Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Keet schreef:Het is net waar je waarde aan hechtdat is ieder voor zich
Ieder zal een andere mening hebben over wat netjes en slobberig is en waarmee je je in het openbaar mee kan/wil vertonen.
verootjoo schreef:Hier in de buurt zie je echt geen merkjes die ik hier heb leren kennen![]()
De muizenjas van MR krijg ik wel veel complimentjes overen z’n andere niet-standaard shirtjes ook
![]()
Is gewoon anders dan bij jullie in de randstad.
Welkom mama2018.
M_i_R schreef:Lekker zomers MM!
De opvang van O heeft niet zoveel kindjes op zijn groep en ik heb nog nooit een kindje gezien in iets dat hier in het topic voorbij komt. Groningse nuchterheid denk ikik vind het vooral zelf erg leuk om tegen een ‘gestyled’ ventje aan te kijken en ik ben ook eerlijk genoeg om te zeggen dat ik het super tof vind als ze bij binnenkomst zeggen: wauw wat zie jij er weer mooi uit vandaag! ‘Dank u dank u’
![]()
Marco, klopt het dat dat super cute zonnepetje van Liewood tot max 12 maand gaat?
Bayja schreef:Ik let niet speciaal op wat kindjes aan hebben maar valt me soms wel in een oog opslag op wat van welk merk is. Schone/ vieze snoetjes etc valt me wel direct op.
Ik zelf kan wel heel erg blij worden van mijn jongens als ze gestyled zijn en dat alles matcht
Ik had ook nog nooit van de merken in dit topic gehoord terwijl ik van de andere merken (meer felle kleuren etc) juist heel erg op de hoogte ben. Ik heb ook echt nog nooit een kindje hier in de regio in MR, tinycottons, HoJ etc zien lopen. Het zou me nu wel opvallen door dit topic. Wordt hier ook niet verkocht. Dichts bijzijnde is denk ik Groningen. Maar wennen kan ik aan deze merken nog steeds niet helemaal, al zitten er af en toe absoluut leuke items tussen en ook al een keer wat van MR gehad.