Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
iirrssjjee schreef:Mensen die nu alweer kaartjes voor the Streamers voor dubbele prijs op Marktplaats verkopenGun de mensen die willen gaan gewoon het kaartje ipv op deze manier je geld verdienen....
Kookaburra schreef:Appeltje_1 schreef:Random bloed vlek op mijn pyjama broek. En niet op een plek waar er zomaar bloed kan komen. Het zit boven op mijn boven been. Geen wondjes ofzo.
Niet echt een ergernis hoor, maar ik vind het wel gek.
Niet een wondje op je handen?
DuoPenotti schreef:Geen hond of kat op schoot gehad die een wondje heeft?
Jessica_1998 schreef:Dat ik straks autorijles heb bij een mogelijk nieuwe instructeur. Baal zo van m’n eigen hoofd, die er steeds een grotere drempel voor bedenkt. Pffff ik wil t gewoon halen, stomme faalangst
Appeltje_1 schreef:Heerlijke dag gehad, maar er zit iets niet goed. Jullie kennen vast wel die soort pijn/somberheid van binnen in? Die soort misselijkheid en een steen in je maag? Nou dat heb ik nu.
Wat is er mis met mij?
Froukje schreef:Dat ik eerst een reden moet hebben om flink op te ruimen.. Kan dat zo lang uitstellen en op het moment dat iemand belt dat ze met een uur voor de deur staan is het ineens zo gepiept.![]()
Nu net het zelfde met mijn auto, vriendje heeft hem de laatste tijd als vuilnisbak gebruikt en nu er morgen mensen moeten mee rijden heb ik hem ik hem in een kwartier netjes terwijl ik al 2 weken roep dat ik dat moest doen.
Waarom ben ik zo.
Froukje schreef:Dat ik eerst een reden moet hebben om flink op te ruimen.. Kan dat zo lang uitstellen en op het moment dat iemand belt dat ze met een uur voor de deur staan is het ineens zo gepiept.![]()
Nu net het zelfde met mijn auto, vriendje heeft hem de laatste tijd als vuilnisbak gebruikt en nu er morgen mensen moeten mee rijden heb ik hem ik hem in een kwartier netjes terwijl ik al 2 weken roep dat ik dat moest doen.
Waarom ben ik zo.