Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rennie89 schreef:Nou de k dat ik vooral straks blij ga zijn, ik ga eindelijk mijn auto stage 1 laten chippen! Heb de auto al bijna 3 jaar en zou het al 3 jaar geleden doen maar elke keer weer waren er problemen met de auto. Nu rijd die sinds een aantal maanden soepel en probleemloos (laatste probleem was een koelvloeistof lekkage wat door een lek in het reservoir kwam). Dus we gaan het merken straks
poes schreef:Rennie89 schreef:Nou de k dat ik vooral straks blij ga zijn, ik ga eindelijk mijn auto stage 1 laten chippen! Heb de auto al bijna 3 jaar en zou het al 3 jaar geleden doen maar elke keer weer waren er problemen met de auto. Nu rijd die sinds een aantal maanden soepel en probleemloos (laatste probleem was een koelvloeistof lekkage wat door een lek in het reservoir kwam). Dus we gaan het merken straks
Is dat legaal in Nl?
ingedebruijn schreef:DiscoDipp schreef:Dat mijn paard ontzettend leip wordt als ik met mijn guasha teen kom. Die moet ik er doorheen raggen omdat het niets is. Zo grappig om te zien
Ik snap niets van wat hier staat
Citaat:Dat mijn paard ontzettend leip wordt als ik met mijn guasha steen kom. Die moet ik er doorheen raggen alsof het niets is. Zo grappig om te zien
poes schreef:O in België is dat nog wel een dingetje. Was laatst een heel stuk over.
marley93 schreef:Oké, nu ben ik echt heel nieuwsgierig wat een guasha steen bij een paard moet doen?
DiscoDipp schreef:marley93 schreef:Oké, nu ben ik echt heel nieuwsgierig wat een guasha steen bij een paard moet doen?
Een guasha massage stimuleert het ontgiftingsmechanisme zodat het lichaam deze weer af kan vloeien, als dit niet gebeurt daan spieren verzuren en bindweefsel dichtslibben, en hier krijg je klachten van. Hierdoor krijg je bijvoorbeeld bij een paard een super strakke schouder, of bij mensen die hun nek compleet vast hebben zitten. Eigenlijk is het letterlijk het weg/omhoog schrapen van blokkades in het lijf.
Werkt ontzettend goed, zoals bij mens als bij dier