Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 18:18

Binnen hebben we vaak zat pyjamadag maar ik zal nooit zonder make up in een joggingbroek boodschappen doen. Ben daarentegen wel getrouwd met een man die niks geeft om uiterlijk vertoon. Helemaal top.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-19 19:02

Mijn man gaat ook op zn vrije dag rustig in joggingbroek naar de winkel, maar vaak is dat ook in combi met de sportschool :Y)

Niet gestyled is wat anders dan slonzig toch. Ik vind het echt niet nodig om een kind in bijv kleren met gaten te laten lopen. Of in kleren vol vlekken naar de crèche. Of sokken met gaten.
Mijn kinderen lopen ook vaak genoeg in spijkerbroek met shirtje. Dat noem ik ook niet gestyled.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 19:12

Keet schreef:
Het is net waar je waarde aan hecht :) dat is ieder voor zich :)
Ieder zal een andere mening hebben over wat netjes en slobberig is en waarmee je je in het openbaar mee kan/wil vertonen.

Heel eerlijk let ik ook niet op wat voor merken kinderen aan hebben op school. Ik let wel op verzorgde gezichtjes en haartjes.
En sommige kindjes die mij inmiddels kennen komen naar me toe met een big smile, trots om hun nieuwe eenhoorn verander shirt te showen.. Ja of ik het dan leuk vind of niet doet er niet toe :-)

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 19:18

Vero van harte gefeliciteerd!!

Die sandalen zijn leuk!

Zo lekker dat de zomerkleding nu aan kan <3

Afbeelding
Afbeelding

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 19:20

Leuk MM!

verootjoo schreef:
Hier in de buurt zie je echt geen merkjes die ik hier heb leren kennen :=

De muizenjas van MR krijg ik wel veel complimentjes over :P en z’n andere niet-standaard shirtjes ook :))

Is gewoon anders dan bij jullie in de randstad.

Welkom mama2018.

Als je het wel ziet komen we elkaar waarschijnlijk tegen. :') Hoewel Mum’s nu ook MR verkoopt.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 20:23

Lekker zomers MM!

De opvang van O heeft niet zoveel kindjes op zijn groep en ik heb nog nooit een kindje gezien in iets dat hier in het topic voorbij komt. Groningse nuchterheid denk ik :+ ik vind het vooral zelf erg leuk om tegen een ‘gestyled’ ventje aan te kijken en ik ben ook eerlijk genoeg om te zeggen dat ik het super tof vind als ze bij binnenkomst zeggen: wauw wat zie jij er weer mooi uit vandaag! ‘Dank u dank u’ =:)

Marco, klopt het dat dat super cute zonnepetje van Liewood tot max 12 maand gaat? -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 20:31

Ik heb niks van Liewood, sorry!

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 20:43

Oh sorry, dacht dat jij die kortgeleden gekocht had.
Never mind. Keek met neus :Y)

Gaat om deze
Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 20:55

Die heeft Michelle volgens mij. Ik heb de badcape in bestelling.

Mama2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:11

Belangrijk vind ik ook dat het er verzorgd uitziet.
Vaak krijg ik ook te horen dat mijn ventje er ontzettend leuk uitziet en daar word ik ook blij van.

Ik kon het niet laten om zijn verjaardagsoutfit alvast klaar te leggen. Kan niet wachten tot die t aanheeft :o
Afbeelding

Hoe strijken jullie de shirts van carlijnq en bijv MR met prints? Zelf doe ik er altijd een gladde theedoek tussen maar wat doen jullie?

Lekker zomers mizzmontana!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:12

Die heb ik idd heb 1/2 Year maar vind m klein vallen.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:16

Ik let niet zo op wat andere kinderen op de opvang aan hebben, meestal te druk met of kids afgooien of aanhoren wat ze hebben uitgespookt die dag :D Veel merken herkende ik niet voor dit topic en sla nog wel de plank mis, alles met een gekke print is voor mij MR maar dat blijkt ook CarlijnQ of wat kwam er laatst voorbij, sleep no more? Te zijn :') Ik heb een Tumble n Dry kind, omdat dat het mooiste valt om die spillebenen en sprietelijf. Dus gestyled, neuh. Hij gaat dus nu ook in de broeken met gaten (oké gaatje) op de knie maar de opvang, want hij komt er echt grijs van terug met nieuwe gaten erbij. Dikke prima, lekker doen, maar niet in nieuwe kleren. Hij heeft wel altijd gekamde haren en gewassen snoet, maar dat wordt op de opvang ook niks, komt rustig terug met de snotkorsten rond zn neus :=

Pmarena zou het eerst ff aan de juf vragen denk := Veel kleuterjuffen zijn echt Helden met een hoofdletter maar ik gok dat het gros van mijn collega’s daar niet aan begint, kind toonbaar maken na de pauze... Die hebben het al druk zat met alle veters die gestrikt moeten worden en jassen die dichtgeritst moeten worden. Net als insmeren, daar heeft de gemiddelde juf ook gewoon geen tijd voor :n

Ik kwam vanmiddag tot de schandalige maar heugelijke conclusie dat ik me behoorlijk heb vergist in de hoeveelheid zomerkleding die ik heb bewaard van de oudste. Ik was even vergeten dat het gros van de korte broeken de kliko in gegaan is want te ranzig en niet meer schoon te krijgen. En de shirts zijn net allemaal te groot. Dus ik mag shoppen *\o/* Plus dat ik echt tot de conclusie kom dat van alles wat ik heel leuk vond staan bij de oudste, gewoon niet vind passen bij de jongste. En of het dan kind-gerelateerd qua uiterlijk is of dat ik het niet leuk vind om hetzelfde nog een keer aan te zien, geen idee maar ik mag los :D

Die waterschoentjes zijn wel tof trouwens <3

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:19

Thanks Michelle! Ga ik even nadenken wat ik ga doen.

Mooie set mama2018! Lekker zomers en zonnig :))

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:20

Haha lekker shoppen Tamara, wat een straf :D

Leuk setje zo mama2018!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:21

Afbeelding
Afbeelding

Haha success Tamara

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:27

Ik strijk niet en anders binnenstebuiten.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:28

Liewood gaat tot 104 en valt standaard maat kleiner.

Ik heb 3 zonnehoedjes en vindt ze op maat vallen

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:36

Strijken?? :o

Heerlijke foto’s michelle

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:38

Ik heb een strijkman :D en nee, ik ben niet de letter d vergeten aan het eind van dat woord.
Die strijkt zo in een uur tijd minstens 30 kledingstukken weg. Daar zou ik een hele dag over doen :')

Edit; typo
Laatst bijgewerkt door MizzMontana op 22-04-19 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:39

Gefeliciteerd verootjoo!

De Carlijnq shirts strijk ik gewoon over de print. Gaat prima tot nu toe.

Mama2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:40

Verootjoo; hahaha :') ik strijk ook niet alles hoor maar bij sommige shirts vind ik t wel wat netter :))
MB; dat is idd ook een goeie tip! Thanks!
Mizzmontana; ideaal! Doe mij er ook zo 1 :j

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:57

Hier in de omgeving zie ik best wel wat merkkleding wij hebben su&jill en Wendy&kids in de buurt. Weet niet of ik het opzoek maar zie heel bobo choses en mini rodini om me heen. Maar het gros van de kindjes hier op straat loopt hier in een mix van hema Tumble quapi en z8.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 22:23

Ik let niet speciaal op wat kindjes aan hebben maar valt me soms wel in een oog opslag op wat van welk merk is. Schone/ vieze snoetjes etc valt me wel direct op.

Ik zelf kan wel heel erg blij worden van mijn jongens als ze gestyled zijn en dat alles matcht <3

Ik had ook nog nooit van de merken in dit topic gehoord terwijl ik van de andere merken (meer felle kleuren etc) juist heel erg op de hoogte ben. Ik heb ook echt nog nooit een kindje hier in de regio in MR, tinycottons, HoJ etc zien lopen. Het zou me nu wel opvallen door dit topic. Wordt hier ook niet verkocht. Dichts bijzijnde is denk ik Groningen. Maar wennen kan ik aan deze merken nog steeds niet helemaal, al zitten er af en toe absoluut leuke items tussen en ook al een keer wat van MR gehad.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 00:36

M_i_R schreef:
Lekker zomers MM!

De opvang van O heeft niet zoveel kindjes op zijn groep en ik heb nog nooit een kindje gezien in iets dat hier in het topic voorbij komt. Groningse nuchterheid denk ik :+ ik vind het vooral zelf erg leuk om tegen een ‘gestyled’ ventje aan te kijken en ik ben ook eerlijk genoeg om te zeggen dat ik het super tof vind als ze bij binnenkomst zeggen: wauw wat zie jij er weer mooi uit vandaag! ‘Dank u dank u’ =:)

Marco, klopt het dat dat super cute zonnepetje van Liewood tot max 12 maand gaat? -O-

Same here, we lijken soms wel van een andere planeet :') (hier is het vooral z8 als je het over een merk hebt op psz/school, en veel hema volgens mij,de felle fluo kleuren, dat hebben wij totaal niet.l),maar dat maakt me niet uit wat anderen aanhebben. We dragen lekker wat we leuk vinden. Daar gaat het om

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 00:40

Bayja schreef:
Ik let niet speciaal op wat kindjes aan hebben maar valt me soms wel in een oog opslag op wat van welk merk is. Schone/ vieze snoetjes etc valt me wel direct op.

Ik zelf kan wel heel erg blij worden van mijn jongens als ze gestyled zijn en dat alles matcht <3

Ik had ook nog nooit van de merken in dit topic gehoord terwijl ik van de andere merken (meer felle kleuren etc) juist heel erg op de hoogte ben. Ik heb ook echt nog nooit een kindje hier in de regio in MR, tinycottons, HoJ etc zien lopen. Het zou me nu wel opvallen door dit topic. Wordt hier ook niet verkocht. Dichts bijzijnde is denk ik Groningen. Maar wennen kan ik aan deze merken nog steeds niet helemaal, al zitten er af en toe absoluut leuke items tussen en ook al een keer wat van MR gehad.

MR verkopen ze wel in Winschoten (of all places := )