Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 17:34

Gelukkig Nieuwjaar iedereen. Jemig @km_ris wat balen zeg.. triest altijd dit soort dingen.

Klopt dat iemand nog geen pakket heeft? Is daar al iets voor georganiseerd?

En ik vind ook dat iedereen zijn best doet op hij of zijn manier. Ik vind het jammer om te lezen dat er gewoon kei hard wordt gezegd dat je het teleurstellend vindt... Tsjah altijd een risico he. Ik zag dat het pakket heel erg mooi was ingepakt en dat er aandacht aan besteed was en volgens mij ook boven het budget. Ik vind dat echt sneu voor diegene die er tijd aan heeft besteed en aandacht.

sauffi

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 18:47

Iedereen een gelukkig nieuw jaar!

Ik wil iedereen bedanken voor de organisatie en het mee doen! Anders had ik nooit zo’n leuk pakket voor iemand kunnen maken en mogen ontvangen.

Erg spijtig om te lezen dat er een pakket niet ontvangen is. Zoals vele anderen hier wil ik ook graag helpen met het maken van een pakket mocht dit nog nodig zijn.

Liefs Sanne

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 20:12

de beste wensen allemaal! en ook zeker dank aan de organisatie en iedereen die zo zijn best heeft gedaan om een vreemde een glimlach zijn gezicht te brengen. ik heb er echt van genoten om te shoppen voor mijn lootje, mee te puzzelen en uit te pakken met de rest en natuurlijk het leuke pakket wat ik zelf heb gekregen :)

hopelijk komt het laatste pakket nog snel achterop of via de SSSanta's :)

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 21:28

Er hebben zich inmiddels zoveel reserve-Santa's gemeld dat ik voorzie dat er één dezer dagen een postNL busje stopt bij Claudia. De chauffeur er een fiets uit tilt en de sleutels van de bus overhandigd aan Claudia met de mededeling dat de bus de volgende dag weer wordt opgehaald. Om vervolgens, een vals deuntje fluitend :)ddd , aan de horizon te verdwijnen.
Een verbijsterde Claudia :? :? :o? :o? achter latend met een bus die afgeladen vol is met pakketten [&] [&] [&] [&] [&] [&] [&]

*droomt verder* :Z :Z

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 21:42

_O- _O- _O-

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 21:44

Die pakjes komen toch met een postduif?

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 22:02

Ja, en bedankt Hillie, not -:(- {:)-:(

Mijn mooie zoete droom is nu ineens veranderd in Birds van Alfred Hitchcock.
Aka: een nachtmerrie %) :brr:

-O- -O- -O-

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 22:04

Roodvos schreef:
Er hebben zich inmiddels zoveel reserve-Santa's gemeld dat ik voorzie dat er één dezer dagen een postNL busje stopt bij Claudia. De chauffeur er een fiets uit tilt en de sleutels van de bus overhandigd aan Claudia met de mededeling dat de bus de volgende dag weer wordt opgehaald. Om vervolgens, een vals deuntje fluitend :)ddd , aan de horizon te verdwijnen.
Een verbijsterde Claudia :? :? :o? :o? achter latend met een bus die afgeladen vol is met pakketten [&] [&] [&] [&] [&] [&] [&]

*droomt verder* :Z :Z

_O- _O- _O-

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 22:28

Roodvos schreef:
Ja, en bedankt Hillie, not -:(- {:)-:(

Mijn mooie zoete droom is nu ineens veranderd in Birds van Alfred Hitchcock.
Aka: een nachtmerrie %) :brr:

-O- -O- -O-

:') :') :')

Sorry Roodvos kan ik het nog goedmaken?

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 22:36

Je bovenstaande welgemeende excuus maakt het weer helemaal goed :j

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 22:40

Zal ik een stukje duivenkater bij de excuses doen? :))

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 22:42

Dat klinkt verrukkelijk! Geaccepteerd :j

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 22:48

Afbeelding

Tast toe! :9

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 23:03

Nom nom nom
Lekker hoor :~ :9

Bedankt!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 11:01

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 11:39

Hallooooo, is er inmiddels al wat meer bekend over het pakket van Claudia?
Zo nee, is het dan misschien tijd om een pakket te gaan maken? Er zijn meerdere bokkers die mee willen doen.
Misschien is het een idee om een WhatsApp groep aan te maken met de bokkers die mee willen doen en zo te overleggen wat er in kan ?

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 11:41

Super plan KM_Ris, maar denk dat het beheer daar dan even iets over moet laten weten :j

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 11:43

KM_Ris schreef:
Hallooooo, is er inmiddels al wat meer bekend over het pakket van Claudia?
Zo nee, is het dan misschien tijd om een pakket te gaan maken? Er zijn meerdere bokkers die mee willen doen.
Misschien is het een idee om een WhatsApp groep aan te maken met de bokkers die mee willen doen en zo te overleggen wat er in kan ?

Wat balen van de krassen op je auto.

Ik denk dat er ondertussen wel wat geregeld is, zo niet wil ik bij de app aansluiten.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 11:45

Ik heb uit zeer betrouwbare bron dat de postduif al onderweg is maar door verhuizing eerst bij het verkeerde adres stond....
Als hij is bijgekomen van het vliegen zet hij z’n tocht verder voort naar het juiste adres :)

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 11:50

Aaah het is al geregeld, fijn! Dan heb ik niks gezegd :+

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 18:53

Citaat:
beheer mededeling

Zonder iemand op de tenen te willen trappen even het volgende:

Wij als beheer merken dat er een aantal mensen heel fanatiek zijn en mee denken en dingen zelfstandig organiseren.

Ondanks dat we dit natuurlijk erg lief vinden en snappen dat iedereen graag wil dat iedereen blij is, is voor het beheer nu het overzicht kwijt...
En heel eerlijk gezegd voelen we ons ook wat gepasseerd.

We zijn vanaf september dagelijks bezig om een zo leuk mogelijke editie op touw te zetten en (correct me if i'm wrong) hebben ook elk jaar dit succesvol afgerond.

Enerzijds krijgen we veel pb's met aanbiedingen om iets te doen en anderzijds word er dus (lijkt het) op eigen houtje door anderen wat gedaan

Dat niet alles actief in het topic gemeld word betekend niet dat we niet bezig zijn..

Graag horen we of er acties uit zijn gezet waar wij als beheer vanaf moeten weten voor wij zelf weer in actie komen
(Dit mag per pb naar donna89)

Indien iemand ideeën heeft of zich geroepen voelt om volgend jaar bij te dragen aan de organisatie, dan horen we dat natuurlijk ook graag en gaan we graag dat gesprek aan

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 19:45

Als deelnemers kunnen we alleen niet zien dat jullie ergens mee bezig zijn. Het valt en staat dus met communicatie. Dat had in dit geval duidelijker gekund: er is eigenlijk al anderhalve week iets net even niet lekker met dat pakket. Of althans, zo vat ik het op als deelnemer... ;-) . Dus even een "we regelen hier iets voor" had een hoop onrust gescheeld.

Ik denk niet dat we twijfelen aan jullie inzet, want het is en blijft een fikse klus die alleen goedkomt met veel toewijding.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 19:48

Hilli, ik verwijs jou even naar mijn bericht van 29 december. Volgens mij is daar al uit op te maken dat wij er boven op zitten en al bezig waren met verdere stappen :o

Het is ook geen verwijt naar het mooie initiatief toe, want dat is super lief...
Maar, wij organiseren dit naar ons beste kunnen en om het goed te kunnen organiseren moeten we overal van op de hoogte zijn en op dit moment is dat niet het geval, wij zijn nu uitgesloten van essentiële informatie die van belang is voor het organiseren van een goed evenement :o

Ik zal jullie namelijk even mee nemen in de afgelopen dagen :o

Wij hebben als organisatie afgesproken 31 december af te wachten.
Toen bleek dat het pakket die dag niet was aangekomen heb ik de rest van de avond en 1 januari besteed aan het ordenen van alle pb's met de aanmeldingen voor de bonus santa's. Daarnaast was ik het topic aan het na lopen omdat ook daar een heleboel mensen zich aangemeld hebben.
Die lijst zou ik uiteindelijk aan Ynske en Donna geven zodat zij een goede bonus Santa voor Claudiadvx zouden selecteren.
Terwijl ik dit topic aan het nalopen was (en toen zat ik al op bijna 50 bonussanta's, jullie zijn allemaal helden, stuk voor stuk!) Zag ik in eens het topic van Saul...
En toen waren wij als organisatie wel een beetje de draad kwijt :o
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 02-01-21 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-21 19:56

M_D_H schreef:
Hilli, ik verwijs jou even naar mijn bericht van 29 december. Volgens mij is daar al uit op te maken dat wij er boven op zitten en al bezig waren met verdere stappen :o

Het is ook geen verwijt naar het mooie initiatief toe, want dat is super lief...
Maar, wij organiseren dit naar ons beste kunnen en om het goed te kunnen organiseren moeten we overal van op de hoogte zijn en op dit moment is dat niet het geval, wij zijn nu uitgesloten van essentiële informatie die van belang is voor het organiseren van een goed evenement :o

Ik zal jullie namelijk even mee nemen in de afgelopen dagen :o

Wij hebben als organisatie afgesproken 31 december af te wachten.
Toen bleek dat het pakket die dag niet was aangekomen heb ik de rest van de avond en 1 januari besteed aan het ordenen van alle pb's met de aanmeldingen voor de bonus santa's. Daarnaast was ik het topic aan het na lopen omdat ook daar een heleboel mensen zich aangemeld hebben.
Die lijst zou ik uiteindelijk aan Ynske en Donna geven zodat zij een goede bonus Santa voor Claudiadvx zouden selecteren.
Terwijl ik dit topic aan het nalopen was (en toen zat ik al op bijna 50 bonussanta's, jullie zijn allemaal helden, stuk voor stuk!) Zag ik in eens het topic van Saul...
En toen waren wij als organisatie wel een beetje de draad kwijt :o

Hier sluit ik mij bij aan.

Daarnaast als we alle kleine tussenstapjes hier in het topic melden is iedere verrassing overal van af

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 20:05

Dank voor de uitleg. Succes met de verdere uitwerking en ik hoop dat Claudia toch nog een pakket krijgt op zeer korte termijn (of 2, of 5 - zolang het maar met de postduifpost komt :') ).