelie schreef:
Echt... onderschat een man die naar de sportschool gaat niet. Je weet niet wat je mee maakt. Hahaha.

Mijn ex was een ijzersterke boer van 2 meter die misschien nog wel dikkere armen had als deze, maar die kreeg het niet voor elkaar... Ja een klein beetje.
Ik weeg wel 95 kilo :7 }:0