Wel handig dat het een ex werkgever weet dus wat ik mogelijk al kan verwachten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cynn schreef:Dat klanten van het bedrijf waar ik voor werk mij via LinkedIn gaan mailen omdat ze geen reactie krijgen van klantenservice. Whatttt. Wij werken onder een alias omdat je anders kapot gestalkt wordt maar jeetje hoeveel moeite moet je dan gedaan hebben om mij te vinden. Houd op hoor.
Rennie89 schreef:Aan het feit dat ik was een boete binnen heb (de eerste op de snelweg en de eerste sinds 4 jaar weer, daarvoor 3 x 3 km te hard bij flitspaal). Een klein stukje is 100 km per uur op de A4 en net voordat het weer 130 werd reed politie achter mij aan, ik reed 130 cruise control. Toen haalde hij mij in en stond er achter op de matrix “snelheid gemeten”. Zuurrrrr. Kan ik dan sowieso een boete verwachten of is dat meer een waarschuwing? Was verder geen verkeer en reed netjes rechterbaan.
Cynn schreef:Dat klanten van het bedrijf waar ik voor werk mij via LinkedIn gaan mailen omdat ze geen reactie krijgen van klantenservice. Whatttt. Wij werken onder een alias omdat je anders kapot gestalkt wordt maar jeetje hoeveel moeite moet je dan gedaan hebben om mij te vinden. Houd op hoor.
Valerie93 schreef:Dat ik graag wil rondreizen door Engeland maar geen idee hoe te regelen. Ook vanwege corona maatregelen maar heb nog 2 andere problemen, nog nooit gevlogen en heb geen en de belangrijkste reden heb de financiën niet...
xPabloBokt schreef:Omdat door die inhaalles per 1 oktober een nieuwe kaart aangemaakt is omdat de vorige eerder vol was.
Ik ben mentaal al niet zo veerkrachtig momenteel dus ik schiet gewoon heel makkelijk in de paniekstand.
@Lau07 wat lomp zeg