Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Britta31 schreef:Ik heb ze al.Ga vandaag aan de slag samen met mijn dochter.Mijn moeder gaat naar een verpleeghuis.Toch iets van 40 merkjes..
Marie111 schreef:Britta31 schreef:Ik heb ze al.Ga vandaag aan de slag samen met mijn dochter.Mijn moeder gaat naar een verpleeghuis.Toch iets van 40 merkjes..
Ik begrijp dat ze de was daar dus ook doen? Kijk wel even naar de kosten, dat kan behoorlijk duur zijn. Ik ken echtparen waarvan de vrouw nog zelf de was van de partner in het verpleeghuis doet om kosten te besparen.
Voor wat betreft de merkje. Heb je die van het verpleeghuis gekregen of zelf besteld?
Bij goed gemerkt.nl kun je bijvoorbeeld ook instrijklabels bestellen. Dat werkt ook goed.
Britta31 schreef:Nou,eerste opstakel.Even naar de winkel voor naalden met een groter oog.Krijg de draad amper in het oogje.Ik wordt een beetje kippig.
Trui schreef:Wat is Chipolata? je hebt chipolata worstjes, chipolata pudding, chipolata taart... maar als iets in als die dingen lekker is wat is het dan
Trui schreef:wat is een master recital? kan het op google niet vinden
MarlindeRooz schreef:Hoe berent Google Maps de reistijd in Duitsland. Aangezien je daar zowel 100 als 200 kan/mag rijden op de snelweg.
MarlindeRooz schreef:volgens mij met de gemiddelde reistijd van andere weggebruikers.Hoe berent Google Maps de reistijd in Duitsland. Aangezien je daar zowel 100 als 200 kan/mag rijden op de snelweg.