Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roodvos schreef:Er hebben zich inmiddels zoveel reserve-Santa's gemeld dat ik voorzie dat er één dezer dagen een postNL busje stopt bij Claudia. De chauffeur er een fiets uit tilt en de sleutels van de bus overhandigd aan Claudia met de mededeling dat de bus de volgende dag weer wordt opgehaald. Om vervolgens, een vals deuntje fluitend, aan de horizon te verdwijnen.
Een verbijsterde Claudia![]()
![]()
![]()
achter latend met een bus die afgeladen vol is met pakketten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*droomt verder*![]()
KM_Ris schreef:Hallooooo, is er inmiddels al wat meer bekend over het pakket van Claudia?
Zo nee, is het dan misschien tijd om een pakket te gaan maken? Er zijn meerdere bokkers die mee willen doen.
Misschien is het een idee om een WhatsApp groep aan te maken met de bokkers die mee willen doen en zo te overleggen wat er in kan ?
Citaat:beheer mededeling
M_D_H schreef:Hilli, ik verwijs jou even naar mijn bericht van 29 december. Volgens mij is daar al uit op te maken dat wij er boven op zitten en al bezig waren met verdere stappen
Het is ook geen verwijt naar het mooie initiatief toe, want dat is super lief...
Maar, wij organiseren dit naar ons beste kunnen en om het goed te kunnen organiseren moeten we overal van op de hoogte zijn en op dit moment is dat niet het geval, wij zijn nu uitgesloten van essentiële informatie die van belang is voor het organiseren van een goed evenement
Ik zal jullie namelijk even mee nemen in de afgelopen dagen
Wij hebben als organisatie afgesproken 31 december af te wachten.
Toen bleek dat het pakket die dag niet was aangekomen heb ik de rest van de avond en 1 januari besteed aan het ordenen van alle pb's met de aanmeldingen voor de bonus santa's. Daarnaast was ik het topic aan het na lopen omdat ook daar een heleboel mensen zich aangemeld hebben.
Die lijst zou ik uiteindelijk aan Ynske en Donna geven zodat zij een goede bonus Santa voor Claudiadvx zouden selecteren.
Terwijl ik dit topic aan het nalopen was (en toen zat ik al op bijna 50 bonussanta's, jullie zijn allemaal helden, stuk voor stuk!) Zag ik in eens het topic van Saul...
En toen waren wij als organisatie wel een beetje de draad kwijt