Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 09:11

Zertab schreef:
_San87_ schreef:

Na het gedoe met de toeslagenaffaire en wat er nog steeds over naar buiten komt, vertrouw ik ze daar sowieso voor geen meter meer :)).

Ik ook niet. En Mark Rutte moet gewoon weg daar, vind ik.

Kaag en Hoekstra wat mij betreft ook.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 09:13

Mkango schreef:
Nou, nee, het is: als we willen handhaven, moeten we zwaardere repressiemiddelen in gaan zetten en dat willen we niet. En denk jij dat iedereen zich in het buitenland wel netjes aan de regels houdt? De media laten uiteraard alleen die Nederlanders in het buitenland zien die zeggen dat ze netjes opgehokt blijven, maar geloof me, social media vertelt een heel ander verhaal.

En zolang ik mensen met een verhoogd risico lekker eropuit zie gaan, terwijl ik soms dagen niet buiten kom en al maanden niemand in mijn vriendenkring meer in levenden lijve heb gezien, vind ik het inmiddels wel geschoten.

Dit inderdaad.
Hier in België is het net hetzelfde. Er is nog relatief weinig draagvlak voor strenge maatregelen en dan moet je wat doen als regering. Ook al zijn het maar kleine versoepelingen en een klein beetje perspectief voor sommige sectoren.
We zijn tenslotte geen eiland zoals Australië en Nieuw-Zeeland. Daar gaat zoiets net iets gemakkelijker.

En als je contacten wil vermijden, kan dat best. Je moet het alleen zelf wel willen :') Maar ik heb ook de indruk dat degenen die het hardst roepen een groot risico te lopen, het in real life allemaal echt niet zo nauw nemen :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 09:14

Kaag :r
Ik zei al direct dat dat een gluiperd is :')
Het moet gewoon op de schop, Rutte, Kaag en Hoekstra weg en ver weg!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 09:28

Aan die verschrikkelijke leraar die ik nu in mijn laatste periode heb. Wat kan hij tetteren zeg..

Bloemetje75

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 09:35

Dag 3 met hoofdpijn, kind wat bijna vol pak icetea op zijn kant in de koelkast had gelegd dus kon liter icetea dweilen, al die drammers op de weg. Joh, ik kan niet door mijn voorganger heen hè en die flitspalen staan aan...

Ouwe pony met spierpijn omdat ze achterlijk heeft gedaan. Bijna 30 maar dat vergeet ze vaak. Zo maar weer masseren.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 09:48

Ze zijn aan het werk in de woning boven mij en links van mij, kan de tv niet eens meer horen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 10:06

chanicha schreef:

Eens!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 11:53

Dat blauwe rus kittens voor 1200 euro met europees paspoort en dus geen stamboom papieren. 8)7

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 11:55

chanicha schreef:

Eens _O_.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 11:56

Nou een volledig links kabinet lijkt me echt 3x niks hoor. :brr:

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 11:57

Mijn apotheek. Ik zit bij een huisarts die zelf voor clienten een apotheek beheerd. Helaas gaat dat bij mij niet altijd even soepel. Voor veel medicatie komen de recepten vanuit mijn arts in ziekenhuis. Ik kan deze herhaal recepten online aanvragen. Ik kan zien op welke datum een nieuw recept is aangemaakt, maar niet wanneer deze naar mijn apotheek is gegaan. Daarbij besteld mijn apotheek maar 2 keer per week medicatie. Ivm beperkte tijden voor afhalen/buitengebied (totaal 3 u open p werkdag) maak ik gebruik van een afhaalpunt (bezine station). Ik bestel altijd ruim van te voren maar soms ligt het niet klaar en ja zie dan maar eens uit te vinden waar in de schakel het mis gegaan is.

Nu had ik dinsdag een telefonisch/digitaal consult bij de huisarts en deze had iets standaards voorgeschreven. Bij fysiek consult kan je het dan meenemen mits op voorraad. “Het ligt morgen ochtend (woe) klaar op het afhaalpunt”. Ik daar gister einde van de dag heen, ik verwachte nml nog iets dus dacht dan ligt dat er beide. Ligt er niks klaar. Dus ik vanmorgen met de assisent gebeld; nee dat kan niet hoor, ik heb het zelf gebracht, het moet er al lang liggen. Tja kan wel zijn maar als hun zeggen dat ze niks hebben liggen. Ze ging zelf afhaalpunt wel bellen en zou me terug bellen. “Nou ze hebben gekeken er ligt gewoon een zakje klaar”, als er wat miste moest ik moest ik maar naar de praktijk komen. Dus ik weer naar afhaalpunt, zie ik op het zakje de afleverdatum, dat is de datum dat het naar het afleverpunt gaat, en jawel de datum van vandaag. Kan uiteraard gebeuren dat het wat langer duurt maar ga daar niet omheen draaien en zeg het gewoon. En een keer kan gebeuren, nu was dit uiteraard niet echt een fout, maar vaker door hun toedoen bijna zonder noodzakelijke medicatie gezetten. Zo klaar mee ook dat geregel elke keer.

Ik woon hier naar mijn zin maar soms mis ik het om recept aan te vragen en de dag daarna gewoon de apotheek binnen te lopen om het op te halen. Tot dusver mijn (lange :') ) ergenis

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 11:59

MarlindeRooz schreef:

Dat is niet de enige optie als die drie weg zijn, hoor :+.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 11:59

_San87_ schreef:
chanicha schreef:

Eens _O_.

En tóch blijven mensen stemmen. Niet dat ik begrijp waarom overigens.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 12:00

_San87_ schreef:
MarlindeRooz schreef:

Gelukkig niet :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 12:04

_San87_ schreef:
MarlindeRooz schreef:

Nou er blijven verdomd weinig partijen over om op te stemmen als je niet links bent, niet op christelijke partijen wil stemmen en ook niet op de VVD stemt.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 12:22

Je hebt toch nog gewoon midden? Ik stem geen extreem rechts en christelijke partijen.

Al moet ik zeggen, ik heb mijn stem aan de dieren gegeven want ik wist het echt niet. En de dieren worden toch nooit een grote partij. Want ik ben het ook niet eens met dat ze vlees uit de samenleving willen hebben enzo :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 14:53

Dat het slecht gaat met mijn opa en ik heb mijn grootouders al meer dan een jaar niet gezien want f*ing corona _-:(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 15:15

Kan je geen hek of open raam bezoek doen?Dus opa binnen en jij buiten met het raam open.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 15:20

Misselijk , buikpijn , moe , chagrijnig en hoofdpijn ik weet wel weer hoe laat het is....

En dan nog een dichte neus sinds hier vlak onder mijn raam een boom in bloei staat of laten we zeggen bomen 8)7

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 15:32

Beeldbellen een optie, Fleurtje? Het zou dan natuurlijk ook maar een schrale troost zijn, maar dat is al iets tastbaarder dan alleen telefoongesprekken, vind ik zelf.

Geërgerd aan iemand op stal vanmorgen. "Aah," zegt ze tegen één van de paarden. "Je hebt zo'n leuke gleuf op je billen!"
"Ja," flapte ik eruit, "omdat hij veel te vet is."
Vervolgens was het antwoord: "Ja, schattig hè?"
Ehm, nee. Te dikke dieren zijn niet schattig. En dat is echt niet persoonlijk bedoeld naar diegene, maar ik merk dat ik me er ook steeds meer aan ga ergeren dat het zo'n trend is. Die van mij is ook te dik, en dat maakt hem natuurlijk niet minder leuk, maar ik erken het probleem en doe er iets aan.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 15:39

Britta31 schreef:
Kan je geen hek of open raam bezoek doen?Dus opa binnen en jij buiten met het raam open.

Dit ja :j
Ik heb op zo'n manier vanochtend nog bezoek gehad, ik stond in de deuropening en de 2 die bij mij langs kwamen om hoi te zeggen die bleven in mijn voortuin op pakweg 2 meter afstand ofzo. Dan kan je elkaar toch even zien en je komt niet binnen :)
Niet dat ik klachten heb trouwens, maar gewoon vanwege dat advies dat je maar 1 persoon per dag mag ontvangen en zij vanochtend met 2 man langs kwamen.
Misschien kan je opa in een comfortabele tuinstoel zitten oid, of inderdaad bij een raam?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 15:47

Ik was met alle liefde 'even' op bezoek gegaan, maar helaas wonen zij in groningen en ik naast arnhem..
Misschien dat ik binnenkort eens probeer te beeldbellen, ik ben erg slecht in (beeld)bellen, heb daar echt moeite mee..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 16:13

Ik snap jou fleurtje. Wij zijn ook gewoon anderhalf uur tot 2 uur en meer onderweg. Het houd ons wel tegen om ‘even’ langs te gaan. Je bent echt een flink stuk van de dag kwijt (en buiten dat zijn ze zelf nog prima mobiel en hebben ze ‘niets te doen door corona’ dus vind ik dat zij dan prima naar hier kunnen rijden want wij hebben tijd te kort :') )

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 16:15

Zo'n dag hebben dat je onstilbare trek hebt. Nu maar wat gezonds en vullends eten voordat ik straks ga werken in een PATATZAAK. Waar ik dus de hele tijd naar vet eten zit te kijken in plaats van het op te eten.

Net wel met honger de supermarkt overleefd, letterlijk alleen maar fruit en groente gekocht. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 16:17

Door jou krijg ik zin in frieten :+