Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerte schreef:Haha ben blij dat je hem leuk vond ik heb nog enorm veel stress gehad. Het pakket moest eigenlijk woensdag aankomen maar had steeds vertraging en zou zelfs naar het verkeerde adres gaan. Maar het is goed gekomen gelukkig
En ja het is geen schilderstape maar leukopor omdat ik geen plakband meer had
geerte schreef:Ashley is dit keer onschuldig en heeft zelfs meegeholpen om het pakketje op de goede plek te krijgen.
We hadden het telefoonnummer achterhaalt van degene waar hij terecht zou komen en die hebben we gebeld of ze hem voor ons kon aannemen. Maar hij is gewoon naar jou gekomen.
Die vrouw belde net nog even op dat ze geen pakket had gekregen of het allemaal goed was gegaan.
Ik heb gewoon slecht geslapen zo'n spanning had ik of het goed zou komen
Ami schreef:Roodvos schreef:Ok, een wilde gok, want ik heb geen idee waar nu te beginnen.
Ami, ben jij mijn Santa?
Je schrijft: wist je dat wij samen reserve-kampioen waren? Het paard wat op Bokt staat waar ik reserve-kampioen mee was had als stalnaam Ami.
Als ik op de link in je onderschrift klik van "The Happy Cookietoo" kom ik "Luxe koeken & bonbons voor liefhebbers". Dat zou passen bij het meel en de prachtige chocolaatjes.
Yes, it's me!![]()
Het meel komt van een buurman vandaan die bakker is, vandaar de rare verpakking.
T80 is het soort meel, hij bakt er heerlijke stokbroden vangeen tanks
![]()
Chocolaatjes waren een last minute idee, dus de smaken kunnen een beetje off zijn daardoor.
In de chocola met peren zit ook gember en kaneel.
Je had ook donut sokken, maar weet niet of je die wel kan eten.
Dus ook een beetje stom om er tegenaan te kijken dan. En broccoli eet je wel zag ik![]()
mepal. Gebruik het zelf ook en alles is nog steeds heel.
En had nog nooit van de logikwis gehoord, ze hadden er ook maar 1 in de boekenwinkel
De binnenkant zag er wel heel kinderlijk uit, dus hoop dat het de goede is
_KiMbErLeY_ schreef:Neonlight...
Ik moet je opbiechten...
Dat zojuist 1 houten ster...
Is gesneuveld...
Door een koppig... oostindisch doof konijn![]()
[ [url=m/aUR8Se.jpg]Afbeelding[/url] ]
Roosch schreef:Bij het zoeken naar m'n santa kwam ik pas net bij de witte chocolade van Fem uit!
Volgende keer als ik in de buurt ben kom ik langs!