Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chickyy schreef:Negeren, die man heeft een enorme bak beton voor zijn hoofd als ie het tijdens de TT nacht nog niet begreep
capopjekop schreef:Ik zou wel het gesprek aangaan. Maar dat is meer omdat ik soms nogal een moraalridder kan zijnop zo'n festival weet je niet wat hij allemaal op heeft en ik zou het in nuchtere staat nog eens heel duidelijk willen maken dat het echt niet kan wat hij gedaan heeft.
Chickyy schreef:Negeren, die man heeft een enorme bak beton voor zijn hoofd als ie het tijdens de TT nacht nog niet begreep
Rawr schreef:F_Orumster schreef:Wat zouden jullie doen:
1) negeren
2) opvoeden - gunstig voor de mensheid
Negeren is de beste optie. Je hebt hem al genoeg gezegd en een type als dit breng je toch niets bij. Het levert je hooguit meer irritaties op en hij zal toch blijven denken dat je een preutse bitch bent.
Of als je je verveelt proberen uit te lokken dat hij over de schreef gaat in de Happ'n chat en hem dan rapporteren en laten bannen.
Chickyy schreef:Na een liegende en vreemdgaande ex die vervolgens mij in ieder gesprek overal de schuld van gaf ben ik wel genezen van mannen proberen te helpen..
capopjekop schreef:Hoe ben je er zelf onder? Vooral je gevoel volgen en je niet verplicht voelen vanuit maatschappelijk oogpunt. Je bent niemand wat verschuldigd.
Suzanne F. schreef:Fearn: Kan je niet gewoon een keer vragen: Praat je graag over jezelf? En hem dan gewoon aankijken en wachten. Soms hebben mensen het ook echt niet door. Of doen ze het als ze zenuwachtig zijn. Door het te vragen kom je er snel achter door hun reactie of dit daardoor komt of niet.
Chickyy schreef:Stiltes laten vallen werkt ook, eigenlijk dus niet reageren op zijn verhaal en hem de ruimte geven vragen te stellen..
Dammie schreef:Fearn, ik heb hetzelfde.
Ik ben de favoriete praatpaal van iedere date. Stiltes laten vallen, werkt niet. Dates praten die gewoon lekker vol met hun gepraat.
Ik heb het opgegeven.
Ik heb inmiddels genoeg ervaring en zelfvertrouwen om mijn verhaal te doen, maar het voelt niet natuurlijk.
Dus ik heb besloten dat als ik moeite moet doen om gehoord te worden, ik er geen zin in hebt. Want als de date een relatie zou worden, dan moet je elke dag moeite doen om je partner te laten luisteren.
Daar heb ik geen zin in.
Janine1990 schreef:De 4 weken pauze gozer is wel heel serieus geinteresseerd... Maar jemig, hij is vet fanatieke sporter, lijkt zo van de foto's een heel goed lijf te hebben.
Ik daarentegen... HEB DAT NIET_O- Vind ik althans...![]()
Hoe gaan jullie daarmee om? Ik denk dat ik serieus tegenval als hij me in het echt ziet
Janine1990 schreef:De 4 weken pauze gozer is wel heel serieus geinteresseerd... Maar jemig, hij is vet fanatieke sporter, lijkt zo van de foto's een heel goed lijf te hebben.
Ik daarentegen... HEB DAT NIET_O- Vind ik althans...![]()
Hoe gaan jullie daarmee om? Ik denk dat ik serieus tegenval als hij me in het echt ziet
Peelie schreef:Ik heb meerdere echt afgetrainde mannen gedate en ik ben echt alles behalve dat. Ik herken jou gevoel wel een klein beetje maar eerlijk?!?!? Als het zijn ding is, wie ben ik om er zelf dan wat van te vinden. En het is heeuuulll erg leuk om zonder probleem opgetild te kunnen worden