Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 11:25

Ja de tijd van ongepast zaken meenemen die over zijn hoofd moeten is voorbij :+

Had voor mupje ook vestje van vingino in fel roze. Is na het wassen ook vrij vaal geworden

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 11:37

Keet schreef:
Ja de tijd van ongepast zaken meenemen die over zijn hoofd moeten is voorbij :+

Had voor mupje ook vestje van vingino in fel roze. Is na het wassen ook vrij vaal geworden

Ik had ze maatje groter gekocht. Toen ze pasten konden ze niet meer terug :')

Wat zonde keet. Gelukkig nog nooit gehad. Jeans blijven altijd erg mooi

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 11:40

Hier had ik van de winter ook een trui waar zijn hoofd niet doorpaste. En dat was dan maat 74 of 80, dus echt wel een gangbare maat voor grote hoofdopeningen of knoopjes. Was een trui met overslagkraag, nou echt nog niet misschien. Heel raar ontwerp. Weer alleen het merk niet meer.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 11:56

Wat waardeloos zeg. Dingen die lijken af te geven kan je vaak wel even een nachtje in water met azijn leggen. Dat fixeert de kleur.

Hier is bijna altijd alles te breed cq te kort. Ik moet echt goed letten op het model zodat het niet te erg is. Broekjes in slimfit van een smal vallen model met elastiek om aan te snoeren vallen nog het mooist. Heb nu voor de zomer een aantal kortvallende jurkjes en tuniekjes gekocht want shirtjes is bijna geen doen.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 12:37

Hier nog wel eens problemen bij Retour waar zijn hoofd niet doorpast, heb het ook een enkele keer maar ben er nu wel alert op.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 13:00

Zo ik heb eens opruiming gehouden en marktplaats gevuld. Alle kleding van maat 44 tot 62 staan erop en al het overtollig babyspul. Verbannen naar zolder. Ruimt mooi op

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-18 13:01

Hier ook alles te groot had wat broekjes/leggings van bobo choses die ga ik maar wegdoen. Zakken af.

Had een slimfit spijkerbroek van name it. Allemaal leuke goudkleurige pailletjes er op. Leuk stoer. Na 1x dragen allemaal er af en broek is na wassen uit model. Haal ik niet weer.

Vingino alleen spijkerbroeken van en heel tevreden over. Voor meisjes vind ik de shirts vaak te schreeuwerig.

Lekker zo opgeruimd Caro!
Ik ga na mijn vakantie de zolder maar eens op. Denk dat een hoop weg kan. En als 2e een jochie wordt helemaal.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 13:04

@lautje. Waarschijnlijk heb je vast wel wat unisex liggen. Zoonlief had van de week een broekje aan met slapen met een kanten randje. Nooit gezien. Hij heeft er niks van gezegd hahaha.
Ik moet alleen boxpakjes kopen maat 74. Vindt dat fijn. Alles in maat 68 is opeens veels te klein.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 13:19

caro29 schreef:
Zo ik heb eens opruiming gehouden en marktplaats gevuld. Alle kleding van maat 44 tot 62 staan erop en al het overtollig babyspul. Verbannen naar zolder. Ruimt mooi op

Heb je een linkje? :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 15:34

Ik houd ook niet van Vingino. Ootje heeft nu eigenlijk alleen maar veel rompers aan van PB en Sleep no more met kruippakjes van H&M en Zara.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 17:23

Hier net een grote bestelling vingino binnen voor de oudste. *\o/* :')

Voor de jongste maat 116 ingeslagen voor het najaar/winter. Wat longsleeves en 2 mooie vesten van retour.

Voor de zomer nog wat Z8 gehaald. Korte broekjes en t shirts.

Voor de oudste stapel t shirts gekocht. Die draagt het jaar rond t shirts. Heeft geen 1 longsleeve of vest in de kast :')

Veel cars, vingino, tommy hilfiger en retour. 15 t shirts. Kan hij weer afwisselen. :j

Koop altijd voor beide vingino boxers. Die zijn ook in de sale. Dus voor allebei ook 10 nieuwe boxers.

Nu alleen nog sneakers maar dat komt nog.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 17:32

Dat klinkt inderdaad als een flinke bestelling!

Hier wel veel Hema voor mn dochtertje. Herken het wel dat de kleuren net iets afwijken ofzo. Heb dat roze shortje van joggingstof maar denk maar niet dat ik er een bijpassend shirt bij kan vinden.. Beetje jammer. Verder staat Hema/felle kleurtjes haar juist wel leuk, koop eigenlijk ieder seizoen wel wat.

M'n man heeft wat Carter's kleertjes geshopt, zal straks even kijken of ik foto's kan maken.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 18:57

Morgen is erbij keezenco sale. Veel voor €5. Normaal koop ik er niks veels te duur en ik moet helaas werken morgen. Is beter voor mijn bankrekening.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 19:02

Tof Simongek, foto’s :D

Oh balen caro29, dat is voor mij ook dichtbij, helaas morgen ook geen tijd om naar toe te gaan.

Ik heb een superleuk setje van funky XS gekocht, en een gave polo van tygo en vito, nog niet eerder iets van dit merk gehad maar meneertje heeft hem zelf uitgezocht, hij is gek op oranje.
Volgende week gaan ik met 2 vriendinnen bataviastad onveilig maken, er schijnt een nik & nik winkel geopend te zijn.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 19:23

N. vandaag in een zomers outfitje. Grappige is dat ze dit setje vorig jaar ook al aanhad. Is een 3-6 maand. Maar ze misstaan niet ruim en jaar erop past ze er nog in haha
Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-18 20:50

Korte broeken gaan jaren mee :)
Heb idd ook wat langvallende shirtjes van vorig jaar die nog passen. En ze is vooral extreem tenger daar kan het ook nog.

Hier gisteren ook jurkje van vorig jaar. Past nog prima.

Afbeelding

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 21:28

Leuke foto cemlys.

Leuk jurkje lautje :j

Nik en nik zou wel gaaf zijn bij batavia stad. Schoonzus is 3 weken terug in batavia stad geweest maar vond het tegenvallen.

Hier wat aankopen. Rest van z8 heb ik al laten zien dacht ik.

Helaas moeten voor oudste aantal shirts terug. Print afgekeurd of pasvorm.

Paar stoere shirts van retour. Iets langer model en dan vond hij dat niet lekker zitten helaas.

Afbeelding

Afbeelding

Rechte broeken is een ramp om te vinden. Deze paste gelukkig en heb er vandaag nog 1 van vingino gevonden. Die is onderweg.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 21:35

Korte broeken kunnen idd lang mee. Vorig jaar had ik al korte broeken in 98 gekocht, toen was hij klein, maar een stuk dikker. De afgelopen maanden is Gup vooral in de lengte gegroeid, maar nauwelijks in de breedte, dus die 98 past nog steeds wel, is hoogstens wat kort.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 22:13

Zeker degene nu in haar maat. Ze is zo smal die passen de eerstkomende 5 jaar nog :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 18:18

Zit een sissy boy outlet in alkmaar op de Laat. 20 tot 60 procent korting.
Mooi spul dus goed geslaagd.

Ook nog een Ralph Lauren polo voor 10 euro. Gloednieuw metkaartjes eraan.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 19:14

Bayja schreef:

Oh balen caro29, dat is voor mij ook dichtbij, helaas morgen ook geen tijd om naar toe te gaan.

Ik heb een superleuk setje van funky XS gekocht, en een gave polo van tygo en vito, nog niet eerder iets van dit merk gehad maar meneertje heeft hem zelf uitgezocht, hij is gek op oranje.
Volgende week gaan ik met 2 vriendinnen bataviastad onveilig maken, er schijnt een nik & nik winkel geopend te zijn.

Ik ben toch nog even bij keezenco geweest. Heel veel meisjeskleding en heel weinig jongens en dan vooral vanaf 86.

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 19:19

caro29 schreef:
Bayja schreef:

Ik ben toch nog even bij keezenco geweest. Heel veel meisjeskleding en heel weinig jongens en dan vooral vanaf 86.

Ik ben ook nog even geweest! Was eerst in de gewone winkel, maar de outlet was blijkbaar op een andere plek := vond ook dat er weinig spul was, heb een shirtje meegenomen voor volgend jaar..

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 19:24

Oh niet veel gemist dus! Jammer dat er niet veel was!

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 19:28

Vandaag nog 2 schattige pakjes voor de baby gekregen <3

Afbeelding

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 19:55

Voor meisjes genoeg. Voor jongens amper. Wel 2 mooie shirts van name it meegenomen.
Het zat idd in een ander pand