baudyh schreef:Ik ga alleen testen met klachten of als er aanleiding toe is.
Precies, dat doen wij ook! En verder genieten vh leven met in achtneming vd regels.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pien_2010 schreef:baudyh schreef:Ik ga alleen testen met klachten of als er aanleiding toe is.
Precies, dat doen wij ook! En verder genieten vh leven met in achtneming vd regels.
negatief covid test voor manlief en ik. Dus gewoon een griep virusje bij mijn man. Zooooooo blij mee. Vaccinatie werkt bij ons dus wel. Ik ben ook vanochtend getest en voel ook af en toe een blubje sinds gisteren, dus het is een ander virusje.
ook andere virusjes zijn erg vervelend en mijn laatste was erg hardnekkig Citaat:
nu Amerika nog 
Eleanne16 schreef:Weet iemand toevallig of Oostenrijk nog met aanvullende regels komt voor toeristen uit Nederland? Ik kan er tot nu toe niks over vinden
Natascha schreef:Ik zit nu in Oostenrijk. Hier kun je gratis testen (wel op afspraak) en hebben ze thuistesten aan een qr systeem gekoppeld.
Horeca regels hier: getest of geënt. En in de winkels en liften mondkapjes.
purny schreef:Canada laat vanaf 9 augustus weer Amerikanen toe, mits die volledig zijn ingeënt tegen het coronavirus. Ongeveer een maand later op 7 september mogen volledig ingeënte reizigers uit andere landen het land in voor niet noodzakelijke reizen, als het goed blijft gaan met het aantal besmettingen in Canada.Citaat:
Het eerste overzeese continent gaat eindelijk opennu Amerika nog