Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 08:01

Vandaag gelukkig maar 5 uur werken (staan) mits aflos op kom dagen. :')

Wel handig dat het een ex werkgever weet dus wat ik mogelijk al kan verwachten. }:0

Cynn
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 09:39

Dat klanten van het bedrijf waar ik voor werk mij via LinkedIn gaan mailen omdat ze geen reactie krijgen van klantenservice. Whatttt. Wij werken onder een alias omdat je anders kapot gestalkt wordt maar jeetje hoeveel moeite moet je dan gedaan hebben om mij te vinden. Houd op hoor.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 09:56

Cynn schreef:
Dat klanten van het bedrijf waar ik voor werk mij via LinkedIn gaan mailen omdat ze geen reactie krijgen van klantenservice. Whatttt. Wij werken onder een alias omdat je anders kapot gestalkt wordt maar jeetje hoeveel moeite moet je dan gedaan hebben om mij te vinden. Houd op hoor.

Werken jullie met een alias? Wauw, dat is best wel interessant :j
Ben wel blij dat wij niet gestalkt worden vanwege ons werkt :)

Rennie89 schreef:
Aan het feit dat ik was een boete binnen heb (de eerste op de snelweg en de eerste sinds 4 jaar weer, daarvoor 3 x 3 km te hard bij flitspaal). Een klein stukje is 100 km per uur op de A4 en net voordat het weer 130 werd reed politie achter mij aan, ik reed 130 cruise control. Toen haalde hij mij in en stond er achter op de matrix “snelheid gemeten”. Zuurrrrr. Kan ik dan sowieso een boete verwachten of is dat meer een waarschuwing? Was verder geen verkeer en reed netjes rechterbaan.

Ik zou er gewoon van uitgaan, dan kan het alleen nog maar mee vallen :j

Aan mijn collega, ik heb zijn afspraak aan de telefoon, zegt hij: Maak maar een nieuwe afspraak...
Wat ben ik? je fiets secretaresse? Doe normaal joh! We hebben dezelfde functie, dezelfde taken en hetzelfde salaris, ga mij niet behandelen als of alleen maar hier werk om jou op je wenken te bedienen >;)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 10:01

Cynn schreef:

Dat is wel echt achterlijk brutaal..

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 10:04

Ja de achternaam is dan anders/of staat er niet. In mijn geval het laatste. Helaas voor de klant in kwestie doe ik geen klachtenafhandeling meer, maar toch dat ze je op deze manier gaan benaderen.. wil je toch heel je LinkedIn gaan leegtrekken/verwijderen. Ben er echt niet van gediend..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 11:25

Relatiebreuk in de familie die nu uitvoerig wordt besproken in de familieapp ivm nieuwjaar. Sommigen moeten blijkbaar hun plasje erover kunnen doen.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 11:28

Oh zo blij dat ik geen familie apps heb _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 11:29

Veel pijn vandaag

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 11:30

Ik heb het zo koud. En de IND. Gelukkig als het goed is de laatste keer. Vind het jammer dat ik weg ga bij deze werkgever, maar de gesprekken bij de IND ga ik missen als kiespijn :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 11:45

Net mijn hoofd gestoten en meteen misselijk en enorme hoofdpijn. Ging nogal hard. Maar goed dat er woordenboek op telefoon zot :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 11:47

Ik ben vanmorgen bij de tandarts geweest. Voor het eerst totaal overstuur daar vandaan gekomen. De assistente deed haar werk zo hard en slecht water afzuigen. Toen ik aangaf wat ik niet fijn vond begreep ze het niet goed en intussen lag ik daar maar met steeds meer paniek.
Volgens mij heeft ze het niet eens volledig afgemaakt, want toen ik dus was begonnen met huilen ging ze ineens over op polijsten.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 11:50

Planners...
Ik heb 2 week geleden nog weer een x gezegd dat de vrachtauto naar de garage moet ivm vedering...
Afgelopen maanden af zo vaak gezegd...
Nu kan de auto vanmiddag erheen aangezien hij vanaf 2 uur stil staat.
Neeeee jou auto naar de garage, neeeeee dat kan echt niet

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:05

De woningbouw. De asbest onder ons dak zou dit najaar worden gesaneerd en dan zou de boel eindelijk eens geïsoleerd worden. Nu met de gasprijs wel een goed idee, alle warmte vliegt hier rechtstreeks het dak uit. Niks meer van gehoord dus er maar eens een telefoontje aan gewaagd.

Lang verhaal kort; het wordt volgend najaar _-:(

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:06

MyWishMax schreef:
Net mijn hoofd gestoten en meteen misselijk en enorme hoofdpijn. Ging nogal hard. Maar goed dat er woordenboek op telefoon zot :=

Ik zou het even in de gaten houden. Als het niet minder wordt, of als het erger wordt, even de huisarts bellen. Je hebt maar 1 hoofd en 1 stel hersens.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:15

geen zin om wat te doen

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:22

Dat ik graag wil rondreizen door Engeland maar geen idee hoe te regelen. Ook vanwege corona maatregelen maar heb nog 2 andere problemen, nog nooit gevlogen en heb geen paspoort en de belangrijkste reden heb de financiën niet...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-21 12:26

Blijkbaar 1 inhaalles te veel gedaan waardoor ik nu ineens in een keer voor twee leskaarten moet betalen bij de manege. Hallo ik ben student mijn portemonnee vind dit niet grappig

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:29

xPabloBokt schreef:
Blijkbaar 1 inhaalles te veel gedaan waardoor ik nu ineens in een keer voor twee leskaarten moet betalen bij de manege. Hallo ik ben student mijn portemonnee vind dit niet grappig

waarom zou je daarvoor er 2 moeten betalen?

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:31

Dat ik ben weggestuurd uit het ziekenhuis omdat het geen bezoekuur was. Ik was op bezoek bij een palliatieve patiënt, waar andere bezoekregels voor gelden (die mogen de hele dag bezoek ontvangen). Vertel ik dat aan die zuster zegt ze doodleuk: 'ja, dat zal best maar daar heb ik niets mee te maken. Hup, wegwezen!'
Die vrouw heeft echt geen greintje compassie. Ik kom daar niet voor mijn lol, maar omdat het waarschijnlijk een van de laatste keren is dat ik iemand kan zien. Doe even normaal zeg. -:(-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-21 12:33

Omdat door die inhaalles per 1 oktober een nieuwe kaart aangemaakt is omdat de vorige eerder vol was.

Ik ben mentaal al niet zo veerkrachtig momenteel dus ik schiet gewoon heel makkelijk in de paniekstand.

@Lau07 wat lomp zeg :(:)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:53

Denk dat ik even haar naam had gevraagd Lau en het wat hogerop had gezocht want dit slaat nergens op!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:56

Dat ik vanmorgen een mailtje van dhl krijg met de bezorgtijd tussen 14 en 18 uur en dat ik vervolgens een mail krijg dat het tussen 12.30 en 16.00 is.
En dat ik mij nu dus rot moet haasten omdat ik het nodig heb.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:57

Valerie93 schreef:
Dat ik graag wil rondreizen door Engeland maar geen idee hoe te regelen. Ook vanwege corona maatregelen maar heb nog 2 andere problemen, nog nooit gevlogen en heb geen en de belangrijkste reden heb de financiën niet...

Ik weet niet hoeveel geld je hebt maar reizen kan ook heel low budget, paspoort is zo aangevraagd en vliegen is niet moeilijk.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 13:43

xPabloBokt schreef:
Omdat door die inhaalles per 1 oktober een nieuwe kaart aangemaakt is omdat de vorige eerder vol was.

Ik ben mentaal al niet zo veerkrachtig momenteel dus ik schiet gewoon heel makkelijk in de paniekstand.

@Lau07 wat lomp zeg :(:)

Kan je dan niet in je volgende kwartaal er een afzeggen om het gelijk te trekken?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-21 13:50

Probeerde dus te bellen naar het nummer wat erbij stond om dat te vragen maar is buiten gebruik. Heb nu maar gewoon braaf betaald..