Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 20:44

Oke even nog beter gekeken. Hele duim dik en blauwer. Ik kan Mn andere hand helemaal uitstrekken. Maar krijg die hand nieteens gestrekt. Morgen huisarts. Mocht het met wondje te maken hebben had het wel al eerder rood en warm geworden denk ik. Staat ook veel druk op als ik erop druk. Geen pijnscheut. Maar gok dat het door de paarden komt

Edit: als je er niet aanzit toch wel oijnscheut in het wondje maar gok dat dat gewoon komt omdat die aan het genezen is etc?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 20:48

khirshanta schreef:
Dat verhaal ken ik :+ (heb ik ook gehad)

Bel even met de belastingtelefoon, zij zullen jou waarschijnlijk ook vertellen wat ze mij toentertijd hebben gezegd: door de verwerkingstijd is het niet per direct stopgezet, en daarover krijg je die aanslag. Ze verrekenen dit in 1 keer met alle andere toeslagen die je nog krijgt. (dan krijg je dus even niets meer tot het is afgelost)

Zo 'innen' ze het wel vaker in 1 keer.

Voor mij was het toen mogelijk ook voor de andere aanslag(en :o) een terugbetaal regeling te treffen.

Snel bellen, kan nog tot 20.00; ben je meteen een stuk wijzer en hopelijk een zorg kwijt :)

Nou opgelost!
Ik heb in December ook al een brief gehad blijkbaar, deze heb ik gemist omdat ik regelmatig hierover brieven krijg (stand van zaken, nieuwe acceptgiro, en dat allemaal om die zorgtoeslag :') ). Hierdoor heb ik gemist dat er een regeling kon gestart worden. Ze gaan nu alsnog een regeling starten.

Nu zelf alleen nog zien dat ik twee opdrachten kan instellen via internetbankieren, want ik ga die twee opdrachten door elkaar halen :') En die opdrachten kan ik niet goed instellen helaas. Zogenaamd mag dat niet naar de BD, terwijl dame aan de telefoon aangaf dat dat prima kan.

karuna
Drukke kabouter

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 21:17

Ik vraag me af waarom er aloe of parfum in inlegkruisjes of maandverband wordt gestopt. Ben razend allergisch voor een hoop dingen en was bijna heel erg de mist in gegaan inlegkruisjes met kamille. Pfff

Maar waarom het is algemeen bekend dat je geen zooi bij je kruis moet hebben om problemen schimmel enz te voorkomen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 21:21

Omdat vagina's niet naar vagina's zouden mogen ruiken ofzo. Online kan je Yoni bestellen, dat is organisch en helemaal parfumvrij :)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:00

Inlegkruisjes die zijn voor afscheiding en dat kan wel eens wat viezig ruiken. Ik denk dat er daarom parfum in verwerkt zit.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:18

Beetje offtopic maar die actipearls in maandverband vind ik ook echt onaangenaam en sterk ruiken :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:34

Actiwattes? :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:37

Ik vind sowieso al die geurtjes vreselijk. Er hangt dan de hele dag zo'n wc lucht om je heen. Pas ging er ook een meisje tegenover me zitten in de trein, ik kon dus ruiken dat ze maandverband met een geurtje in had. :+

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:44

Captain schreef:
Ik vind sowieso al die geurtjes vreselijk. Er hangt dan de hele dag zo'n wc lucht om je heen. Pas ging er ook een meisje tegenover me zitten in de trein, ik kon dus ruiken dat ze maandverband met een geurtje in had. :+

Zo erg ja? Ik heb eigenlijk ook wel eens een inlegkruisje in en voel me dan juist fris en fruitig. Heb niet het idee dat er zo’n sterke lucht in zit dat je naar wc ruikt :+

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:45

Liever naar luchtverfrisser ruiken dan zo'n lekkere muffe rode zee lucht :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:46

Nouja ik heb ook wel een goede neus maar daarom kan ik me niet voorstellen dat het voor anderen niet ongelooflijk naar wc verfrisser ruikt? Het is echt zo'n typisch luchtje die ook in zo'n spuitbus zit die je gebruikt als je hebt zitten beunen. Tenminste, dat vind ik. :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:48

Maar het lijkt me sterk dat je dat kan ruiken op zo'n afstand toch? Zo'n inlegkruisje zit nogal goed verstopt :')

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:48

Shaggy09 schreef:
Liever naar luchtverfrisser ruiken dan zo'n lekkere muffe rode zee lucht :=

Nou idd :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:49

Ik ruik het ook als ik er zelf een in heb bij gebrek aan beter.. :+ Je kunt mij ook geblinddoekt in de winkel zetten, ik loop zo naar het schap toe.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:52

Captain schreef:
Ik ruik het ook als ik er zelf een in heb bij gebrek aan beter.. :+ Je kunt mij ook geblinddoekt in de winkel zetten, ik loop zo naar het schap toe.

Hoe vaak zit jij met je neus in een pakkie maandverband? :') :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:53

Wel grappig :P ervaar je dat vaak als iets fijns of vind je het vaak juist vervelend? Ik kan geuren ruiken heel chill vinden, als het vertrouwd ruikt of ik er een positieve herinnering aan heb, maar soms ook zo vervelend. Als ik misselijk ben ruikt ook echt alles naar.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:54

Nou nooit maar ik kan toch niet de enige zijn die ze zo overduidelijk typisch vind ruiken?! :o

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:55

Als je het eenmaal ruikt, blijf je het ook ruiken...

ik vind het ook een heel typisch geurtje

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:57

Tis ook wel een typisch geurtje idd.

_Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 00:03

Ik vind 't verschrikkelijk stinken, blij dat menstruatiecups geen parfum erin hebben, ik voel me nu echt veel frisser wanneer ik ongesteld ben.

Ik vraag me af waarom de discussie over het afschaffen van de zomertijd niet aangepast wordt naar het afschaffen van de wintertijd - verschrikkelijk zo vroeg als het donker is met wintertijd altijd.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 00:07

Omdat de wintertijd volgens mij de 'echte' tijd is.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 00:13

Yep. Zomertijd is er alleen maar zodat het 's avonds 'langer licht is'.

_Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 00:27

Ja, ik weet wel dat wintertijd de originele tijd is, maar als er toch een discussie is om een van de twee af te schaffen, dan kan het net zo goed wat verbeterd worden zodat het niet maandenlang al voor 16h donker is ;) ik ben blij dat het nu eindelijk weer iets langer licht is, het is best deprimerend als het zo vroeg donker is.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 00:37

khirshanta schreef:
Yep. Zomertijd is er alleen maar zodat het 's avonds 'langer licht is'.

Wat ook heel belangrijk is voor sporten die veel licht nodig hebben en tegelijkertijd niet de mogelijkheid hebben om bijvoorbeeld een veld van 100x100 meter met kunstlicht te verlichten. Dan denk ik bij voorbeeld aan mijn 'oude' sport, honkbal.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 00:46

Bestaat er een goed alternatief voor labello? Die pakt namelijk gewoon niet op m'n lippen en ik zoek iets goeds tegen scheurtjes (dat niet goor smaakt)